بازار طلا مد و برندشناسی مدرسه جواهرات Van Cleef & Arpels در دبی افتتاح می شود
مدرسه جواهرات Van Cleef & Arpels در دبی افتتاح می شود
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/10/07 - 15:01 0 نظر

این جواهرساز لوکس فرانسوی در سال 2012 مدرسه هنرهای جواهرسازی L'École را تأسیس کرد و اعلام کرد که قصد دارد به منطقه با پردیس دائمی در D3 گسترش یابد.

هیچ چیز مانند گم شدن در دنیای گوهرشناسی، غوطه ور شدن خود در سنگ ها و فلزات قیمتی نیست. با در نظر گرفتن تاریخ غنی از جذاب ترین جواهرات جهان - که بسیاری از آنها توسط Van Cleef & Arpels ساخته شده اند.

این برند جواهرات لوکس به زودی یک مکان دائمی در L'École خاورمیانه، مدرسه هنرهای جواهرات خود در این منطقه افتتاح خواهد کرد.

مدرسه جواهرات Van Cleef & Arpels در این ماه در منطقه طراحی دبی افتتاح می شود

در 23 نوامبر درهای پردیس دائمی آن در منطقه طراحی دبی باز می شود و از دوستداران جواهر تازه کار و باتجربه برای شرکت در کلاس ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرهنگ جواهرات استقبال می کند.

این مدرسه برای مبتدیان و جمع آوری کنندگان Frpm به جوانان کنجکاو، برنامه ای غنی از دوره ها و گفتگوهای آنلاین و حضوری و همچنین نمایشگاه های موقت، انتشارات و پروژه های تحقیقاتی رایگان ارائه می دهد.

Van Cleef & Arpels' L'École East Middle East, School of Jewelry Arts: هر آنچه که باید بدانید

مدرسه هنر جواهرات L'École خاورمیانه در پاییز امسال برنامه ای از گفتگوهای حضوری ارائه خواهد کرد که سه حوزه اصلی را پوشش می دهد: Savoir-Faire (ساخت جواهرات)، دنیای سنگ های قیمتی و تاریخچه جواهرات.

از بهار 2024، دوره ها و کارگاه های آموزشی برای بزرگسالان و کودکان ارائه می دهد. هر دوره که توسط بدنه ای از مدرسان شامل مورخان هنر، گوهرشناسان، جواهر سازان و صنعتگران ارائه می شود، حداکثر شش تا بیست و چهار دانشجو را گرد هم می آورد تا شرایط یادگیری ایده آل را تضمین کند.

علاوه بر گفتگوهای حضوری، مدرسه هر ماه گفتگوهای آنلاین رایگان ارائه می دهد که برای همه آزاد خواهد بود.

مدرسه هنر جواهرات L'École خاورمیانه به عنوان بخشی از هدف خود برای گسترش دنیای جواهرات به بیشترین تعداد ممکن، هر ساله میزبان نمایشگاه های موقت رایگان خواهد بود. نمایشگاه افتتاحیه امسال به زمرد اختصاص دارد و اسرار و اسرار بسیاری از این سنگ قیمتی را برای عموم آشکار خواهد کرد.

نمایشگاه باغ زمرد

نمایشگاه باغ زمرد، بخشی از مجموعه کشف سنگ‌های قیمتی، تحقیقات انجام شده توسط مدرسه هنر جواهرسازی L'École در مورد زمرد را با هدف معرفی هر چه بیشتر مردم با علم، فرهنگی، هنری و فنی ارائه می‌کند. جنبه های این گوهر

این تور بازدیدکنندگان را از اعماق زمین، جایی که اتحاد نامحتمل عناصر باعث تولد کریستال زمرد می‌شود، به کارگاه‌ها می‌برد، جایی که توسط دستان متخصص شکل گرفته و کار می‌شود تا رنگ، شدت و زیبایی آن آشکار شود. لاپیدری ها، طراحان، جواهرسازان و جواهرسازان همگی با هم همکاری می کنند تا زیباترین قطعات را خلق کنند و همگی رابطه خاصی با زمرد دارند.

طبیعت، صنایع دستی و نمادگرایی سه بخش اصلی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند که نمونه‌های خشن و برش‌خورده از مجموعه‌های موزه معدن‌شناسی پاریس تک، برخی دیگر از مجموعه‌های L'École، مدرسه هنرهای جواهر، قطعات متعدد جواهرات نمادین را گرد هم می‌آورد. خلق زمرد، به لطف وام‌هایی از Van Cleef & Arpels و مجموعه‌داران خصوصی، و نقاشی‌های گواش اصلی که طیف کاملی از تفاوت‌های ظریف این گوهر را نشان می‌دهد، و همچنین علاقه‌ای که مردم برای بیش از دو هزار سال به آن داشته‌اند.

نمایشگاه باغ زمرد کجا برگزار می شود؟

این نمایشگاه از 23 نوامبر 2023 تا 10 مارس 2024، از سه شنبه تا یکشنبه، ساعت 11 صبح تا 8 شب در ساختمان 10 در منطقه طراحی دبی برگزار می شود.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00