بازار طلا مد و برندشناسی Met Gala 2023: آیا گوشواره می تواند بر جهان حکومت کند؟
Met Gala 2023: آیا گوشواره می تواند بر جهان حکومت کند؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/04/05 - 15:20 0 نظر

آیا گوشواره می‌تواند بر جهان حکومت کند؟ آیا گوشواره می‌تواند بر جهان حکومت داشته باشد؟ یا آیا باید بگوییم که انسان‌ها بر جهان حکومت می‌کنند؟

به نظر می‌رسد همه چیز ممکن است، اما در Met Gala 2023 یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین گوشواره‌ها در تاریخ به نمایش گذاشته شد. در این رویداد، ناودانی‌ها، حلقه‌ها، گوش‌آستین‌ها، آویزان‌ها و ژاکت‌های گوش برترین‌های هر دسته را به خود اختصاص دادند.

حالا بیایید به برخی از طرح‌های منحصربه‌فرد و جذابیت‌هایی که در Met Gala 2023 به نمایش گذاشته شدند، نگاهی بیندازیم.

گوش بند پادشاهان هستند!!!

در Met Gala 2023، یکی از گوشواره‌هایی که بیشترین توجه را به خود جلب کرد، گوش‌آستین‌های نقره‌ای بود که توسط خواننده و ترانه‌سرا Cassie استفاده شد. این گوش‌آستین‌های نقره‌ای درخشان با لباس مشکی‌اش ست شده بود و ظاهری قوی و جذاب داشت. به نظر می‌رسد که دستبندهای گوش، جدیدترین ترند در دنیای زیبایی هستند و با جسارت بر دنیای مد و زیبایی حکومت می‌کنند.

 

بیشتر بدانیم:‌ اهمیت گوشواره برای زنان و اینکه چرا باید از آن استفاده کنند

 

کت گوش

همانطور که در مورد گوش‌آستین‌های Cassie صحبت کردیم، در Met Gala 2023، گوشواره‌های ژاکت گوش Adwoa Aboa نیز بحث شهرت را به خود اختصاص داد. ظاهراً این گوشواره سفارشی، از یک بازار قدیمی انتخاب شده و توسط طراحان به یک شاهکار تبدیل شده است که با درخشش خود همه چشم‌ها را به سوی خود جلب می‌کند. طراحی پیچیده و منحصربه‌فرد آن، با الماس‌هایی با منگوله‌های آویزان تزئین شده است و دیدن آن را مسحورکننده می‌کند.

 

بیشتر بدانیم: سوراخ کردن گوش و انواع جواهرات برای همراهی با آن

 

منگوله ها سلطنت را دزدیدند!

بله، به نظر می‌رسد آویزان منگوله‌ای یکی از برندگان آشکار در Met Gala 2023 بوده‌اند. طرح‌های متنوعی که با آویزان منگوله‌ای در این مراسم تزئین شده بود، بسیار شگفت‌انگیز بودند. خواننده و ترانه‌سرا Black Lively نیز برای این نمایش از آویزان منگوله‌ای الهام گرفته از تاریخ و هنر، زیبایی‌هایی باورنکردنی را به تن داشت. زیبایی چشمگیر آویزهای منگوله‌ای باعث شد که با هاله جذاب این هنرمند مطابقت داشته باشد.

 

این ها گوشواره های جذاب و مد روزی بودند که افراد مشهور مورد علاقه ما در Met Gala در سال 2023 استفاده کردند.

 

خرید آنلاین گوشواره طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

 

خرید گوشواره طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00