بازار طلا دانستنیها پرکاربردترین مدل های گوشواره طلا
پرکاربردترین مدل های گوشواره طلا
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/05/15 - 15:22 0 نظر

گوشواره یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین اکسسوری هایی است که خانم ها در سرتاسر دنیا از آن استفاده می کنند. سبک ها و طرح های بی شماری برای انتخاب وجود دارد که هر کدام برای یک موقعیت خاص مناسب هستند. در اینجا سبک‌های گوشواره‌هایی را که باید داشته باشید تا مجموعه کامل گوشواره‌های خود را کامل کنید رمزگشایی می‌کنیم.

گوشواره میخی :

هیچ چیز بهتر از یک جفت گوشواره میخی دوست داشتنی برای درخشان کردن چهره شما در زمانی که دیر به دفتر می دوید یا برای خرید بیرون می روید، کار نمی کند. درخشش کمی به آن گوش ها اضافه کنید و همه شما برای آن روز لباس پوشیده اید. این گوشواره های گلدار میخ های عالی برای مجموعه شما هستند.

گوشواره میخی :

گوشواره مروارید:

کلاس و پیچیدگی چیزی است که مرواریدها در مورد آن هستند. هر خانمی باید یک جفت گوشواره مرواریدی برای همه مواقعی که می‌خواهد به بهترین شکل خود ظاهر شود، داشته باشد. مرواریدهای سفید بی انتها هستند اما گوشواره های مروارید خاکستری یا مشکی رنگ جوان تری به کل شخصیت می بخشد.

گوشواره مروارید:

گوشواره منگوله دار:

منگوله ها آخرین ترند هستند، چه گردنبند، گوشواره یا حتی لباس! بنابراین یک گوشواره منگوله دار بلند چیزی است که در این فصل قطعا به آن نیاز دارید. منگوله‌ها می‌توانند در رنگ‌های زنده برای گردش‌های سرگرم‌کننده یا به سبک‌های شیک‌تر برای مراسم یا مهمانی‌های رسمی باشند.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین مدل های گوشواره طلا در سال 2022

گوشواره منگوله دار:

گوشواره های لوستر:

هیچ چیز به اندازه یک گوشواره الماس/سواروسکی از زرق و برق سخن نمی گوید. اینها برای هر رویداد فرش قرمز یا کراوات سیاه ضروری هستند. جای تعجب نیست که آنها یکی از محبوب ترین ستاره های هالیوود و بالیوود هستند.

گوشواره های لوستر:

گوشواره حلقه ای:

بزرگ یا کوچک، نمی توانید با گوشواره های حلقه ای اشتباه کنید. آنها را با یک لباس غربی یا یک لباس سنتی ست کنید، آنها هرگز شما را ناامید نخواهند کرد.

 

P[3377,3162,3373,2974,3374,2998,3044]

 

گوشواره حلقه ای:

خرید آنلاین گوشواره طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید گوشواره طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00