بورس RSS

بورس در انتظار درایور

گلدمگ: نماگراصلی بازار سهام، طی روزهای اخیر به دلیل رمق بسیار پایین سرمایه‌‌‌‌‌‌گذاران در بازار با اصلاح زمانی مواجه‌شده و طی روز چهارشنبه نیز نوسان 65/ 0درصدی را به‌ثبت رسانده است. آمارها نشان می‌دهد ارزش معاملات خرد در بازار سهام افت قابل‌توجهی را تجربه کرده و تا زمانی‌که به روزهای اوج بازنگردد، همچنان شاخص با افت یا اصلاح زمانی همراه خواهد بود. به‌نظر می‌رسد بازار در انتظار یک محرک قوی برای بازگشت به رالی صعودی خود بوده و تا زمانی‌که نرخ دلار در سامانه دوم نیما به نرخ بازار آزاد نزدیک نشود، بازار سهام قدرت کافی برای تغییر مسیر نخواهد داشت.

انتظار رفتار عقلایی از بورس غیر‌منطقی است

گلدمگ: حامد ستاک / کارشناس بازار سرمایه دلار سرآغاز رشد بورس تهران شد اما موضوع حائزاهمیت نزول شدید بازار سهام و ایجاد فاصله نسبت به ارزش‌‌‌‌‌‌گذاری‌‌‌‌‌‌ها است که طی چند مدت گذشته مشاهده شد و اتفاقا بازار نیز در واکنش به این مهم تغییرات خاصی از خود نشان نداد.

روی دیگر بازار سهام

گلدمگ: احسان رضاپور/ کارشناس بازار سرمایه نمایش متفاوت شاخص‌های بازار سهام از ابتدای اسفند که با رکوردشکنی‌های تاریخی همراه بوده است از چند منظر قابل‌بررسی است.

6 عامل تردید صعود بورس

گلدمگ: تعلل بازارسهام در همسو‌شدن با انتظارات تورمی به قتلگاه دارایی‌های ‌ریالی تبدیل شده‌است.

بورس یک پله به عقب

گلدمگ: زار سهام در جریان معاملات روز گذشته نوسان‌های محدودی را شاهد بود. بورس تهران در ادامه مسیر معاملاتی خود و تحت‌تاثیر تحرکات مثبت دلار بازار آزاد و همچنین دلار نیمایی در وضعیت خوبی به‌سر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌برد،

خروج بورس از مدار اولویت

گلدمگ: همایون دارابی /کارشناس بازارسرمایه مفاد نامه مجید عشقی، رئیس سازمان بورس به محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، خلاصه دلایل کارشناسی افت بازار به شمار می‌رود.

وزیر اقتصاد علت رکود بورس را اعلام کرد: وضعیت جهانی و نا آرامی های اخیر !

گلدمگ: وزیر اقتصاد با ادعای کاهش تورم تولید و بهبود وضعییت صنایع بزرگ، علت رکود بورس را وضعیت جهانی و نا آرامی های اخیر اعلام کرد !

اتفاق بد در بورس

گلدمگ: حمایت مهم شاخص کل بورس سرانجام شکسته شد و اگر شاخص زیر این حمایت تثبیت شود، تا مدت ها باید فکر رشد بورس را از سر بیرون کرد.

هشدار به بورس بازان درباره خرید سهام پروژه ای /بازی دلار پشت دست طلا

گلدمگ: بازار سهام در هفته قبل بر خلاف بازار ارز و سکه حرکت کرد، بازارسهام در برخورد با حمایت خود قدرت بالا رفتن نداشت به همین خاطر به عقب برگشت و در محدوده یک‌میلیون و 412 هزار تومانی قرارگرفت .

با شایعه بخر، با خبر بفروش در بورس /بازار ها در بلاتکلیفی برجام

گلدمگ: در حالیکه سهام بازار از نظر قیمتی و تکنیکالی ارزنده برآورد می شوند ولی استقبال از بازار سهام بالا نیست و فعلا هم صندوق درآمد ثابت مقصد اول سرمایه گذاران است

پاسخ مثبت سازمان بورس به درخواست فعالان بازار

گلدمگ: هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار طی جلسه روز گذشته در جهت افزایش کارایی و افزایش نقدشوندگی بازار سرمایه، افزایش یک درصدی دامنه نوسان به‌ صورت متقارن در بازار اول شرکت بورس اوراق بهادار تهران و شرکت فرابورس ایران را از تاریخ 7 شهریور 1401 مقرر کرد.

