قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها جدیدترین مدل های انگشتر طلا در سال 2022
جدیدترین مدل های انگشتر طلا در سال 2022
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/05/19 - 14:18 0 نظر

طلا تنها فلز ارزشمندی است که با گذشت زمان بر ارزش آن افزوده می شود. طراحی مدل های جدید انگشتر طلا و سایر زیورآلات امروزه به یک ترند جهانی تبدیل شده، به گونه ای که بسیاری از زنان و مردان را به خود علاقه مند کرده است. برای آشنایی با جدیدترین مدل های انگشتر طلا در سال 2022 با ما همراه باشید.

انگشتر طلا جدید زنانه و دخترانه با جذاب ترین مدل های روز

انگشترها یکی از اکسسوری های بسیار محبوب در بین بانوان و دختران جوان هستند که زیبایی استایل آنان را چندین برابر نشان می دهند. انگشتر طلا به دلیل زرق و برق فلز طلا و جواهرات کار شده روی آن طرفداران بسیاری دارد. انگشترهای طلا با توجه به طراحی خود، مدل های متفاوتی دارند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

انگشتر طلا جدید زنانه و دخترانه با جذاب ترین مدل های روز

انگشترهای مینیمال

این نوع از انگشترها در سال های قبل ترند بودند که امروزه مجددا به عنوان مد روز به شمار می روند. انگشترهای جدید مینیمال به دلیل اندازه کوچک و بسیار ظریف خود با تعداد چند عدد در یک انگشت قابل استفاده هستند. طرفداران صنعت مد با این مدل از انگشترها در عین سادگی، جذابیت و ظرافت خود را به رخ همگان می کشند.

در هر سن و سالی که باشید، انگشترهای مدل مینیمال و جدید در جوان نشان دادن شما بسیار تاثیرگذار هستند. بنابراین بهتر است هر چه زودتر خرید انگشتر سبک قدیمی را رها کنید و با صنعت مد همراه شوید. با خرید انگشتر طلا جدید مدل مینیمال به راحتی قادر به ست کردن آن با انواع لباس های خود هستید.

انگشترهای مینیمال

انگشتر مدل مایا ماهک

این مدل از انگشترهای طلا طرفداران بسیاری دارد. رنگ سفید مروارید یکی از ویژگی‌ های جذابی است که در مدل مایا ماهک قادر به تماشای آن هستیم. این مدل از انگشتر طلا جزو اکسسوری های مینیمال به شمار می رود که ترند سال جدید است.

وزن کم، قیمت مناسب، نگین مرواریدی و طراحی ساده این انگشتر آن را بسیار خاص و محبوب کرده است. بنابراین اگر به دنبال یک مدل بسیار جذاب از این اکسسوری طلا هستید، مدل مایا ماهک انتخاب بسیار مناسبی برای افزایش اعتماد به نفس شما خواهد بود.

انگشتر مدل مایا ماهک

انگشتر طلای مدل رزا با اشکال هندسی

اشکال هندسی در معماری ایران جزو مشخصه های بارز هر بنا به شمار می‌ رود. طراحان صنعت مد با ایده گرفتن از این اشکال در طراحی جدیدترین انگشترهای طلا آن را به ترند امسال تبدیل کرده اند. طراحی مینیمال این مدل و طرح های بسیار منحصر به فرد آن استفاده از این انگشتر را در کنار انگشترهای طلا با ابعاد بزرگتر مناسب می کند.

به دلیل درخشش مدل انگشتر طلای رزا با اشکال هندسی، امکان ست کردن آن با هر نوع لباسی وجود دارد. برای اطلاع از قیمت انگشتر طلا باید به وزن و عیار آن توجه کرد. این انگشتر نیز به میزان طلای به کار برده شده در آن و سختی طلا، قیمت گذاری می شود.

