بازار طلا مد و برندشناسی هفته تماشای دبی 2023: هر آنچه که باید بدانید
هفته تماشای دبی 2023: هر آنچه که باید بدانید
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/09/06 - 15:07 0 نظر

بزرگترین رویداد ساعتی دوسالانه در منطقه بازگشتی تماشایی دارد.

هفته تماشای دبی با ششمین نسخه خود در سال 2023، در مرکز منطقه مالی بین‌المللی دبی، بازمی‌گردد.

صنعت ساعت شناسی در دبی دارای گروه متنوعی از خرده فروشان ساعت، کلکسیونرها و علاقه مندان به ساعت است – و تعداد فزاینده ای از ساعت های جهانی با نسخه محدود، که به طور خاص با همکاری خرده فروشان ساعت در امارات ساخته شده اند، بیش از پیش گواهی بر صنعت ساعت شناسی اماراتی است. سرزندگی، قدرت خرید و نفوذ قابل توجه.

هفته دیده بان دبی بیش از 50 برند را در زمینه مد، هنر، زیبایی و ساعت سازی - علاوه بر مجموعه ای معتبر از سخنرانان و غرفه داران - در یک فضا متحد می کند.

موضوع بدون تغییر هفته تماشای دبی 2023 «برای لحظه‌ای در زمان متحد می‌شود»، یک لحظه محوری در زمان، به این معنا که می‌خواهد با تعریف ارزش‌های زیربنایی آن و تعیین اهداف آن از طریق مجموعه‌ای از بینش‌ها، آینده ساعت‌شناسی را ترسیم کند. بحث های روشنگرانه - از دیدگاه فنی، هنری و فلسفی. کدهای رفتاری در طالع بینی چیست؟ جدیدترین تکنیک های طالع بینی هنری چیست؟ آیا می توانید اصول ساعت سازی را فقط در 3 ساعت یاد بگیرید؟ رویداد روشنگرانه در پی پاسخگویی به چنین پرسش هایی است.

خودی‌های صنعت، ساعت‌سازان و علاقه‌مندان به ساعت‌شناسی در این رویداد فراگیر در کنار یکدیگر رشد می‌کنند - به طور مشترک ایده‌های نوآورانه را مبادله می‌کنند، شبکه‌سازی می‌کنند و از کرم‌های کرم متخصصان ساعت‌شناسی یاد می‌گیرند.

تحت هدایت اعلیحضرت شیخه لطیفه بنت محمد بن راشد آل مکتوم، هفته تماشای دبی 2023 توسط خرده فروش ساعت اماراتی احمد صدیقی و پسران تأسیس شد. ششمین دوره این نمایشگاه از 16 نوامبر تا 20 نوامبر 2023 در DIFC به مساحت 100000 مترمربع می باشد.

هفته تماشای دبی 2023 که در سال 2015 توسط خرده‌فروش مشهور ساعت اماراتی احمد صدیقی و پسران تأسیس شد و تحت هدایت اعلیحضرت شیخه لطیفه بنت محمد بن راشد آل مکتوم سازمان‌دهی شد، قرار است امسال در The Gate برگزار شود. مساحت 100000 متر مربع در DIFC، از 16 نوامبر تا 20 نوامبر 2023.

به نقل از هند صدیقی، مدیر کل هفته دیده بان دبی، ششمین دوره از هفته دیده بان دبی "با برنامه خود بزرگتر و غنی تر خواهد شد، اما از نظر اندازه نیست." این همه‌جانبه‌ترین و مبتکرانه‌ترین نسخه تاکنون است که دبی را به عنوان مرکز جهانی هنر و فرهنگ مطابق با چشم‌انداز و اهداف امارات متحده عربی تثبیت می‌کند.

هفته تماشای دبی: تاریخچه هورولوژی و امارات
داستان هفته دیده بان دبی اساساً به سال 1948 و قبل از پیدایش امارات متحده عربی باز می گردد. پدربزرگ هند صدیقی یک بیننده بود که اشتیاق عمیقی به ساعت داشت - اشتیاقی که به تدریج به یک تجارت موفق تبدیل شد. او بعداً به ژنو، مرکز صنعت ساعت‌شناسی، سفر کرد و در آنجا همه چیزهایی را که درباره ساعت‌ها باید دانست از باتجربه‌ترین صنعتگران این صنعت آموخت.

