بازار طلا مد و برندشناسی جولیا رابرتز هنر سینما را با شوپارد جشن می گیرد
جولیا رابرتز هنر سینما را با شوپارد جشن می گیرد
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/07/01 - 15:16 0 نظر

نور، دوربین، حرکت! این برند لوکس سوئیسی برای مجموعه جدیدترین جواهرات خود از جلوه‌های قدیمی هالیوود استفاده می‌کند.

جولیا رابرتز، که به خاطر لبخند مگاواتی‌اش شناخته می‌شود، در مجموعه جدید جواهرات شوپارد به وسیلهٔ عشقش به سینما، بازیابی شده است.

این سریال که در ماه مارس در روز جهانی شادی به نمایش درآمد، دارای دوازده قسمت است و توسط جیمز گری کارگردانی می‌شود. قسمت‌های مختلف این سریال در طول سال منتشر خواهند شد.

کارگردان در حین همکاری با جولیا، احساس می‌کند که با یک ستاره واقعی سینما همکاری می‌کند. دوستی واقعی بین این دو شکل گرفته است و در طول سال‌ها رشد کرده است.

جیمز می‌گوید: "من همیشه از هر فرصتی که با او کار کنم استقبال می‌کنم." ما دوستانی هستیم که به یکدیگر احترام و محبت واقعی داریم. من همیشه خوشحالم اگر می‌توانم او را به خندیدن بیاورم. همکاری با جولیا همیشه لذت‌بخش است، البته به علتی جز علاقه من به جولیا و دوربین! جولیا و شوپارد هر دو نماد واقعی شادی هستند، بنابراین برای ما فرصتی فوق‌العاده بود که در این کمپین با آنها همکاری کنیم.

این کمپین با هدف ایجاد شادی در همه جوانب و شکل‌ها، تصاویری از عکاس الیزدیر مک‌للن نیز به نمایش گذاشته می‌شود و به طور کامل نمونه‌ای از شادی زنده شوپارد را نشان می‌دهد. صحنه پشت صحنه در قلب مرکز قرار می‌گیرد و به ما نگاهی عمومی به آنچه در پشت پرده اتفاق می‌افتد می‌دهد.

در تصاویر، ما جولیا را در حال تمرین‌های فیلمنامه می‌بینیم، در حالی که لباس پوشیده و با سگش میرتل در آغوش به سمت مربیان می‌رود. شادی از هر گوشه‌ای از تصاویر می‌تابد و جواهرات و ساعت‌های دست‌ساز شوپارد را که به طور خودکار روشن می‌شوند، تکمیل می‌کند.

برای جولیا، شیمی شادی در فیلم به زیبایی توسط شوپارد افزوده شده است. وقتی از او می‌پرسند چه چیزی او را خوشحال می‌کند، با سرعت پاسخ می‌دهد: "خانواده‌ام. دوستانم. سلامتی‌ام."

 

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00