بازار طلا مد و برندشناسی مجموعه Boucheron More Is More درسی در اکسسوری سازی ماکسیمالیست است
مجموعه Boucheron More Is More درسی در اکسسوری سازی ماکسیمالیست است
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/07/24 - 15:10 0 نظر

مجموعه جواهرات "بوشرون مور ایز مور" با لحظه‌ی طراحیِ ممفیس، ترومپ لوئیل را به ارتفاعات جدیدی می‌برد. این قطعات از دههٔ 80 میلادی ساخته شده‌اند و بر لبهٔ خلاقیت سوار می‌شوند.

سنجاق گره را در رنگ قرمز بیو استات و منیزیم با الماس، پرداخت در محل (POA)، از جواهرات بوشرون ببندید. قیمت آن 1605 درهم است و از مواد با کیفیت ساخته شده است. این گوشواره و حلقه بینی هر دو به مدل متعلق هستند.

 

گردنبند حباب صابون مروارید با استفاده از طلای سفید و آلومینیوم، شیشه یاقوت کبود، مروارید مادر و الماس ساخته شده است. قیمت آن پرداخت در محل (POA) است و این طرح متعلق به تاپ جواهرات بوشرون است، قیمت آن 1020 درهم می‌باشد. همچنین، کلاهی نیز با قیمت 805 درهم از طریق آنتونی پتو در دسترس است. حلقه بینی نیز به مدل مربوط می‌شود.

 

یک باره در یک گردنبند ماه آبی، از طلای سفید با الماس، لاک و تانزانیت استفاده شده است. قیمت آن پرداخت در محل (POA) است و این طرح متعلق به تاپ جواهرات بالا بوشرون است. قیمت آن نیز پرداخت در محل (POA) است و توسط آتلیه Sehnsucht ساخته شده است. همچنین، کلاهی با قیمت 1120 درهم از طریق آنتونی پتو در دسترس است. حلقه بینی همچنین به مدل‌های خود متعلق است.

 

جواهرات موهای پشت از طلای سفید با الماس و لاک، POA، جواهرات بلند Boucheron دریافت شده. Top, POA, Sehnsucht Atelier.

 

گوشواره‌های Pull Me در طلای سفید، طلای زرد و تیتانیوم با سیترین، اونیکس، کاچولونگ، لاک و الماس ساخته شده‌اند. قیمت آنها پرداخت در محل (POA) است و این طرح متعلق به تاپ جواهرات بالا بوشرون است. قیمت آنها نیز پرداخت در محل (POA) است و توسط فیلیپه آگوستو در دسترس هستند. همچنین، این گوشواره‌ها و حلقه بینی هر دو به مدل متعلق هستند.

 

گردنبند از طلای سفید و آلومینیوم با اسپینل‌های خاکستری و صورتی، یاقوت کبود صورتی، مروارید و الماس ساخته شده است. قیمت آن پرداخت در محل (POA) است و این طرح متعلق به تاپ جواهرات بالا بوشرون است. همچنین، لباسی با قیمت 970 درهم از طریق J.Simone در دسترس است. کلاهی نیز با قیمت 680 درهم از طریق آنتونی پتو در دسترس است. گوشواره و حلقه بینی نیز هر دو به مدل متعلق هستند.

 

سنجاق گل را در طلای سفید، طلای زرد و تیتانیوم با یاقوت کبود زرد، کوارتز صورتی، مروارید مادر، الماس، آمتیست، رودولیت و لاک، POA، جواهرات بالا Boucheron اتو نکنید. بالا، 940 درهم، CFCL. کلاه، 590 درهم، آنتونی پتو. حلقه بینی، متعلق به مدل.

 

گیره‌های Pull Me در طلای سفید، طلای زرد و تیتانیوم با سیترین، اونیکس، کاچولونگ، الماس و لاک، POA، جواهرات بالا Boucheron. بالا، POA، فیلیپه آگوستو. گوشواره؛ حلقه بینی، هر دو متعلق به مدل هستند.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00