بازار طلا دانستنیها جدیدترین مدل های گردنبند در سال 2022
جدیدترین مدل های گردنبند در سال 2022
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/04/14 - 13:46 0 نظر

امسال 2022، ترندهای مد همچنان محبوب هستند و اگر به دنبال زیبایی استایل خود هستید، هیچ چیز بهتر از جواهرات مناسب شما نیست. لباس ها با گردنبند طلا درشت یا گوشواره طلا مناسب از حالت عادی به شگفت انگیز تبدیل می شوند و ما اینجا هستیم تا به شما نشان دهیم که چه نوع گردنبند دیگری را می توانید بپوشید تا به لباس های خود جان تازه ای ببخشید. در این مقاله، نگاهی دقیق به برخی از جدیدترین مدل های گردنبند 2022 می اندازیم.

چه سبک گردنبند هایی در سال جدید هنوز ترند هستند؟

1. آیا گردنبندهای حرف اول اسم به سبک 2022 هستند؟

مدل های گردنبند زیادی وجود دارند که می توانند همیشه مد باشند و باقی بمانند، و گردنبندهای آویز حرف اول اسم، به دلیل بی زمان بودنشان در صدر این لیست قرار دارند. این گردنبندها نیز بسیار پرمعنی هستند و همانطور که در مقالات قبلی عنوان کردیم، این نوع آویزها را با جواهرات معنادار هرگز اشتباه نمی کنید. گردنبندهای حرف اول اسم، ظاهر زیبای بهاری دارند، اما می‌توان آنها را در طول سال پوشید، بدون سوال، اگر به دنبال جواهرات شخصی هستید، گردنبندهای حرف اول اسم در هر فصل و سالی ظاهری زیبا و با طراوت به شما می دهند.

 آیا گردنبندهای حرف اول اسم به سبک 2022 هستند؟

2. آیا گردنبندهای نام به سبک سال جدید هستند؟

امروزه، گردنبندهای نام به برترین کالاهای مد روز تبدیل شده‌ اند و در حال حاضر به معنای واقعی کلمه هستند. با توجه به اینکه بسیاری از سلبریتی ها با آویزهای نام شخصی، مطابق با سبک های فردی خود بر روی فرش قرمز یا مراسم های دیگر می آیند، این افراد مشهور، گردنبندهای نام را به لوازم جانبی بسیار شیک 2022 تبدیل کرده اند. بنابراین، در حالی که گردنبند طلا نام برای اولین بار در دهه 1980 مورد توجه قرار گرفت، اکنون آنها در صنعت مد به اکسسوری مورد علاقه همگان تبدیل شده اند. در ابتدا، گردنبندهای نام به عنوان یک کالای لوکس در نظر گرفته می شد و از آنها استقبال می شد، اما در سال 2022، ستاره های هالیوود اغلب با گردنبندهای نام خود یا شخص مورد نظرشان دیده می شوند و از آن زمان این گردنبندها به یک اکسسوری مد و ترند جواهرات 2022 تبدیل شده اند.

 آیا گردنبندهای نام به سبک سال جدید هستند؟

3. آیا گردنبندهای بیانیه همچنان در سال 2022 ترند هستند؟

نوع مناسب گردنبند که ژاکتی کسل کننده را به یک اثر هنری تبدیل می کند، چیزی بهتر از یک گردنبند خوب این دگرگونی را ایجاد نمی کند. گردنبندهای معمولی ممکن است در ردیف جواهرات روزمره شما نباشند، اما وقتی با لباس مناسب ست می شوند، مطمئناً بسیار مورد توجه قرار می گیرند. گردنبندهای بیانیه یا statement پهن، هر لباسی از جمله لباس اداری رسمی شما را جذاب می کند، و ما انتظار نداریم که گردنبندهای statement پهن از مد خارج شوند. اگر در مورد نحوه پوشیدن گردنبندهای statement خود مطمئن نیستید، خوشحال خواهید شد که بدانید می توانید آن را روی تی شرت معمولی، یقه V، با یک بلوز دکمه دار بیندازید و همچنین می توانید آن را لایه لایه کنید، گردنبند درشت با گردنبندهای دیگر (کوچکتر) برای ایجاد تعادل بصری. تنها کاری که باید مواظب باشید این است که زیاده روی نکنید و آن را متناسب نگه دارید.

