قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها پرفروش ترین مدل های سرویس طلا در سال 2022
پرفروش ترین مدل های سرویس طلا در سال 2022
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/05/11 - 14:44 0 نظر

تنوع بسیار زیادی از سرویس‌های طلا در بازار وجود دارد، مدل‌های ساده و نگین‌دار و با قیمت‌های گوناگون. اما این بار ما در این مطلب قصد داریم در ارتباط با ترند سرویس طلا 2022 و جدیدترین مدل‌های این اکسسوری در سال جدید بپردازیم.

.سرویس‌های طلا از زیورآلاتی هستند که به جرات می‌توان گفت همه بانوان عاشق آن هستند. این اکسسوری که معمولا از یک جفت گوشواره طلا، یک گردنبند طلا، دستبند طلا و گاهی انگشتر طلا تشکیل شده‌اند می‌توانند به استایل بانوان زیبایی بسیاری ببخشند.اگر چه بسیاری از افراد با هدف سرمایه‌گذاری اقدام به خرید این زیورآلات می‌کنند اما در نهایت زیبایی این سرویس به عنوان یک وسیله زینتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

پس اگر شما نیز قصد خرید این زیورآلات را دارید برای آشنایی با مدل‌های روز و جدید تا انتها مطلب با ما همراه باشید

انواع سرویس طلا کدامند؟

قبل از این که مدل‌های جدید و به اصطلاح ترند سرویس طلا 2022 را به شما معرفی نماییم بهتر است توضیحی مختصر درباره انواع سرویس طلا داشته باشیم.

به صورت کلی انواع مدل‌های سرویس طلا را می‌توان در سه دسته تعریف کرد. در ذیل به صورت مختصر به معرفی این مدل‌ها خواهیم پرداخت.

سرویس طلا جواهر

سرویس‌ها و نیم‌ست‌های جواهر به دلیل زیبایی و درخشندگی در طول تاریخ بشریت از روزگاران قدیم تا کنون همواره مورد توجه همگان بوده است.

از جمله نمونه‌های جواهر و گران قیمت که این مدل‌ها معمولا از انواع سنگ‌ها و نگین‌های زیبا مانند الماس، برلیان، یاقوت و … تشکیل شده و دارای قیمتی بالاتر نسبت به انواع دیگر هستند.

سرویس طلا جواهر

سرویس طلا بدون نگین نمونه پرفروش ترند سرویس طلا 2022

سرویس ظریف بدون نگین و یا نمونه‌هایی با وزن بالا که در طراحی آن هیج سنگ و یا نگینی به کار نرفته است.

این نوع از پرفروش‌ترین سرویس‌های طلا هستند و به دلیل نداشتن نگین و سنگ از بهترین نوع سرویس برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌روند.

تنوع این نمونه بسیار زیاد بوده و طرح‌های بسیار جذابی از آن در فروشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورند که با هر بودجه‌ای می‌توان این مدل‌ها را خریداری نمود.

سرویس طلا بدون نگین نمونه پرفروش ترند سرویس طلا 2022

سرویس طلا نگین‌دار

سرویس طلا نگین‌دار معمولی، که نه مانند نوع اول از سنگ‌های گران قیمت تشکیل شده و نه مانند دسته دوم فاقد نگین هستند.

این مدل معمولا مانند نمونه‌های جواهر از سنگ و یا نگین تشکیل شده ولی سنگ‌های آن معمولا اتمی و دارای قیمتی بسیار کمتر از سنگ‌های جواهر هستند.

این نوع از نمونه‌های پرفروش و یکی از انواع ترند سرویس طلا 2022 به شمار می‌روند.

سرویس طلا نگین‌دارمعرفی ترند سرویس طلا 2022

در ادامه این مطلب به معرفی ترند سرویس طلا 2022 و جدیدترین مدل‌های آن خواهیم پرداخت.

سرویس طلا تراش

همانطور که بیان کردیم سرویس‌های جواهر از جذاب‌ترین مدل‌های این اکسسوری به شمار می‌روند. انواع سرویس‌های طلا تراش از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل‌های طلا و جواهرات هستند.

از نمونه‌های این سبک می‌توان به سرویس طلا تراش مارکیز اشاره نمود که از مدل‌های ترند سرویس طلا عروس 2022 به شمار می‌روند.

سرویس طلا تراش

سرویس طلا ون کلیف

برند ون‌کلیف همچنان از برندهای محبوب و شناخته شده در تولید انواع زیورآلات است. این برند با الهام از طبیعت مدل‌های جذابی از انواع زیورآلات را طراحی و روانه بازار کرده است.

سرویس طلا با نگین ون کلیف اونیکس و ون کلیف صدف از محبوب‌ترین و جدیدترین مدل‌ها در سال 2022 به شمار می‌روند که در میان بانوان جوان محبوبیت زیادی دارند.

سرویس طلا ون کلیف

سرویس طلا روباه

از جمله مدل‌های سرویس طلا جدید و ترند می‌توان به مدل‌های سرویس طلا روباه اشاره نمود.

این مدل با نماد و یا شکلی از روباه طراحی شده که زیبایی بسیاری به استایل بانوان خواهد بخشید. نیم ست روباه نیز همچنان از نمونه‌های ترند و پرفروش است.

سرویس مروارید باروک

به صورت کلی زیورآلات ساخته شده با انواع مروارید باروک از جمله محبوب‌ترین زیورآلات در میان بانوان هستند. همانطور که قبلا بیان کردیم باروک مرواریدهای نامتقارنی است که در طراحی و تولید انواع زیورآلات به کار می‌رود.

زیبایی و جذابیت این مدل نظر همگان را به خود جلب می‌کند. سرویس و نیم ست طلا باروک نیز از جمله مدل‌های ترند سرویس طلا 2022 هستند.

سرویس مروارید باروک

سرویس طلا آلبرنادو

زیورآلات آلبرنادو که مدتی است به عنوان یک ترند سرویس طلا عروس 2022 به شمار می‌روند از جمله مدل‌های بسیار جذاب هستند.

این سبک با گوی‌های زیبا و در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف توانسته است نظر بانوان زیادی را به خود جلب نماید. با توجه به عوامل موثر بر قیمت سرویس طلا می‌توانید قیمت‌های گوناگونی از این نوع را خریداری نمایید.

سرویس طلا آلبرنادو

سرویس طلا کارتیه، برند معروف ترند سرویس طلا 2022

برند کارتیه همانطور که می‌دانید برندی شناخته شده و لوکس در زمینه تولید انواع طلا و جواهر است. در حقیقت یکی از انواع مدل‌های ترند سرویس طلا 2022 ست ونیم ست‌های زیبای کارتیه هستند.

این مدل در عین سادگی بسیار شیک بوده و از جمله زیورآلاتی هستند که هیچ‌گاه قدیمی نشده و در صنعت مد و فشن نیز کاربردی زیاد دارند.

سرویس طلا کارتیه، برند معروف ترند سرویس طلا 2022ما در این مطلب سعی کردیم انواع ترند سرویس طلا 2022 را به شما معرفی نماییم. اگر شما نیز قصد خرید انواع زیورآلات از جمله سرویس طلا، نیم ست طلا، سرویس طلا عروس و یا خرید سرویس طلا با نگین را دارید بهتر است از زیورآلات ترند و جدید را انتخاب نمایید.

خرید آنلاین سرویس طلا

اگر قصد خرید سرویس طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه سرویس های طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و در انتها برای خرید با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید و حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به سرویس های طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه سرویس طلا را انتخاب کنید.

مشاهده سرویس های طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00