بازار طلا دانستنیها انواع گردنبند یاقوتی
انواع گردنبند یاقوتی
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/04/21 - 15:26 0 نظر

گردنبندهای یاقوتی بسته به نوع سنگ قیمتی و ترکیبی که با آن زیبا به نظر می‌رسد، در انواع مختلفی موجود هستند. یاقوت‌ها با گذشت زمان تکامل یافته‌اند، مانند تغییر رنگ‌ها با فصول. در سرتاسر دنیا چند نوع گردنبند یاقوت وجود دارد که به دلیل طرح و منحصر به فرد بودن، خانم‌ها آن‌ها را دوست دارند.

گردنبند یاقوت اصل

گردنبندهای یاقوت اصلی از سنگ‌های یاقوت طبیعی و اصیل استخراج شده از طبیعت ساخته می‌شوند. یاقوت سنگ قیمتی از زمین استخراج می‌شود، بریده می‌شود و برای درخشش درخشان، صیقل داده می‌شود. این گونه گردنبندهای یاقوت از گران‌ترین انواع آن هستند و یک جواهر مجلل هستند که هر زنی دوست دارد روزی آن را داشته باشد.

گردنبند یاقوت و الماس

یاقوت سرخ و الماس ترکیبی مانند گیلاس در بالا هستند. یاقوت سرخ داغ با درخشش الماس ترکیب می شود تا ظاهری منحصر به فرد و غنی داشته باشد. رایج ترین و محبوب ترین طرح گردنبند آویز یاقوت و الماس است. با لباس مجلسی خود یک گردنبند آویز یاقوت و الماس بپوشید تا ظاهری شیک و باکلاس داشته باشید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های گردنبند در سال 2022

گردنبند یاقوت قرمز

گردنبندهای یاقوت قرمز در سایه‌های مختلف قرمز موجود هستند. سایه‌های قرمز در یاقوت قرمز از قرمز خونی کبوتری، قرمز نارنجی، قرمز بنفش، قرمز قهوه‌ای و قرمز صورتی متفاوت هستند. هر سایه ای ویژگی و زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. گردنبندهای یاقوت قرمز شامل انواع مختلفی از آویزهای تک سنگی تا گردنبندهای چند سنگی هستند و در سبک‌ها و الگوهای سنتی و همچنین معاصر طراحی شده‌اند.

راهنمای خرید گردنبند یاقوتی

هنگام خرید آنلاین گردنبند یاقوت، چند فاکتور وجود دارد که باید برای یک تجربه خوب در نظر بگیرید. این عوامل شامل کیفیت سنگ، طرح و سبک، اصالت گردنبند و قیمت آن هستند.

در ابتدا، به دنبال سبک‌ها و طرح‌های موجود باشید و مطمئن شوید که گردنبند با سلیقه و استایل شما هماهنگ است. سپس، به کیفیت سنگ یاقوت توجه کنید و به دنبال برش‌های تمیز با وضوح ثابت باشید. همچنین، لکه‌های سیاه یا ادغام‌های موازی در سنگ را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید اصلی بودن آن تایید شده است.

در نهایت، رنگ و عیار یاقوت را بررسی کنید و به دنبال گردنبندی با رنگ و عیاری که با سلیقه شما هماهنگ است باشید. پس از اطمینان از اصالت و کیفیت سنگ، می‌توانید به سراغ قیمت بروید و گردنبندی را که مناسب شما و استایل شماست و به راحتی در بودجه شما قرار می‌گیرد تهیه کنید.

در نهایت، باید گفت که گردنبندهای یاقوت در انواع و طرح‌های مختلفی موجود هستند، از جمله گردنبندهای تک سنگی تا گردنبندهای چند سنگی و همچنین در سبک‌ها و الگوهای سنتی و مدرن.

خرید آنلاین گردنبند طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید گردنبند طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00