بازار طلا دانستنیها آشنایی با محبوبترین مدل های گردنبند طلا زنانه
آشنایی با محبوبترین مدل های گردنبند طلا زنانه
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/04/21 - 14:14 0 نظر

اگر علاقه زیادی به حضور در مهمانی ها و جمع های دوستانه با لباس و استایل مد روز دارید، باید درباره اهمیت لوازم جانبی برای تکمیل ظاهر خود اطلاعات کافی و ایده داشته باشید.

گردنبند طلا یکی از این لوازم جانبی است که می تواند ظاهر شما را تغییری کلی داده و به عنوان اکسسوری شاخص تکمیل کننده لباس شما باشد. به همین دلیل ما انواع مدل های جذاب گردنبند زنانه را به شما معرفی می کنیم که می تواند استایل شما را به طور چشم گیری تغییر دهد.

انواع مختلف مدل های گردنبند زنانه

1. گردنبند اپرا

گردنبند اپرا با طول 36-30 اینچ، برای خانم هایی ایده آل است که اکسسوری هایشان کمی حال و هوای درام دارند و البته سبک لباس هایشان با این نوع گردنبند زنانه سازگار است. می توان آن را به صورت تک رشته ای پوشید یا دو برابر یا دو لا کرد تا شبیه چوکر دو رشته ای به نظر برسد. با آویختن یک گردنبند اپرا به دور گردن شما، سبکی از مدل های قدیمی در مهمانی های معمولی خواهید داشت.

 گردنبند اپرا

2. گردنبند چند رشته ای

بهترین چیز در مورد گردنبند های چند رشته ای با طول حدود 16-12 اینچ یا بیشتر، این است که رنگ ها و عناصر متفاوتی را به ظاهر شما می بخشد که از هماهنگی و مدل دادن با لباس های مختلف، امکانات بیشتری را ایجاد می کند. با این حال، این اکسسوری به ویژه در لباس های روشن که برای مهمانی های خانوادگی، مهمانی های ساحلی و یا بودن با دوستان صمیمی می پوشید، بسیار زیبا به نظر می رسد. گردنبند چند رشته ای ممکن است از مهره های نامتقارن به هم متصل شده باشد، تا به ظاهر شما کلی جنب و جوش ببخشد.

گردنبند چند رشته ای

3. گردنبند پرنس

این مدل گردنبند طلا با ظاهری سلطنتی در دو نوع سبک و سنگین طراحی می شود و آن را برای پوشیدن در همه موارد، مناسب می کند. طول آن بین 17 تا 19 اینچ است و می توان آن را به راحتی با یک ساری یا حتی یک لباس داخلی و غربی ترکیب کرد تا ظاهر شما را زیبا کند. گردنبند های پرنسسی دارای جزئیات درخشان با اشکال خیالی هستند که همه آنها به یک قطره مرکزی می رسند. می توانید این مدل گردنبند را در عروسی و جشن ها بپوشید.

مطالعه بیشتر: جدیدترین مدل های گردنبند در سال 2022

گردنبند پرنس

4. گردنبند متینی

این مدل گردنبند با طول بین 22 تا 23 اینچ، بسیار مورد پسند خانم هایی است که قصد دارند از یک لباس مجلسی با یقه بلند استفاده کنند، درست در بالای نیم تنه یک گردنبند متینی ممکن است با مهره یا سنگ تزئین شود. اگر ناحیه گردن و سینه شما پهن تر است، حتی می توانید آن را آویز دار انتخاب کنید. اگر می خواهید ظاهر خود را زیبا کنید، گردنبند متینی می تواند به شما کمک کند زیرا کوتاه تر از طول اپرا و بلندتر از طول پرنس است. برای رویداد ها و جلسات تجاری مناسب است.

گردنبند متینی

5. گردنبند پلاسترونی

گردنبند های پلاسترونی سنگین، با طول 17 تا 23 اینچ، آن را برای مدل دهی با تاپ ها و لباس های تک رنگ ایده آل می کند. آنها تمایل دارند ناحیه بالای خط نیم تنه را بپوشانند و می توانند ظاهر شبانه شما را تقویت کنند. این گردنبند ممکن است از نقره، شیشه، چوب یا حتی سنگ تشکیل شده باشد. برای مهمانی های عصرانه و گاه به گاه مناسب است.

