قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها مهم ترین نکات برای یک استایل عالی با دستبند طلا
مهم ترین نکات برای یک استایل عالی با دستبند طلا
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/10/07 - 12:33 0 نظر

 دستبندهای طلای درخشان یا مفرح و جذاب در سبک های مختلفی عرضه می شوند.

دستبندهای جذاب بسیار محبوب هستند. با این حال، اکثر مردم نمی دانند که چگونه این زیور آلات زیبا را ترکیب کنند. به هر حال، بدون لباس و اکسسوری مناسب از نظر زیبایی شناختی، دستبند شما ممکن است به عنوان یک جواهرات عجیب و غریب و درشت برجسته شود. بنابراین آیا می خواهید بدانید که چگونه باندهای جذاب خود را با لباس خود ادغام کنید و همچنین مطمئن شوید که همه نگاه ها به آن است؟ ما اینجا هستیم تا این را به شما بگوییم.

لباس های مکمل بپوشید

اگر می‌خواهید همکارانتان متوجه طرح دستبند طلا جدید شما شوند، یک لباس اداری هوشمند و مدرن متشکل از کت و شلوارهای تیره رنگ انتخاب کنید. خطوط تیز کت و شلوار دوخت نیز تضاد زیبایی با دستبند خواهد بود. به این ترتیب، این ترکیب عالی خواهد بود. با این حال، از رنگ های کاملا تیره استفاده نکنید. اگر لباس شما برای یک گردهمایی رسمی مشکی است، مطمئن شوید که جزئیات طلایی رنگ روی آن نقش بسته است. 

اکسسوری های هماهنگ را انتخاب کنید

اغلب اوقات دستبند شما تنها اکسسوری برای شما نخواهد بود. بیشتر زنان و دختران ترجیح می دهند خود را با سایر زیور آلات تزیین کنند. پیدا کردن جواهراتی که کاملاً با مچ دست شما جفت شوند ممکن است کار بزرگی باشد. با این حال، این یک غیر ممکن نیست. می‌توانید کریستال‌های قرمز خونی و مچ‌بند الماس آمریکایی خود را با یک ست گردنبند ساخته شده از کریستال‌های درخشان اتریشی و یاقوت قرمز بپوشید. همچنین می‌توانید حلقه‌های فلزی جسورانه را به عنوان تضاد شگفت‌انگیزی با مچ دست ظریف خود در انگشتان خود ببندید. با این حال، اگر یک دستبند با روکش طلا با الماس تعبیه شده در آن می‌پوشید، زیورآلات طلایی مشابه بپوشید. این واقعاً یک قانون سخت و سریع نیست. همچنین می توانید ظاهر خود را با یک گردنبند طلایی و نقره ای نفیس برای تمجید از مچ دست خود حالت دهید.

بیشتر بخوانید: دستبند را به کدام دست باید بست؟

کفش های خود را با لباس و دستبند خود ست کنید

پس از هماهنگی کامل لباس و جواهرات، وقت آن است که توجه خود را به کفش های خود جلب کنید. کفش ایده آل می تواند کل لباس شما را به عنوان نمونه ای از کمال شگفت انگیز گرد هم آورد. بنابراین لازم است کفشی را انتخاب کنید که به دستبند طلا شما نیز بیاید. به عنوان مثال، اگر یک دستبند رزگلد و مروارید زیبا را برای مهمانی خود انتخاب کرده‌اید، یک جفت کفش مخملی تیره را برای مراسم رسمی بپوشانید. در مورد گردهمایی های خانوادگی یا رویدادهای غیررسمی چطور؟ پس باید یک جفت لوفر تیره را استفاده کنید. توجه داشته باشید که کفش های لوفر، به خصوص کفش های لوفر زنانه، به خوبی با شلوارهای باریک ست می شوند. اگر احساس می‌کنید لباس‌های لوفر استایل شما نیستند، پس سعی کنید از کت‌های قهوه‌ای ملایم یا خردلی استفاده کنید.

دستبند طلای خود را سفارشی بخرید

سفارشی کردن جواهرات خود به شما این امکان را می دهد تا نکات شخصی خود را به آن اضافه کنید. بنابراین سنگ های قیمتی تولد، مهره ها و سایر زیورآلات خود را اضافه کنید که به شما امکان می دهد جذابیت را در مچ بند جذابیت خود قرار دهید. اغلب تهیه مچ‌هایی که می‌توانند شخصی‌سازی شوند، بسیار چالش برانگیز است. اگر با چنین مشکلاتی روبرو هستید، می توانید به سادگی از دستبندهای دخترانه و زنانه استفاده کنید که قبلاً با دستبندهای شیک ساخته شده اند. مچ دست‌هایی با کریستال‌های زینتی، سنگ‌های چشم گربه‌ای آبی/سبز، و الماس‌های مینیاتوری که در طرحی گلدار روی پایه‌ای ظریف رزگلد تعبیه شده‌اند، امتحان کنید.

انتخاب یک کیف زیبا

شما اکنون لباسی عالی که ظاهر شما را برجسته می کند و یک دستبند نفیس پوشیده اید. برای تکمیل ظاهر، باید کفش ایده آلی را انتخاب کرده باشید که به زیبایی ظاهری شما بیافزاید. حالا فقط یک کیف جذاب باقی مانده است. 

به نظر ما، دوران کیف های دستی خیلی گذشته است. این دوره از کیف های کوتاه با محفظه های متعدد است که می توانید در یک دست حمل کنید. با این حال، یک کیف مناسب می‌تواند به‌عنوان یک وسیله جانبی عمل کند. اگر زیاد به رنگ مشکی علاقه ندارید، رنگ های قهوه ای را انتخاب کنید. ما همچنین می دانیم که امروزه کیف های شانه ای در مراسم رسمی جذاب و شیک به نظر نمی رسند. به همین دلیل است که باید کیف های دستی چرمی مستطیلی را امتحان کنید.

مطالعه بیشتر: انواع دستبند زنانه

از پوشیدن ساعت مچی نترسید

بسیاری از زنان و دختران فکر می کنند که این انتخاب بین ساعت مچی و دستبند جذاب است. اما می توانیم به شما بگوییم که این اشتباه است. می توانید به راحتی مچ دست خود را با یک ساعت زیبا ست کنید. مچ بند الماس زینتی و درجه یک خود را با یک ساعت طلایی باریک ست کنید. با این حال، اگر می‌خواهید ساعت حجیم‌تری بپوشید، به سراغ یک دستبند محکم بروید که قسمت زیادی از مچ دست شما را بپوشاند. به ترکیب و تطبیق ادامه دهید تا سبکی را که منحصر به فرد شخصیت شما است پیدا کنید.

اگر به دنبال دستبندی هستید که جعبه جواهرات شما را تکمیل کند، به سایت ما نگاهی بیندازید!

خرید آنلاین دستبند طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید دستبند طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00