بازار طلا مد و برندشناسی ساعت های Navitimer Breitling ظرافت و سبکی را ارائه می دهند
 ساعت های Navitimer Breitling ظرافت و سبکی را ارائه می دهند
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/08/13 - 15:09 0 نظر

ساعت‌ساز سوئیسی ساعت‌های جدیدی را در نمایشگاهی بزرگ به نمایش گذاشت. این ساعت‌ها به همراه مجموعه‌ای از رویدادهای بزرگ جشن گرفتند. به مناسبت این مناسبت، دو تا از مکان‌های نمادین و مهم منطقه را روشن کردند.

همانطور که هر مسافر حرفه‌ای می‌داند، آماده شدن و حمل کیت مناسب در هنگام شروع سفر بسیار مهم است. و اگر آن کیت هم زیبا و جذاب باشد، بهتر است.

Breitling با دو ساعت جدید Navitimer خود تضمین می‌کند که مسافران از زندگی در جاده لذت خواهند برد. این ساعت‌ها هم آرامش و هم آرامش خاطر را به شما ارائه می‌دهند. مدل‌های جدید و کوچک‌تر با صفحه‌های رنگارنگ، به خانواده نمادین Navitimer زندگی جدیدی بخشیده‌اند.

ساعت‌های Navitimer جدید که به تازگی در کنار برج خلیفه دبی، بلندترین ساختمان جهان، و در تمام 82 صفحه بلوار ریاض در عربستان سعودی نمایش داده شده‌اند، به میراثی که در سال 1952 سفر فوق‌العاده‌ای را آغاز کرد، ادامه می‌دهند.

این ساعت با قطر 36 میلی‌متر در سه رنگ صفحه متالیک مختلف عرضه می‌شود: سبز نعنایی، آنتراسیت و نقره‌ای، همچنین صفحه مرواریدی سفید با قاب مهره‌ای معروف و قانون اسلاید دایره‌ای که خلبانان از آن استفاده می‌کنند. همچنین، در ساعت‌های با قطر 32 میلی‌متر نیز قاب مهره‌ای مشاهده می‌شود. این ساعت‌ها دارای صفحه‌های آبی روشن، صورتی پودری و سفید کلاسیک هستند، اما بدون قانون اسلاید برای ظاهری تمیزتر.

Breitling با استفاده از الماس‌های بهتر، که از طریق برش گرد در آزمایشگاه رشد می‌کنند و قابل ردیابی برای تولیدکنندگان معتبر هستند، به یکپارچگی مواد توجه ویژه‌ای داده است. به همین ترتیب، نسخه تمام طلایی و قاب طلایی در مجموعه ساعت‌های دوتایی با استفاده از طلای بهتر تولید شده‌اند که معیارهای انجمن طلای بهتر سوئیس در خصوص تأثیرات اجتماعی و زیست‌محیطی را رعایت می‌کنند.

شارلیز ترون، بازیگری برنده جوایز، یکی از اعضای تیم ناویتیمر Breitling است و علاقه زیادی به ساعتی که به طور کامل برای کشف افق‌های جدید طراحی شده است، دارد.

او می‌گوید: "سفر برای من همیشه به معنای آماده بودن برای هر چالشی بوده است. زمانی که کاملاً جوان بودم، از آفریقای جنوبی به لس آنجلس سفر کردم و این سفر، که ذهنم به تجربیات جدید باز و آماده بود، به طور شخصی و حرفه‌ای بهم کمک کرد."

خرید آنلاین ساعت طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و بدون هیچ هزینه ای درب منزل دریافت کنید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید ساعت طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00