گردنبند پلاسترونی

6. گردنبند Y یا لاریات

به این فکر می کنید که با لباس یقه هفت خود چه بپوشید؟ خوب یک گردنبند لاریات با طول 32 تا 34 اینچ، مطمئناً می تواند یک انتخاب مناسب و زیبا به نظر برسد. این گردنبند به شکل پیچشی مدرن، گردنبند بلندی است که می تواند به راحتی با طراحی زیبا به استایل شما جلوه دهد. گردنبندهای Lariat ، با نام گردنبند Y محبوب هستند و بند ندارند. انتهای آنها حلقه شده، به هم متصل شده یا به طرق مختلف گره خورده اند تا نمای درخشان تری به ظاهر کلی شما ببخشند. برای مهمانی های رسمی و گاه به گاه مناسب است.

گردنبند Y یا لاریات

7. گردنبند حلقه گل یا فستون

گردنبند فستون با طول 12 تا 16 اینچ، به گلدانی متشکل از روبان، گل و برگ اشاره دارد. این سبک قدیمی از انواع گردنبندهای محبوب است که می تواند ظاهر کلی شما را تقویت کند. این سبک در دوران ویکتوریایی و هنر نو ابداع شد. با این حال، این طرح از بدو تأسیس تاکنون تغییرات مختلفی را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر شامل اتصالات فلزی، سنگ های قیمتی، مهره ها و پرده های زنجیره ای است. این استایل هنگامی که با لباس رسمی با یقه باز و خارج از شانه ترکیب می شود، زیبا به نظر می رسد. زمان پوشیدن آن در رویدادهای رسمی مناسب است.

گردنبند حلقه گل یا فستون

8. گردنبند لاوالیر

این گردنبند زرق و برق داربا طول 14 تا 19 اینچ است که بر روی تزئینات نفیس متمرکز بر یک آویز زرق و برق دار تمرکز دارد. گردنبند lavaliere از نظر نوع آویزها از سایر سبک های هم ردیف خود متمایز می شود و وقتی با یک آویز بزرگ ترکیب می شود، فوق العاده زیبا به نظر می رسد. این گردنبند طلا، یک زنجیره ظریف را با یک قطعه کانونی بزرگتر متصل می کند که حتی ممکن است دارای تزئیناتی از همان نوع باشد. این سبک گردنبند در دوران جواهرات آرت دکو، ادواردین و آرت نوو محبوبیت پیدا کرد. این گردنبندهای با طول پرنسس به خوبی با تمام یقه ها هماهنگ است، زیرا بسیار زیر استخوان ترقوه قرار دارد. مناسب مهمانی های عصرانه و جشن ها است.

گردنبند لاوالیر

9. گردنبند قاب عکس دار

با یک گردنبند با محفظه قاب عکس، عزیزان خود را نزدیک قلب خود نگه دارید. این شامل یک حرز یا آویز است با طول 18 اینچ، که در آن می توانید یادگاری شخصی خاص خود را ذخیره کنید. اینها احساسی و شخصی هستند و معمولاً نسل به نسل منتقل می شوند. قبلاً، این گردنبندها پرتره های کوچک نقاشی شده با دست، موهای سر و غیره را ذخیره می کردند. با بازگشت به دوران مدرن، گردنبندهای قاب عکس دار، محفظه ای برای قرار دادن عکس های کوچک است. این گردنبند طلا برای پوشیدن گاه به گاه مناسب است.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب گردنبند مناسب لباس مشکی

گردنبند قاب عکس دار

10. گردنبند بانوان یا نگلیگی

این گردنبند بلند که در قرن 19 در دوران ادواردین محبوبیت زیادی کسب کرد، با طول نامتقارن قطره ها یا منگوله های آن مشخص می شود. شما می توانید آن را به عنوان گردنبندی با دو پیوند موازی آویزان در دو طول جداگانه و متصل به یک آویز مرکزی تصور کنید. گردنبند زنانه و منحصر به فرد نگلیگی، با طول 19 اینچ، وقتی با لباس مجلسی ترکیب می شود، زیبا به نظر می رسد و مناسب مهمانی های مجلل است.