بیشتر بخوانید: گردنبند طلا و فواید استفاده از آن برای خانم ها

3. آیا گردنبندهای بیانیه همچنان در سال 2022 ترند هستند؟

4. آیا گردنبندهای کریستالی به سبک 2022 هستند؟

گفته می شود که جواهرات کریستالی جادویی ترین سبک پاییز 2022 هستند و همه ما طرفدار آن هستیم. کریستال‌ ها شیک‌ ترین سبک پاییزی در سال 2022 هستند، و ما دیده‌ایم که همه در صحنه مد، از لیدی گاگا گرفته تا بالنسیاگا، دیوانه کریستال‌ ها هستند. گردنبندهای کریستالی زیباترین اکسسوری در کنار لباس‌ ها هستند و مهم‌ ترین چیزی که باید در نظر داشت این است که گفته می‌شود کریستال‌ ها پیام روشنی درباره نجات می‌ فرستند و همچنین اعتقاد بر این است که آنها دارای قدرت های محافظتی هستند. در نتیجه با توجه به خواص و انرژی های مرتبط با کریستال ها، روند جواهرات کریستالی اکنون توسط برخی به عنوان “عصر سنگ جدید” در نظر گرفته می شود. خوشحال می شوید که بدانید گردنبندهای کریستالی بسیار شیک هستند و کریستال های رنگارنگ با سبک های مختلف لباس خوب ست می شوند و دنیای مد، گردنبندهای کریستالی را به عنوان شیک جدید مد پذیرفته است.

4. آیا گردنبندهای کریستالی به سبک 2022 هستند؟

5. آیا گردنبندهای درشت هنوز ترند 2022 هستند؟

شکی نیست که گردنبندهای درشت در سال 2022 هم مد می مانند. اگرچه آنها در فرش قرمز رایج‌ تر هستند، اما می‌ توانید به راحتی استایل این گردنبندهای درشت را به یک رویداد اجتماعی بکشید.

آیا گردنبندهای درشت هنوز ترند 2022 هستند؟

6. آیا گردنبندهای بیب همچنان در ترند جواهرات 2022 هستند؟

گردنبندهایی که قسمت جلویی آن‌ها قسمتی از سینه را می‌پوشاند، اغلب با سنگ‌ های قیمتی متعدد پوشانده شده‌ اند و با یقه‌ های باز، تاپ‌ های بدون شانه، پیراهن‌ های یقه‌ دار، لباس‌ های بدون بند و همچنین یقه‌ های شیب‌دار، عالی به نظر می‌ رسند. بنابراین، آیا این گردنبندها در سال 2022 هنوز هم شیک هستند؟ بله، آنها مد هستند و بهترین بخش این است که این گردنبندها تطبیق پذیری باورنکردنی دارند و شما می توانید استایل شیکی با این گردنبند در مهمانی، جشن یا یک پاتوق معمولی آخر هفته داشته باشید. با این حال، توجه داشته باشید که گردنبندهای bib سنگین، محدود کننده هستند و وزن اضافی ممکن است شما را ناراحت کند. این ایده خوبی است که گزینه های سبک تر و کم حجم تر را انتخاب کنید. بنابراین، می‌ توان گفت که گردنبندهای سنگین‌ تر به آرامی از مد می‌افتند. بنابراین، برای داشتن استایلی با گردنبند bib، چیزی سبک، ساده و راحت انتخاب کنید.

آیا گردنبندهای بیب همچنان در ترند جواهرات 2022 هستند؟

7. آیا گردنبندهای طلا هنوز هم مد هستند؟

نگاهی به شیک ترین جواهرات در سال 2022 نشان می دهد که گردنبندهای طلا هنوز در سال 2022 مد هستند و شما واقعاً با گردنبند طلا اشتباه نمی کنید. دلیل این امر این است که جواهرات طلا هرگز از مد نمی افتند. با محبوب شدن مرواریدها، کریستال ها و سنگ های طبیعی، گردنبند طلا به عنوان یک گردنبند جاودانه باقی می ماند و می توانید به راحتی آن را با جواهرات مختلف استفاده کنید. گردنبندهای طلا همیشه باکلاس و مجلل باقی می مانند و استایل شما را به عنوان فردی خوش سلیقه نشان می دهند. خوشحال می شوید که بدانید گردنبندهای طلای ضخیم شما امسال مد شده اند و دنیای مد را در دست گرفته اند و با یک زنجیر طلای ساده تر و کم حجم تر، می توانید به راحتی گردنبند طلای خود را در تمام طول روز و حتی هر روز بپوشید.

 آیا گردنبندهای طلا هنوز هم مد هستند؟

8. آیا گردنبندهای بار هنوز هم مد هستند؟

همانطور که در بالا ذکر شد، جواهرات شخصی یکی از شیک ترین ترندهای جواهرات سال 2022 است و هیچ چیز بهتر از یک گردنبند بار، اجازه شخصی سازی نمی دهد. با این اوصاف، گردنبندهای بار در سال 2022 همچنان شیک هستند.

