بازار طلا خودروسازان باید به فکر اصلاح کیفیت باشند

خودروسازان باید به فکر اصلاح کیفیت باشند

چکیده این مطلب : انتشار : 1400/12/15 - 12:20 0 نظر

گلدمگ: طالبی می‌گوید: تمام خودروسازان دنیا در تلاش هستند، کیفیت محصولات خود را کاهش و قیمت را افزایش دهند تا بتوانند رقابت کنند

به گزارش سایت بازار طلا، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران می گوید: در کشور ما با توجه به نوع انحصاری که وجود دارد، قیمت گذاری خودرو دچار چالش شده؛ خودروسازان می‌خواهند قیمت را تعیین کنند و از طرف دیگر نهاد‌هایی مانند شورای رقابت یا سازمان حمایت نظرشان مبنی بر این است که قیمت‌ها باید از یک شورا فرآیندی تعیین شود.

چند وقیست کارشناسان و مسئولان، نسبت به کیفیت خودروهای داخلی انتقاد دارند؛ رئیس پلیس راهور ناجا پس از تصادف هایی که صورت گرفته و در هیچ کدام از تصادف ها ایربگ خودرویی باز نشده بود، گفته توصیه من به خودروسازان، انجمن خودروسازان و ... این است که به جای فرافکنی و انحراف افکار عمومی به دنبال اصلاح کیفیت خودرو‌ها باشند، این‌طور نباشد که قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت کنند، اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم بدهند. خودروی ما باید طوری باشد که اگر راننده هم بی‌مبالاتی کرد و خدایی نکرده حادثه‌ای رخ داد، ایمنی آن به قدری باشد که جلوی آسیب بیشتر به راننده و سرنشین گرفته شود.

پربازدیدترین خبرها