بازار طلا مد و برندشناسی نانسی عجرم در اولین کمپین Tiffany & Co ظاهر شد
نانسی عجرم در اولین کمپین Tiffany & Co ظاهر شد
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/05/14 - 15:30 0 نظر

 

این برند معروف جواهرات لوکس، تنها چند ماه پس از معرفی خواننده و ترانه‌سرای لبنانی به عنوان یکی از جدیدترین سفیران بین‌المللی خود، از مجموعه جدیدترین خود رونمایی کرد.

نانسی عجرم، خواننده و ترانه‌سرا و سفیر تازه منصوب شده Tiffany & Co.، در اولین کمپین جهانی خود برای برند جواهرات نمادین، به همراه رز از گروه بلک‌پینک، جیمین از گروه بی تی اس و فلورانس پیو بازیگر، حضور دارد.

با توجه به جایگاه برجسته و تأثیرگذاری نانسی عجرم به عنوان یکی از هنرمندان محبوب و تأثیرگذار در منطقه، سبک بی‌عیب و نقص او و همچنین تعداد زیادی از آهنگ‌هایش درباره عشق، او به تجسم کامل مجموعه جدید برند با نام Love Lock، که یک گسترش از مجموعه معروف Tiffany Lock است، تبدیل می‌شود.

قفل نمادین برای برند Tiffany & Co. به مدت زمان طولانی اهمیت داشته است. الکساندر آرنو، معاون اجرایی محصول و ارتباطات در Tiffany & Co.، می‌گوید: "ما بسیار مشوق هستیم تا جلوه‌های جدید موتیف قفل تیفانی را به نمایش بگذاریم. در این کمپین، طرح‌های جدید را به نمایش می‌گذاریم که مبتنی بر ایده عشق است و از زمان تأسیس ما در سال 1837 در DNA برندمان جای دارد.

مطالعه بیشتر: ترندهای جواهرات در مت گالا 2023

مجموعه جدید شامل طیف وسیعی از قطعات از جمله آویز، حلقه، گوشواره و دستبند است که همگی از موتیف قفل الهام گرفته شده‌اند. علاوه بر آن، این برند لوکس یک دستبند لاک جدید را با استفاده از طلای سفید و ترکیبی از الماس‌های پاوه و الماس‌های باگت معرفی خواهد کرد.

نانسی می‌گوید: برای من، عشق منبع بی‌نهایت خلاقیت است. قفل تیفانی نمادی است که قدرت ذاتی عشق را نشان می‌دهد. ارزش و اهمیت پیوندهایی که ناگسستنی هستند، بسیار بزرگ است؛ زیرا این پیوندها با گذشت زمان از بین نمی‌روند و برقراری آن‌ها به‌عنوان عاملی اساسی در زندگی است.

این مجموعه نه تنها گواهی واقعی از میراث دیرینه تیفانی و شرکت در صنعت است، بلکه تعهد این برند به جامعیت را نیز برجسته می‌کند زیرا نماد خاورمیانه را در تصاویر به نمایش می‌گذارد و آن را در جلو و مرکز طرح‌ها قرار می‌دهد. در طول کمپین، می‌توان نانسی را با آویز تیفانی لاک در رنگ رزگلد و الماس‌های پاوه، همراه با النگوهای تیفانی لاک و گوشواره‌های رنگ رزگلد و الماس مشاهده کرد.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00