بازار طلا مد و برندشناسی زیباترین جواهراتی که در جریان PFW Couture فاش شد و در کانون توجه قرار گرفت
زیباترین جواهراتی که در جریان PFW Couture فاش شد و در کانون توجه قرار گرفت
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/04/21 - 15:41 0 نظر

 

مجموعه‌ی جدید جواهراتی که در هفته مد پاریس رونمایی شد، توجه ما را به خود جلب کرد. باران قیراط و بارهای زمرد دوباره به قدرت و شکوه خود بازگشته‌اند و نام Place Vendôme به عنوان یکی از برندهای معتبر و نوآور در این حوزه، برای رقابت با دیگر برندهای بزرگ تلاش می‌کند. در این میان، چند نکته مهم و برجسته وجود دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

گالن، دیور

 

در این مجموعه جدید جواهرات، Victoire de Castellane از دنیای مد الهام گرفته و با برجسته کردن تکنیک قیطان‌ها، خلاقیت خود را به نمایش گذاشته است. این هنر، جزییات مورد علاقه این خانه است که با طراحی 81 قطعه اصلی در این مجموعه، به شکلی ظریف و دقیق بیان شده است. ما عاشق مد لباس جواهراتی هستیم که به زیبایی و تا حد کامل تراشیده شده‌اند و روی پوست به ارزش خود نمایش داده می‌شوند.

کیمیاگر نور، دی بیرز

 

در فصل اول از مجموعه «کیمیاگر نور»، دی بیرز از مجموعه‌های تماشایی «اتمی» و «پرتوهای نور» رونمایی کرد. این قطعات جسورانه و نوآورانه هستند و با تمرکز واقعی بر روی تحقیقات تیتانیوم طراحی شده‌اند. محور اصلی این قطعات، ایده نور و توانایی آن در بازی با رنگ‌هاست. آن‌ها تلفیقی کامل از هنر و علم هستند که با توجه به نحوه انعکاس یا جذب نور، زیبایی خاصی را به ارمغان می‌آورند.

بیشتر بدانید: ترندهای جواهرات در مت گالا 2023

مهاراجه های جدید، بوچرون

در سال 1928، Boucheron برای مهاراجه Patiala مهم، نظم ویژه ای را در تاریخ Place Vendôme به وجود آورد. در سال 2022، Claire Choisne، مدیر خلاق، با طراحی مجموعه ای الهام گرفته از نمادهای اجدادی هند مانند گل نیلوفر آبی، زیور عمامه و دستبند عروسی، با رویکرد رویایی و مدرن، به این گنج احترام می‌گذارد. کلمات کلیدی این مجموعه، شفافیت و خلوص جواهرات در قالب طرح‌های معاصر هستند.

قدردانی زمینی، تاساکی

مجموعه‌ی چهارمین آتلیه TASAKI، با خلاقیت‌هایی که توسط Prabal Gurung طراحی شده‌اند، به زمین و مناظر خیره‌کننده آن احترام می‌گذارد. هر قطعه، تراکمی از نیروی خلاق این عناصر است که با ترکیب رنگ‌های پرجنب و جوش، مانند مجموعه شفق قطبی، با درجه بندی الماس و یاقوت کبود که غوطه وری در اعماق اقیانوس را به نمایش می‌گذارد، به اوج خود می‌رسد. هیجان‌انگیزی این قطعات تضمین شده است.

مطالعه بیشتر: لوژ پاریس اولین مجموعه جواهرات خود را رونمایی کرد

فواز گروسی

مردی که با موفقیت خانه دی گریسوگونو را به شهرت رسانده، با نام تجاری خود به صحنه بازگشته است و خلاقیت‌های جدید و متمایز خود را به نمایش می‌گذارد. با وفاداری به تصویر سبک دی گریسوگونو، جواهرات او به دلیل مجلل بودنشان متمایز هستند. خطوط پر پیچ و خم، ترکیب مواد، بازی با اندازه جواهرات و ... با درخشندگی فوق‌العاده، جواهرات زیر باگت استاد گروسی زنده می‌شوند.

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00