بازار طلا مد و برندشناسی داستان پشت مجموعه جواهرات باشکوه مدیترانه ای بولگاری
داستان پشت مجموعه جواهرات باشکوه مدیترانه ای بولگاری
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/04/31 - 15:36 0 نظر

 

برند جواهرات بولگاری از تصویر ونیز به عنوان پس زمینه‌ای استفاده می‌کند که برای بیان تلاقی هنرهای فرهنگی طراحی شده است.

 

در میدان سنت مارک و با صدای آب در لبه‌های آن، مهمانان با بهترین لباس‌های خود به کاخ دوج در ونیز رفتند تا نمایش بزرگ مجموعه جواهرات بلگاری را ببینند. این جشن، برای اولین بار، به یک خانه لوکس اجازه داده شده بود که باند فرودگاه را در دیوارهای پالازو 600 ساله ارائه دهد و با مهارت و قدرت، بر اعتبار و قدرت این برند تأکید کند.

 

مکانی که برای آخرین پیشنهاد ذهن بارور لوسیا سیلوستری، که بیش از 40 سال با بولگاری همکاری کرده و نزدیک به یک دهه مدیر خلاق آن بوده است، مناسب بود، در مرکز تجارت واقع است و با سابقه‌ی طولانی شهر مرتبط است. این مکان، جایی است که تأثیرات امپراتوری بیزانس با امپراتوری غرب در هم آمیخته شده و باعث گرده‌افشانی خلاقانه‌ای شده که برای نسل‌های آینده هنرمندان را الهام می‌بخشد.

 

ژان کریستف بابین، مدیرعامل بولگاری، می‌گوید: «هدف ما ایجاد احساسات است ولی وقتی مجموعه‌ای از شاهکارها به پایان می‌رسد، این کار متوقف نمی‌شود. این به روشی که ما آنها را به نمایش می‌گذاریم، گسترش می‌یابد و ارائه کت واک باید در مکانی فوق‌العاده باشد که احساسات مشتریان ما را تقویت کند. با ارائه در محیطی که با پول نمی‌توان آن را خرید، یک شب جادویی را برای مخاطبان برگزار می‌کنیم.» او ادامه می‌دهد.

 

مجموعه جواهرات بلگاری به سه بخش با نام‌های "درخشش جنوبی"، "شکوه و عظمت رومی" و "شرق با غرب" تقسیم شده است تا شرکت برای کاوش عمیق‌تر در مسیرهایی که خلاقیت از نقاط مختلف جهان می‌تواند با آن تعامل داشته باشد و نبوغ هنری را برانگیزد، تمایل خود را بیشتر بیان کند. این مجموعه برای انتقال زیبایی منحصربه‌فرد جنوب ایتالیا، ریشه‌های رومی بولگاری و قدرت دریای مدیترانه به شهرهایی مانند ونیز و رم از نادرترین گنجینه‌های عجیب شرق استفاده کرده است که از طریق بیژوهای سفارشی بولگاری به نمایش گذاشته شده‌اند.

 

شرکت مشهور صنعت موزاییک ونیزی Orsoni1888 کت واکی با تراش دستی با رنگ آبی به طور خاص برای این رویداد ایجاد کرده است. این شرکت، که از سال 1888 فعالیت خود را آغاز کرده است، مجموعه‌ای از مدل‌ها، از جمله "Blesnia Minher" و "Stella Maxwell" را با نام تجاری Pridyadorne و با نام پرایندا ماکسول در مقابل تماشاچیان به نمایش گذاشته است. در پس‌زمینه این کت واک، موسیقی متنی تکان دهنده‌ای که به‌طور خاص برای این شب توسط کارگردان ارکستر ایتالیایی Beatrice Venezi ساخته شده است، با حضور Ka Chopra Jones و Blackpink’s Lisa پخش می‌شود.

 

در مجموعه‌ای از جواهرات بالا، همیشه یکی از قطعات به عنوان نمایشگر تعیین می‌شود. برای پایان دادن به باند فرودگاه بولگاری، یکی از قطعات این مجموعه انتخاب شد که برای برانگیختن یک یا دو نفس طراحی شده است. در مجموعه مدیترانه ای، گردنبند چشمگیر "Muse of Rome" به عنوان نمایشگر انتخاب شد که توسط سوپر‌مدل Eva Herzigova پوشیده شده بود. این قطعه دارای یک زمرد مرکزی کلمبیایی برش خورده با کلمبیایی است و با وزن 218.53 قیراط، به نمایش گذاشته شد، با اینکه او که عادت به سر خوردن روی جواهرات بلند منحصر به فرد دارد، با بی‌احتیاطی عمدی این قطعه را نشان داد.

 

ژان کریستف، درست کردن موز رم را یک چالش محسوب می‌کند و می‌گوید: «با سنگ‌های قیمتی مانند این، باید در جهتی که می‌خواهید انتخاب کنید، شفاف باشید، زیرا با شکل واقعاً گرد، این خطر وجود دارد که کمی حجیم به نظر برسد». بنابراین، ما تصمیم گرفتیم آن را زاویه دهی کنیم، که با این حال یک ریسک بود زیرا کمی غیرمتعارف است. اما با توجه به اینکه زمرد بسیار عظیم است، برای تقویت و شکوه رنگ آن و نفوذ نور به اعماق آن، نیاز به برش خاصی داشتیم. بنابراین، بسیاری از چیزها در این برش قرار گرفته است،» او اضافه می‌کند.

 

تنها مجسمه‌سازی و چیدمان زمرد مرکزی، 2300 ساعت طول کشید تا به دست آید. صنعتگر نه تنها یک نقطه دویدن نداشت، بلکه دو ضربه را برای کار کردن پشت سر هم زده بود تا به صورت پشت سر هم کار کنند و سنگ را شکل دهند. با این حال، پیشرفت در ساخت دقیق زمرد مرکزی متوقف نشد. بولگاری همچنین دو گردنبند منحصر به فرد برای همراهی با این سنگ قیمتی طراحی کرده است.

 

گزینه اول شامل یک جفت رشته است که مانند یک چوکر در یقه قرار می‌گیرند و با حس سبکی در طراحی خود طراحی شده‌اند. این گردنبند به اندازه‌ای قوی است که بزرگی زمرد مرکزی را متعادل کند، اما با استفاده از آرایه‌ای از الماس‌های برش‌خورده مختلف و زمردهای بافش، ظاهری زیبا را حفظ می‌کند. گزینه دوم، یک گردنبند بلندتر از مرواریدهای سفید با لهجه‌های الماسی و زمردی است که به یک رویکرد آزادتر و بدون انقباض به جواهر منجر می‌شود.

 

این یک قطعه بسیار خاص است و به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم دو گزینه مختلف را با هم ترکیب کنیم؛ یک جواهرات سنتی با سنگ بسیار مرکزی و رویکرد شیک‌تر با استفاده از مروارید. بسیار عالی است که می‌توانید جواهرات زیبای خود را با گزینه‌های مختلف طراحی کنید. ژان کریستوف می‌گوید که داشتن قابلیت پوشیدن دوگانه، چیزی است که مشتریان ما واقعاً از آن استقبال می‌کنند.

 

اگر همه دیسک‌های کوچک برجسته بولگاری که روی تعداد بی‌شماری از ویترین‌های جواهرات گران‌قیمت این برند در مراسم روز بعد دیده می‌شود، نشانه‌ای باشند، این برند در واقع راهی مناسب برای «ایجاد احساسات» در مشتریان خود پیدا کرده است.

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00