انگشتر طلای مدل رزا با اشکال هندسی

انگشتر طلا جدید برند کارتیه

برند کارتیه در صنعت جواهرات نامی درخشان است و همواره با طراحی های بی نظیر خود، ترند آن سال را مشخص می کند. از جمله زیباترین و نوین ترین طرح های انگشتر برند کارتیه با نام های انگشتر عشق، طرح میخی و طرح پلنگ به بازار جهانی عرضه شده اند. این مدل ها در سال های قبل ترند بودند که در سال 2022 مجددا به عنوان مد جدید اکسسوری از آنها استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: آیا کاهش وزن موجب تغییر سایز انگشتر می‌شود؟

انگشتر طلا جدید برند کارتیه

حلقه‌ با دو نگین

طراحی انگشتر نامزدی با دو حلقه در سال جدید توجه بسیاری از سلبریتی ها و افراد عادی را به خود جذب کرده است. این مدل از انگشترها دارای دو نگین یا سنگ قیمتی هستند که با برش های متفاوت در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. از این رو انتخاب آنها در جذابیت و زیبایی عروس ها تاثیر بسزایی دارد.

البته حلقه های دو نگین یا تک نگین از سالیان گذشته تاکنون اصالت و جذابیت خود را حفظ کرده اند و استفاده از آنها به هیچ وجه حس تکراری بودن را به شما نمی دهد.

حلقه‌ با دو نگین

انگشتر با نماد ماه تولد

امروزه طراحی جواهرات بسیار مورد توجه افراد دوستدار مد قرار گرفته است، به گونه ای که با استفاده از انواع طرح های جدید در تولید اکسسوری ها، این صنعت رشد چشمگیری پیدا کرده است. یکی از مدل های بسیار جذاب، متفاوت و محبوب انگشتر طلا جدید، استفاده از حرف اول اسم، نماد تولد، صور فلکی و سایر طرح های فانتزی است.

سنگ تولد هر فرد به عنوان نگین این انگشترها به کار می رود که انرژی مثبت را در اطراف آنها پراکنده می‌ کند. به همین دلیل یکی از مدل های جدید سال 2022 این مدل از انگشترها هستند.انگشتر با نماد ماه تولد

انگشتر بدون نگین

این مدل از انگشترها برای زنان و دختران علاقه مند به سادگی، بسیار مناسب است. زیرا در طراحی آنها از هیچ گونه نگینی استفاده نمی شود و به عنوان یک اکسسوری راحت برای مجالس رسمی کاربرد بسیاری دارند.

حلقه های ساده و نیم بند نیز جزو این مدل از انگشترها هستند که به صورت چندتایی در یک انگشت قرار می گیرند. در این صورت جذابیت آنها چندین برابر خواهد شد.

انگشتر بدون نگین

انگشتر با نگین مروارید

این مدل از انگشترهای طلا همیشه مد هستند و به دلیل ظاهر لوکس خود، بیشتر توسط افراد ثروتمند و سلطنتی استفاده می شوند. امسال نیز برندهای جواهرات بسیاری این مدل را در کلکسیون خود قرار داده اند. انگشتر مروارید ظاهری شیک و چشم نواز به دستان شما می دهد و طراحی ساده آن زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد.

انگشتر با نگین مروارید

انگشتر طلا جدید با مدل نگین اتمی

حلقه یا انگشتر نگین اتمی برای افرادی که به دنبال یک اکسسوری درخشان و خیره کننده هستند، گزینه مناسبی است. زیرا این مدل از انگشترهای ترند جدید دارای نگین های دست ساز هستند که این امر موجب کاهش قیمت آنها می شود. بنابراین اگر به دنبال یک انگشتر بسیار شیک با قیمت مناسب هستید، این مدل از زیورآلات را انتخاب کنید.

انگشتر طلا جدید با مدل نگین اتمی

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم مدل های جدید انگشتر طلا را بررسی کنیم و شما را با نمونه های پرفروش آن در سال 2022 آشنا کنیم. این اکسسوری به دلیل ظرافت و جذابیت خود با انواع لباس ها و استایل ها قابل ست است و قیمت مدل های متنوع با توجه به وزن، نوع طلا، جواهرات و عیار طلا تغییرات بسیاری دارد. بنابراین قبل از خرید جدیدترین مدل های انگشتر طلا باید تمامی ویژگی های آن را بررسی کنید.

درنتیجه

خرید آنلاین انگشتر طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید انگشتر طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00