بازار طلا دانستنیها هر انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد؟
هر انگشتر در هر انگشت چه معنا و مفهومی دارد؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/16 - 12:28 0 نظر

معمولا انگشترتان را در کدام انگشت می اندازید؟ میدانید انداختن انگشتر در هرکدام از انگشت های دست به چه معنا است؟

در ایالات متحده پوشیدن حلقه های مربوط به ازدواج، مانند حلقه های نامزدی، در انگشت چپ خود رایج است. اما هنگامی که عمیق‌تر در تاریخچه حلقه‌ها غوطه‌ور شوید، انواع سنت‌هایی را خواهید یافت که به شما کمک می‌کنند حلقه‌ها را به روشی کاملاً متفاوت درانگشتان حود بیندارید.

اول از همه، اجازه دهید در مورد تفاوت بین حلقه های دست چپ و راست صحبت کنیم.

حلقه های دست چپ یا حلقه های دست راست؟

آیا مهم است که حلقه های خود را به کدام دست می زنید؟  مواردی وجود دارد که هنگام انتخاب دست چپ یا راست باید در نظر بگیرید.

در اینجا پنج انگشت با برخی نمادها و همچنین برخی نکات و ترفندهای یک ظاهر طراحی شده است.

انگشت شست

 از نظر تاریخی، خانواده سلطنتی تنها کسانی بودند که می‌توانستند انگشترهای بزرگ و آراسته بخرند، بنابراین پوشیدن انگشتر شست نماد قدرت، اقتدار و ثروت بود. این روزها، انگشترهای انگشت شست ممکن است نشانه قدرت و اعتبار نباشند، اما می توانند احساس ملکه بودن را در شما ایجاد کنند.یک روند محبوب در دهه 90، حلقه های انگشت شست دوباره به محبوبیت باز گشتند و به شما فرصتی عالی می دهند تا آن را امتحان کنید.

 انگشت شاخص یا اشاره

انگشت شاخص که به عنوان انگشت اشاره نیز شناخته می شود، برای حلقه های ورزشی مناسب است. بسیاری از زنان دوست دارند حلقه های کوکتل را در انگشت اشاره چپ یا راست خود به عنوان یک تماس به دهه 1920 بپوشند، زمانی که این حلقه ها نمادی از حقوق و استقلال زنان بود. در سنت یهودی، عروس ها نوار عروسی خود را روی انگشت اشاره راست خود می بندند.

مطالعه بیشتر: جدیدترین مدل های انگشتر طلا در سال 2022

 انگشت وسط و میانی

هنگامی که بیشتر مردم به انگشتان میانی فکر می کنند، با نشانه ای از خشم و راهی برای نشان دادن اینکه همه چیز مطابق با شما پیش نمی رود همراه است. اما خوشبختانه برای ما، پوشیدن انگشترهای انگشت وسط نباید به جنبه منفی خشم گره بخورد. در واقع، حلقه های انگشتان میانی شما نشان دهنده حفظ تعادل  است.  استفاده از انگشتر در این انگشت می‌تواند یادآوری عالی برای حفظ آرامش و ثبات است. استفاده از انگشتر در انگشت میانی چشم نواز است و مطمئنا مورد توجه قرار می گیرد. 

انگشت حلقه

سنت پوشیدن حلقه برای نشان دادن وضعیت تاهل از افسانه "vena amoris"، رگی که ظاهراً از این انگشت به قلب منتهی می شود، می آید. تمام انگشتان شما در واقع دارای رگ هایی هستند که به قلب شما متصل می شوند، بنابراین انگشت حلقه شما از این نظر منحصر به فرد نیست. اما سنت است و تا به امروز مردم حلقه نامزدی و ازدواج را به انگشت حلقه می زنند. حالا اینکه انگشت حلقه را از کدام طرف بپوشید بستگی به این دارد که اهل کجا هستید. 

بیشتر بخوانید: چرا حلقه ازدواج را در دست چپ می اندازیم؟

البته، هیچ راه درست یا غلطی برای پوشیدن این ابراز قدرتمند عشق وجود ندارد. همه چیز به فرهنگی بستگی دارد که شما بخشی از آن هستید. اگر مجرد هستید و هنوز به دنبال این نیستید که چنین حلقه ای را روی آن قرار دهید، یک حلقه یک نفره یا یک حلقه کوکتل جسورانه را امتحان کنید.

 آیا می دانستید که در طالع بینی انگشت حلقه راست با ماه مرتبط است؟ یک سنگ صلح‌آمیز و هماهنگ، یک انگشتر سنگ ماه تقریباً با هر لباسی به خوبی هماهنگ می‌شود.

آخرین اما نه کم اهمیت، کوچکترین انگشت است.

در دوران ویکتوریا، برای مردان رایج بود که حلقه‌های خود را روی یک انگشت نگه می‌داشتند، بنابراین آنها بند عروسی و حلقه‌های امضا را روی انگشت کوچک چپ خود می‌بستند. اخیراً، مردم تمایل دارند که حلقه‌های کوچک را با ارتباطات مافیایی مرتبط کنند، که این باعث می‌شود حلقه‌های کوچک به شکلی جسورانه تبدیل شوند که ممکن است ظاهر شما را محکم‌تر کند. با این حال، حلقه های انگشتر کوچک در سمت راست برای کسانی که در مهندسی، بوم شناسی یا سایر مشاغل هستند، معنای متفاوتی دارد. این حلقه‌ها نماد فارغ‌التحصیلی از یک برنامه تحصیلی معتبر هستند و توسط متخصصان صاحب آن‌ها با افتخار می‌پوشند.

مطالعه بیشتر: انواع مدل های انگشتر مناسب دستان شما

اگر می خواهید با انگشتان خود متفاوت به نظر برسید، سعی کنید در هر انگشت یک حلقه بپوشید. به عبارت دیگر، اگر 5 حلقه طلایی، 3 حلقه نقره ای و 1 حلقه رزگلد دارید... شاید بهتر است اجازه دهید نقره و طلا در کانون توجه قرار گیرند. به جای آن همیشه می‌توانید رزگلد را رنگ کنید، اما در صورت امکان، سعی کنید رنگ‌های فلزی را ثابت نگه دارید. این لباس شما را جمع می کند و به شما کمک می کند حتی روشن تر بدرخشید.

هیچ راه "درستی" برای پوشیدن حلقه وجود ندارد. مطمئناً در مهمانی یا رویداد اجتماعی بعدی خود سروصدا خواهید کرد. این نکات آرایش انگشتر را در نظر داشته باشید و از آزمایش کردن نترسید.

خرید آنلاین انگشتر طلا

اگر قصد خرید انگشتر طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه انگشترهای طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و در انتها برای خرید با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید و حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به انگشترهای طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه انگشتر طلا را انتخاب کنید.

مشاهده انگشترهای طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00