بازار طلا مد و برندشناسی مجموعه دیور یک رابطه عاشقانه ماندگار با گل رز 
مجموعه دیور یک رابطه عاشقانه ماندگار با گل رز 
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/19 - 10:56 0 نظر

"خوشبختانه، گل ها وجود دارند." - کریستین دیور

 ستایش طبیعت، زنانگی و گل رز - شکوفه‌های مورد علاقه موسیو دیور - به عنوان الهام‌بخش جدیدترین خلاقیت‌های مدیر هنری Dior Joaillerie، Victoire de Castellane عمل می‌کند… 

درست به موقع برای روز ولنتاین، La Rose Dior باغ خانه را شکوفا می کند و به زیبایی مجموعه های موجود Bois de Rose، Rose Dior Bagatelle و Rose Dior Pré Catela را تکمیل می کند.

به گزارش Artistic، از ساقه تا جوانه در حال رشد، La Rose Dior آخرین تعبیر گل رز است که توسط Victoire رویایی شده است، با قطعات نفس گیر که "در اطراف انگشت مانند جواهری شاعرانه، بیانیه ای عاشقانه یا نمادی از عشق ابدی" می پیچند.

این مجموعه به گذشته به باغ گل‌های رز در گرانویل، نرماندی سفر می‌کند، جایی که کریستین دیور هنر هرس گل رز را از مادرش، مادلین، یاد گرفت و به الگوهای گل‌های دیور و ظرافت مد لباس ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: انتخاب جواهرات نقره و طلا براساس رنگ پوست

با نوید یک غنچه رز آماده شکوفه، قطعات این مجموعه با یک نقش گل بازیگوش در ذهن طراحی شده اند، با روحیه جوانی تلطیف شده اند، تا پوشنده را روشن کنند، توجه را به طور مجزا به یقه جلب کنند و کل شبح را زیبا کنند.

این خانه لوکس فرانسوی همچنین مجموعه را به النگوهای مجموعه Bois de Rose خود، هم با پوشش الماس و هم بدون پوشش الماس، گسترش می دهد. قطعات رمانتیک در طلای سفید، زرد یا صورتی تراشیده شده‌اند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بدون زحمت، حسی از زنانگی را به مچ دست پوشنده می‌افزایند - هدیه‌ای ایده‌آل به عنوان نمادی از عشق و فداکاری.

 

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00