حقوقی ها 20 درصد از 560 هزار خانه‌ خالی را در اختیار دارند

گلدمگ: معاون وزیر راه گفت: آمار خانه‌های خالی از سکنه به بیش از560 هزار واحد رسید که حدود 20 درصد از واحدهای شناسایی شده متعلق به اشخاص حقوقی است.

حمایت صندوق توسعه ملی از شرکت‌های بورسی، به نفع کشور است

گلدمگ: در صورت حمایت صندوق توسعه ملی از شرکت‌های بورسی، منافع آن در کوتاه مدت برای سهامداران و در بلندمدت به نفع کشور بوده و می‌تواند به زنجیره ارزش افزوده کشور کمک بزرگی کند.

توقف نماد "خودرو" و 8 شرکت + تعلیق یک پتروشیمی و رفع گره از سهم بانکی

گلدمگ: نماد ایران خودرو و 8 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته، یک پتروشیمی هم تعلیق و یک بانک نیز مشمول رفع گره معاملاتی شد.

خروج موقت های وب و 8 نماد دیگر ، تعلیق یک نماد و رفع گره از دو سهم

گلدمگ: 9 نماد بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و یک شرکت هم تعلیق شد و دو سهم دارای صف فروش هم مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

خروج موقت 4 نماد ، تعلیق یک سهم و رفع گره از دو سهم دارای صف فروش

گلدمگ: نماد چهار شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و یک سهم منفی هم تعلیق شد و دو سهم دارای صف فروش هم مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

جذابیت بازار سهام با سیگنال های مثبت کوچکی

گلدمگ: بازار سرمایه این هفته را با رنگ سبز آغاز کرد و افزایش شاخص کل بورس و شاخص کل هم وزن و همینطور ارزش معاملات خرد، بارقه‌هایی از امید در دل سهامداران ایجاد کرده است.

بورس در دو راهی برجامی / بازگشت ارزش معاملات خرد به بالای 3هزار میلیارد تومان

گلدمگ: پس از رشد خیرکننده در بازار دیروز، شاخص کل امروز با افت بیش از سه هزار واحدی همراه شد؛ فلزات اساسی و کانه های فلزی بیش ترین نقش را در افت امروز شاخص داشتند. از سوی دیگر نمادهای برجامی برخلاف دیروز، با فشار عرضه همراه شدند. یکی از نکات جذاب بازار امروز بازگشت ارزش معاملات خرد به سطح بالای سه هزار میلیارد تومان بود.

علت تعویق واگذاری سهام دولت در ایران‌ خودرو و سایپا

گلدمگ: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره علت تعویق واگذاری سهام دولت در ایران‌ خودرو و سایپا گفت: هنوز کارهای فنی و کارشناسی برای تعیین خالص این سهام باقی است.

پرداخت مالیات برای اداره یک حکومت یک امر مهم و ضروری

گلدمگ: عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: پرداخت مالیات برای اداره یک حکومت یک امر مهم و ضروری است و در همه کشور‌های دنیا به این مهم واقف هستند و کسی اهمیت و نقش مالیات را در توسعه و آبادانی کشور کتمان نمی‌کند.

پربازدیدترین ها
قیمت طلا در تاریخ 1403/02/01
عنوانقیمت زنده قیمت زنده تغییر زمان
انس طلا 2,392 4 (0.18 %) ۰۰:۳۶:۳۱
مثقال طلا 161,160,000 4,730,000 (2.93 %) ۱۲:۵۲:۳۲
طلای 18 عیار 37,287,000 1,011,000 (2.71 %) ۱۲:۵۱:۴۸
طلای ۲۱ عیار 43,750,080 1,186,240 (3.18 %) ۱۲:۵۱:۴۸
طلای 24 عیار 49,716,000 1,348,000 (2.71 %) ۱۲:۵۱:۴۸
قیمت سکه در تاریخ 1403/02/01
عنوانقیمت زنده قیمت زنده تغییر زمان
سکه بهار آزادی 407,900,000 4,000,000 (0.98 %) ۱۲:۵۲:۱۳
سکه امامی 436,860,000 12,160,000 (2.78 %) ۱۲:۵۲:۱۳
نیم سکه 259,000,000 3,000,000 (1.16 %) ۱۲:۴۷:۰۶
ربع سکه 159,000,000 4,000,000 (2.52 %) ۱۲:۴۷:۰۷

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00