بازار طلا مد و برندشناسی ناک اوت کامل: در حلقه با شانل
ناک اوت کامل: در حلقه با شانل
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/06/27 - 15:18 0 نظر

این خانه مد فرانسوی، در میان مجموعه‌های جدید جواهرات Tweed de Chanel و طیف آرایشی جدیدترین آن، به زنان زیبا، روشنفکر و خوش‌پوش زیبایی می‌بخشد.

دستبند Tweed Mademoiselle با الماس در رنگ طلای سفید؛ انگشتر Tweed Mademoiselle با الماس در رنگ طلای سفید؛ هر دوی این جواهرات با برند Chanel بلند شده‌اند. رژ لب Coco Bloom Rouge در رنگ Sweetness 152؛ رژگونه Douceur D'équinoxe در رنگ Beige et Corail 797؛ مداد لب Le Crayon Lèvres در رنگ Rose Poudre 196؛ سایه چشم پودری Ombre Première Libre در رنگ Sycomore 402؛ رنگ ناخن Le Vernis در رنگ Rouge Noir 155؛ تمامی این محصولات از برند Chanel هستند. سر بوکس این محصولات متعلق به یک استایلیست است.

گوشواره Tweed Mademoiselle از طلای سفید با الماس، POA، یکی از جواهرات برجسته Chanel است. رژگونه Douceur D'équinoxe در رنگهای Beige Rose و Mauve 798؛ سایه چشم Ombre Première Libre Power در رنگ Chêne Brun 404؛ سایه چشم پودری Ombre Première Libre در رنگ Acacia 408؛ تمامی این محصولات با برند Chanel وجود دارند. دستکش بوکس Chanel که به استایلیست تعلق دارد، نیز در دسترس است.

گردنبند رویال قابل تبدیل Tweed در رنگهای طلای زرد و سفید با الماس و یاقوت، POA، یکی از جواهرات برجسته شرکت Chanel است. تاپ‌های متنوعی نیز با برند Chanel در دسترس هستند، قیمت آنها نیز براساس درخواست قابل تعیین است.

حلقه گرافیکی Tweed در رنگ طلای زرد با الماس، زمرد و عقیق؛ انگشتر Byzance Tweed در رنگ طلای زرد با الماس و بریل؛ انگشتر Byzance Tweed در رنگ طلای زرد با الماس و بریل، POA؛ تمامی این جواهرات از برند Chanel هستند. رژ لب Coco Bloom Rouge در رنگ Sweetness 152؛ رژگونه Douceur D'équinoxe در رنگ Beige et Corail 797؛ مداد لب Le Crayon Lèvres در رنگ Rose Poudre 196؛ سایه چشم پودری Ombre Première Libre در رنگ Sycomore 402؛ رنگ ناخن Le Vernis در رنگ Rouge Noir 155؛ تمامی تاپ‌های Chanel نیز در دسترس هستند؛ قیمت آنها نیز براساس درخواست قابل تعیین است.

حلقه گرافیکی Tweed در رنگ طلای زرد با الماس، زمرد و اونیکس، POA، یکی از جواهرات برجسته شرکت Chanel است. رژگونه Douceur D'équinoxe در رنگهای Beige et Corail 797؛ سایه چشم پودری Ombre Première Libre در رنگ Chêne Brun 404 و در رنگ مویر نوآر 414، POA، تمام این محصولات از برند Chanel هستند.

گوشواره Tweed Mademoiselle از طلای سفید با الماس، POA، یکی از جواهرات برجسته شرکت Chanel است. رژگونه Douceur D'équinoxe در رنگهای Beige et Corail 797؛ سایه چشم پودری Ombre Première Libre در رنگ Chêne Brun 404؛ سایه چشم پودری Ombre Première Libre در رنگ Acacia 408، POA؛ تمامی محصولات Chanel Top نیز در دسترس هستند، قیمت آنها براساس درخواست قابل تعیین است. دستکش بوکس و دستکش مخصوص استایلیست نیز موجود است.

گردنبند رویال قابل تبدیل Tweed در رنگهای طلای زرد و سفید با الماس و یاقوت، POA، یکی از جواهرات برجسته شرکت Chanel است. رژ لب Coco Bloom Rouge در رنگ گرمت 156؛ مداد لب Le Crayon Lèvres در رنگ Rouge Cerise 178، POA، هر دوی این محصولات نیز از برند Chanel هستند.

گوشواره سلطنتی Tweed در رنگ طلای زرد با الماس و یاقوت، POA، یکی از جواهرات برجسته شرکت Chanel است. رژ لب Coco Bloom Rouge در رنگ Ease 150؛ مداد لب Le Crayon Lèvres در رنگ Peachy Nude 154؛ سایه چشم پودری Ombre Première Libre در رنگ Cèdre Cuivré 406؛ سایه چشم پودری Ombre Première Libre در رنگ Acacia 408، POA، تمامی این محصولات نیز از برند Chanel هستند. همچنین تمامی تاپ‌های Chanel نیز در دسترس هستند، قیمت آنها نیز براساس درخواست قابل تعیین است.

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00