 آیا گردنبندهای بار هنوز هم مد هستند؟

9. آیا گردنبندهای مروارید همچنان مد هستند؟

گردنبند مروارید 2022 علاوه بر اینکه اصلی ترین اکسسوری برای هر دختر مد روز است، در صدر فهرست شیک ترین جواهرات سال 2022 قرار دارند. از دانستن این موضوع خوشحال خواهید شد که گردنبندهای مروارید 2022 در شکل ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند و تقریباً یک گردنبند مروارید برای همه وجود دارد.

آیا گردنبندهای مروارید همچنان مد هستند؟

10. آیا گردنبندهای بلند همچنان مد هستند؟

گردنبندهای بلندتر به جای گردنبندهای ظریف، هنوز در سال 2022 شیک هستند و نکته جالب این است که گردنبندهای بلند به طرح های زنجیره ای فلزی محدود نمی شوند، زیرا امروزه گردنبندها با سنگ های طبیعی بلند، مروارید و گردنبندهای مهره ای نیز در میان آنها وجود دارد. فقط باید این را به خاطر داشته باشید که به راحتی می توانید یک گردنبند بلند را بردارید و شیک به نظر برسید. باید تعداد گردنبندها و جواهرات پوشیده شده را به حداقل برسانید. یک گردنبند بلند همیشه بهتر از دو گردنبند است. زیبایی گردنبندهای بلند در سادگی آنها و همچنین این که چگونه می توانید استایل های مختلف را از یک گردنبند به راحتی بسازید.

مطالعه بیشتر: راهنمای تعیین طول گردنبند طلا

آیا گردنبندهای بلند همچنان مد هستند؟

11. آیا گردنبندهای بزرگ هنوز هم مد هستند؟

بله، اما باید مراقب گردنبندهای بزرگتر باشید، زیرا یک تغییر لباس اشتباه می تواند به راحتی شما را نامناسب به نظر برساند. همچنین شایان ذکر است که وقتی به دنبال استایلی با گردنبند بزرگ هستید، باید سایر لوازم جانبی را در حداقل یا حتی خالی نگه دارید. شما همچنین باید از اعتماد به نفس بیشتری استفاده کنید تا با گردنبند بزرگ خود زیبا به نظر برسید.

 آیا گردنبندهای بزرگ هنوز هم مد هستند؟

12. آیا گردنبندهای پاندورا همچنان در ترند سال جدید هستند؟

سبک های مد می آیند و می روند و دستبندها و گردنبندهای پاندورا به بهترین وجه این روند را توصیف می کنند. به نظر می رسد که دستبندها و گردنبندهای پاندورا کم کم به صحنه مد بازمی گردند و اگرچه این یک روند اصلی نیست، اما با جواهرات پاندورا اشتباه نخواهید کرد.

 آیا گردنبندهای پاندورا همچنان در ترند سال جدید هستند؟

13. آیا گردنبندهای قلبی تیفانی هنوز هم مد هستند؟

برای مدت طولانی، گردنبندهای قلبی تیفانی در رأس بودند، اما مانند همه چیزهای خوب در دنیای مد، طرح های گردنبند دیگری که بهتر از تیفانی در نظر گرفته می شدند وارد بازار شدند و این برند بزرگ در جایگاه دوم قرار گرفت. در حالی که تیفانی 100% در خط مقدم مد نیست، به آرامی در حال جلب توجه است و امروزه افراد بیشتری گردنبند قلبی تیفانی را خریداری می کنند. بنابراین، امروزه پوشیدن گردنبند قلب تیفانی بسیار شیک است.

آیا گردنبندهای قلبی تیفانی هنوز هم مد هستند؟

ترندهای مد می آیند و می روند، برخی از ترندها به همان سرعتی که ظاهر می شوند ناپدید می شوند، در حالی که برخی دیگر برای مدت طولانی باقی می مانند. سایر ترندهای جواهرات فقط بی انتها هستند، و به همان اندازه که برای برخی از فصل ها در رده دوم قرار می گیرند، همیشه دوباره به صحنه مد برمی گردند. گردنبندهایی که در بالا به آنها اشاره شد برخی از گزینه های مد روز در بازار امروز هستند. برخی از آنها قطعاً داغ تر از بقیه هستند و شایان ذکر است که گردنبندهای طلا، گردنبندهای شخصی سازی شده، بار و مرواریدی، داغ ترین ترندهای گردنبند 2022 امروزی هستند.

ترندهای مد می آیند و می روند، برخی از ترندها به همان سرعتی که ظاهر می شوند ناپدید می شوند، در حالی که برخی دیگر برای مدت طولانی باقی می مانند.

       

خرید آنلاین گردنبند طلا

اگر قصد خرید گردنبند طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه گردنبندهای طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و در انتها برای خرید با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید و حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به گردنبندهای طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه گردنبند طلا را انتخاب کنید.

مشاهده گردنبندهای طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00