به تدریج، احمد صدیقی و پسران یک شبکه حرفه ای مستحکم ایجاد کردند و روابط قوی با غول های صنعت ساعت سازی ایجاد کردند. این شرکت در سال 2014 میزبان GPHG (Grand Prix d'Horlogerie de Genève) در دبی شد و مجموعه ای پیشرفته از ساعت ها را به کلکسیونرهای مستقر در امارات به نمایش گذاشت. در طول این رویداد، احمد صدیقی و پسران کنجکاوی شدیدی را در میان مجموعه‌داران مشاهده کردند که در مورد منشأ هر ساعت و نحوه ساخت ساعت‌ها جویا شدند.

این شرکت با تکیه بر گنجینه دانش و تخصص عمیق خود در صنعت ساعت سازی، تصمیم گرفت تا با میزبانی رویدادی پیشگامانه دوسالانه تحت عنوان هفته دیده بان دبی، تجربه ساعت شناسی خود را جاودانه کند.

در ابتدا، این رویداد به طور انحصاری برندهای ساعت مستقل را تحت عنوان «شورشیان هورولوژی» از جمله MB&F به نمایش گذاشت. امروز این رویداد دارای بیش از 50 برند غرفه‌دار است.

هفته تماشای دبی در سال 2023 کجاست؟
هفته تماشای دبی 2023 در گیت، مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC) برگزار می‌شود.

آیا هفته تماشای دبی برای عموم باز است؟
هفته تماشای دبی برای عموم آزاد است - به این معنی که هر طرفدار ساعت، خرده‌فروش یا کلکسیونر می‌تواند در سبک زندگی هیجان‌انگیز، ساعت‌شناسی، هنر، مد و رویداد تجاری شرکت کند. با توجه به آنچه گفته شد، توجه به این نکته مهم است که بسیاری از رویدادها و کارگاه های آموزشی هفته دیده بان دبی نیاز به ثبت نام قبلی دارند.

برای ثبت نام به عنوان بازدیدکننده در هفته تماشای دبی 2023، لطفا اینجا را کلیک کنید.

کدام برندها در هفته تماشای دبی ارائه خواهند شد؟
به مناسبت تلاقی خلاقانه‌ای که زیربنای ساعت‌شناسی است، طیف گسترده‌ای از برندها مانند رولکس، آئودمار پیگت، هابلوت، شوپارد، ون کلیف و آرپلز، شانل، بریتلینگ، بولگاری، دیور، لویی ویتون، اوریس در هفته تماشای دبی 2023 شرکت خواهند کرد. ، ماکسیمیلیان بوسر و دوستان و TAG Heuer.

هفته تماشای دبی در سال 2023 کجاست؟
هفته تماشای دبی 2023 در گیت، مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC) برگزار می‌شود.

آیا یک هفته تماشای دبی برای عموم باز است؟
هفته دبی برای عموم آزاد است - به این معنی که هر طرف ساعت، خرده‌خرد یا کلکسیونر می‌فروشد در سبک زندگی هیجان‌انگیز، ساعت‌شناسی، هنر، مد و رویداد تجاری شرکت کند. با توجه به آنچه گفته شد، توجه به این نکته مهم است که بیشتر از رویدادها و کارگاه های آموزشی هفته بان دبی نیاز به ثبت نام قبلی دارند.

کدام برندها در هفته تماشای دبی ارائه می شوند؟
به مناسبت تلاقی‌های خلاقانه‌ای که زیربنای ساعت‌شناسی است، از برندهای مانند رولکس، آدمار پیگت، هابلوت، شوپار، ون کلیف و آرپلز، شانل، بریتلینگ، بولگاری، دیور، لویی ویتون، اوریس در هفته تماشای دبی 2023 شرکت خواهند کرد. ، ماکسیمیلیان بوسر و دوستان و TAG Heuer.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00