بازار طلا مد و برندشناسی طراح Yvonne Léon دومین ویترین پاریسی را به خود ارائه می دهد
طراح Yvonne Léon دومین ویترین پاریسی را به خود ارائه می دهد
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/12/03 - 10:12 0 نظر

6 سال پس از افتتاح اولین بوتیک خود در سن ژرمن د پره، ایوون لئون در حال تجدید تجربه در کرانه راست در چند قدمی خیابان افسانه ای Montaigne است.

Yvonne Leon، طراح پاریسی، در خیابان François 1er در منطقه هشتم، در مثلث طلایی بسیار شیک، واقع شده و خانه جدید خود را پیدا کرده است. او این فضا را با همکاری استودیوی معماری Necchi طراحی کرد، که به دلیل رویکرد طراحی‌محور خود به فضا شناخته می‌شود. نحوه پوشاندن حجم ها را با رنگ های پودری صورتی که بر منحنی های گرد مبلمان تأکید دارد نتیجه ای ملایم و زنانه را نشان می دهد که بسیار اغوا کننده است.

در این ویترین جدید، طراح انتخاب کرده است تا قطعاتی را که او را به شهرت رسانده‌اند، به نمایش بگذارد. حلقه‌های مهر شکل قلب، عروسک شاد، حلقه‌های پیچ خورده و کریول‌هایش. در شخصیت Yvonne Léon، جواهرات به معنای شادی است. تسلط او بر رنگ و بینش خلاقانه اش به او این فرصت را می دهد که دوباره کدهای جواهرات را بررسی کند. مجموعه بهار و تابستان 2023 که ژانویه آینده وارد فروشگاه ها می شود، از این قاعده مستثنی نیست. قلب به صورت یک الگوی متقاطع به عنوان یک حلقه علامت یا در یک گروه عروسی رنگین کمانی بازبینی می شود، در حالی که خورشید یک حلقه گنبدی را تزئین می کند.

بیشتر بخوانید: مجموعه‌ی جواهرات FerriFirenze

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00