بازار طلا مد و برندشناسی دستبندهای فتیش Cohearted
دستبندهای فتیش Cohearted
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/04/18 - 15:44 0 نظر

کلکسیونی از طراحی‌های نوپا و جذاب، با نیمی از تحریک‌آمیزی و نیمی از خلاقیت، با موفقیت توسط یک طراح جوان به زیباترین دستبند جواهری گرافیکی با رنگ‌های درخشان تبدیل شد.

جواهراتی که با امضای Cohearted در هفته مد پاریس به نمایش گذاشته شده‌اند، با طراحی خاص خود به راحتی توجه همه را به سوی خود جلب می‌کنند. دستبند با زنجیر شکسته، به عنوان یکی از محصولات برجسته این مجموعه، در میان دستبندهای بزرگ، حلقه‌های بیانیه و آویزهای متنوع نمایان شده است. این مجموعه جسارت بسیاری را در خود جای داده است و باید اذعان داشت که نتیجه آن نیز نسبتاً موفق بوده است.

طراح این لیبل از علاقه شخصی خود به جواهرات الهام گرفته و با تحول دستبند به یک جواهر نامتعارف و بسیار مورد علاقه‌اش، به چالش کشیده شد. دو سال طول کشید تا این شیء فنی با مکانیزمی که با یک کلید به دور گردن بسته می‌شود، به‌عنوان یک شاهکار سبک جدید طراحی و ساخته شود که از آزادی در هر شکل و شمایلی پشتیبانی می‌کند. این موضوع به خاطر دسترسی راحت به مشتریان متنوع و سازگاری با انواع بدن است. برند Cohearted بیش از یک برند جواهرات، یک حالت ذهنی است که از شجاعت آنان که به شکستن زنجیرهای خود جرأت می‌آورند، تجلیل می‌کند.

 

بیشتر بدانیم: تاریخچه دستبند و استفاده از آن

 

قطعات مورد علاقه ما شامل دستبند XXL، یک قطعه بصری بسیار جذاب و آویز مینیاتوری آن، حلقه Outflow، که با شکل هر انگشت سازگاری دارد و می‌توان آن را به عنوان آویز هم استفاده کرد. این دستبند در سه نوع طلا و در نسخه های الماس میخ دار، نیمه سنگفرش و تمام سنگفرش تزئین شده است. در برند Cohearted، روحیه تضاد نیز پرورش داده می‌شود!

 

بیشتر بدانیم: تمیمه یا دستبند انگشتری

 

 

خرید آنلاین دستبند طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

 

خرید دستبند طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00