بازار طلا مد و برندشناسی چرا ساعت جدید لوک تامبور لویی ویتون کار خواهد کرد؟
چرا ساعت جدید لوک تامبور لویی ویتون کار خواهد کرد؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/04/17 - 15:45 0 نظر

این شرکت برای ساعت اسپرت ساده خود از یک رویکرد لوکس آرام استفاده می‌کند، زیرا 80 درصد از محصولات فعلی خود را بازنشسته می‌کند.

لویی ویتون در حال ارتقای خط تولید ساعت‌های لوکس "Tambour" خود است و در هفته‌های اخیر، یک ظاهر جدید از ساعت میله چادری این برند که بیش از 20 سال است بخشی از دنیای ساعت بوده است، به‌صورت همزمان با شیوع اسپرت و مدرن، معرفی شده است.

در مراسم رونمایی از خط جدید "Tambour"، ژان آرنو، مدیر ساعت‌های لویی ویتون، اظهار داشت: «احتمالاً، و من به‌صورت متواضعانه می‌گویم، [این] مهم‌ترین عرضه برای لویی ویتون از زمان عرضه "Tambour" در 20 سال پیش است.» وی ادامه داد: «یک چیزی که کاملاً شگفت‌انگیز است، این است که وقتی به تمام نمادهای صنعت ساعت امروزی نگاه می‌کنید، احتمالاً "تامبور" تنها نمادی است که در قرن بیست و یکم ایجاد شده است.»

ساعت جدید "Tambour" در چهار نسخه مختلف عرضه می‌شود. دو نسخه از آن از جنس فولاد با صفحه‌ای نقره‌ای-خاکستری یا آبی تیره، یکی در ترکیب دو رنگ فولادی و طلایی و یک گزینه نهایی در رنگ ثابت 18-طلای زرد عیار و رزگلد عرضه می‌شود. با این حال، همانطور که به نظر می‌رسد، اندازه ساعت یونیسکس 40 میلی‌متری بسیار جذاب است. این ساعت با کاهش اندازه از 13 میلی‌متر در ساعت اصلی به 8 میلی‌متر در ساعت جدید، به دلیل قاب مخروطی آن، ظاهری لاغرتر و شیک‌تر دارد.

ژان اذعان می‌کند: «تامبور همیشه یک ساعت ضخیم بوده است. بسیار سنگین و روی مچ پررنگ و از سراسر اتاق قابل مشاهده است. این ساعت دارای امضاهای ظریف بسیار دیگری است، اما ضخامت احتمالاً یکی از نکات اصلی مورد نظر ما در هنگام شروع فرآیند طراحی برای این ساعت بوده است.»

با دستبند یکپارچه، قاب شیب دار و صفحه‌ای خوانا، ساعت "Tambour" جدید و بهبود یافته، همانند بیرون آن، بسیار براق است. این حرکت، قیمت بالایی را برای این ساعت توجیه می‌کند. با قیمتی کمتر از 20000 یورو (80000 درهم)، این ساعت دارای یک حرکت خودکار اختصاصی با سه دست است که لویی ویتون با همکاری متخصصان بسیار معتبر حرکت "Le Cercle des Horlogers" ساخته است. حرکت "LFT023" یک حرکت کالیبر میکرو روتور با تاییدیه کرونومتر است که توسط میشل ناواس و انریکو بارباسیسنی از "La Fabrique du Temps" طراحی شده است. همچنین، این حرکت با شکوفایی بیشتر یک موتیف LV که در روتور حک شده و یاقوت‌های استاندارد را با یاقوت‌های کبود شفاف تن به تن تعویض می‌کند، از نظر زیبایی‌شناختی نیز خوشایند است تا ظاهر تک‌رنگ‌تری را برای حرکت ایجاد کند.

ساعت جدید "Tambour" از لویی ویتون، بین ظاهر ساده و در عین حال اسپرت بیرونی و شجره چشمگیر حرکتش، واقعاً تجسم روند لوکس آرام کنونی است که صنعت را فرا گرفته است و فصل جدیدی را در سفر ساعت سازی این برند نشان می‌دهد. مکانی که در آن فقط کسانی که واقعاً می‌دانند ساعت را دقیقاً آن چیزی که هست تشخیص می‌دهند، خانه‌ای مدرن با یک حرکت هورلوگری بالاست که ارزش افزودن به اصطبل ساعت کلکسیونی را دارد.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00