گردنبند بانوان یا نگلیگی

11. گردنبند آویزی

این گردنبند با طول 30 تا 36 اینچ، از نظر تنوع دارای رتبه بالایی است و می تواند به عنوان نقطه کانونی آویزان از زنجیره ای عمل کند. آویزها را می توان شخصی کرد که آنها را به گزینه هایی برای هدایای خاص تبدیل می کند. می توانید آن را با لباس سنتی در هنگام شرکت در عروسی دوست خود یا حتی با یک شلوار جین معمولی هنگام آماده شدن برای دانشگاه ست کنید. با این حال، رنگ زنجیره ای و طرح آویز قابلیت پوشیدن آن را در موارد مختلف تعیین می کند و برای استفاده گاه به گاه و دور همی ها مناسب است.

 گردنبند آویزی

12. گردنبند بلند سوتور

کلمه فرانسوی “Sautoir” به یک گردنبند بلند با طول 30 تا 36 اینچ اشاره دارد که روی ناحیه نیم تنه به شکل منگوله یا آویز زینتی معلق است. این گردنبند تحت جنبش Art Deco قرن بیستم محبوبیت یافت. مرواریدها و طناب های پیچ خورده قبلاً به عنوان اجزای مورد علاقه گردنبندهای تزیینی عمل می کردند که در حال حاضر با الماس شکل هندسی به خود گرفته است. طبیعت طولانی گردنبندهای سوتور، امکانات بیشتری را برای حالت دادن باز می کند. این گردنبند مناسب رویدادهای رسمی است.

گردنبند بلند سوتور

13. گردنبند جذاب Charm

با استفاده از یک گردنبند جذاب با طول 24 اینچ، که شامل چندین مهره، آویز و رشته جواهرات است، عشق خود را به دستبندهای ضخیم به سطح بعدی برسانید تا یک تصویر نهایی زیبا را ترسیم کنید. با توجه به طبیعت چشم نواز آن، وقتی با لباس های ساده و یکدست هماهنگ می شود، بهتر به نظر می رسد. این گردنبند را گاه به گاه می توانید بپوشید.

گردنبند جذاب Charm

14. گردنبند زنجیری

آیا می خواهید ظاهر خود را ساده و در عین حال پیچیده نگه دارید؟ پس دیگر فکر نکنید و گردنبند زنجیری با طول 17 تا 19 اینچ را انتخاب کنید که همانطور که از نامش مشخص است شامل یک زنجیر زیبا در قالب گردنبند است. اینها با لباس های ظریف که دارای رنگ های یکدست هستند خوب به نظر می رسند و گاه به گاه می توانید از آن استفاده کنید.

گردنبند زنجیری

15. گردنبند طنابی

این جواهر ساده در بین شیک پوشان بوهی بسیار محبوب است. آنها معمولاً طولانی تر از موارد معمولی و با طول 36 اینچ هستند. با این حال، در صورت نیاز می توانید نسخه های کوتاه تر آنها را نیز انتخاب کنید. طبیعت سبک، گردنبند طناب دار می تواند به راحتی شما در یک قرار ملاقات معمولی یا دوستانه کمک کند.

گردنبند طنابیهر کدام از این گردنبند ها با طول های بیشتر، یعنی حداکثر اندازه ای که ذکر شده، و حتی بیشتر، بسته به سلیقه شما می توانند مورد استفاده قرار گیرند. اندازه هایی که در این مقاله عنوان شده، استاندارد مختص به این مدل های جذاب گردنبند زنانه است.

خرید آنلاین گردنبند طلا

اگر قصد خرید گردنبند طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه گردنبندهای طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و در انتها برای خرید با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید و حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به گردنبندهای طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه گردنبند طلا را انتخاب کنید.

مشاهده گردنبندهای طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00