بازار طلا آخرین سیگنال ها برای بورس امروز

آخرین سیگنال ها برای بورس امروز

چکیده این مطلب : انتشار : 1401/04/29 - 09:39 0 نظر

گلدمگ: 28 تیرماه 1401 خبر‌های بسیاری در حوزه اقتصادی، سیاسی و بورسی در رسانه‌ها منتشر شد که این ده خبر می‌توانند برای بورس امروز مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را ببینید و بخوانید.

به گزارش سایت بازار طلا، 28 تیرماه 1401 خبر‌های بسیاری در حوزه اقتصادی، سیاسی و بورسی در رسانه‌ها منتشر شد که این ده خبر می‌توانند برای بورس امروز مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را ببینید و بخوانید.

1- صورت‌های مالی سرخابی‌ها آماده است و امیدواریم تا اوایل هفته با نهایی شدن قرارداد‌های پرسپولیس، نماد این تیم در انتهای هفته و نماد استقلال شنبه یا یکشنبه بازگشایی شود.
2- دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور پیش‌بینی کرد که با انجام قیمت‌گذاری سهام شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و دارایی‌های این شرکت‌ها تا یکی دو هفته دیگر، واگذاری سهام این دو خودروساز تا مهرماه انجام شود.
3- قائم مقام وزارت خارجه آمریکا با تأکید بر این که هنوز شانس احیای برجام علی‌رغم اختلافات فعلی وجود دارد، گفت که جهان به نفت ایران نیاز دارد.
4- اولین قرارداد برقی بلند‌مدت ایران و عراق امضا شد.
5- ایران خودرو در گزارش تلفیقی خود برای دوره منتهی به 1400/12/29 حدود 482ریال زیان اعلام کرد، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20% کاهش زیان داشته است.
6- رئیسی: قرارداد 25 ساله انتقال گاز بین ایران و ترکیه تمدید خواهد شد.
7- سود سنواتی 39 شرکت بورسی با سجام واریز شد.
8- امیر هامونی؛ مدیرعامل بازار متشکل ارز ایران: صادرکنندگان ایرانی که به روسیه و کشور‌های CIS صادرات دارند، می‌توانند ارز (روبل) حاصل از صادراتشان را در بازار به نرخ توافقی عرضه کنند.
9- خبرگزاری رسمی شرکت نفت ایران گزارش داده است که شرکت ملی نفت ایران و گازپروم روسیه تفاهم‌نامه‌ای به ارزش حدود 40 میلیارد دلار امضا کردند.
10- سهامداران سهام عدالت روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه فرصت دارند، شماره حساب خود را از طریق سامانه سجام اعلام کنند تا سود برای آن‌ها واریز شود.

پربازدیدترین خبرها