بازار طلا دانستنیها دانستنی های جذاب درباره آویز و گردنبند طلا
دانستنی های جذاب درباره آویز و گردنبند طلا
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/10/08 - 10:50 0 نظر

جواهرات و زیورآلات طلا قرن‌هاست که بخشی از تزئینات فردی بوده است. خواه گوشواره، گردنبند، انگشتر یا هر شکل دیگری از تزیین بدن. گفته می‌شود ست‌های گردنبند و ست‌های آویز محبوب‌ترین یا برگزیده‌ترین ژانر زیباسازی شخصی به‌ویژه توسط خانم‌ها هستند.

 

ست های آویز چیست؟

ست های آویز از جواهراتی هستند که به دور گردن بسته می شوند. معمولاً از یک زنجیر و یک پلاک آویزان تشکیل شده است. این پلاک می تواند از هر فلز اصیل یا فلز پایه ای که با سنگ های قیمتی مانند یاقوت و غیره یا سنگ های مصنوعی تعبیه شده است تشکیل شود. آویز می تواند هر چیزی به انتخاب شما باشد. مردم ترجیح می‌دهند از آویزهای چشم بد، سنگ، گل، و غیره استفاده کنند.

ست های آویز چیست؟

ست های گردنبند چیست؟

ست های گردنبند گروهی از جواهرات هستند که به دور گردن بسته می شوند، همراه با دو تکه گوشواره. گردنبندها می توانند هر زنجیری یا نواری باشند که به طور ایده آل به دور گردن بسته می شوند و با فلزات مانند طلا، نقره، پلاتین، الماس، و غیره ساخته می شوند. گردنبندها لزوما از فلزات اصلی ساخته نمی شوند. آنها می توانند ست های بدلی بر اساس هزینه و وزن باشند زیرا جواهرات بدلی قرار است وزن کمی داشته باشند. ست های گردنبند به عنوان جواهرات سنگین در نظر گرفته می شوند و از این رو معمولاً در مناسبت هایی که می تواند رویدادهای حرفه ای، مذهبی یا هر مناسبت دیگری باشد، استفاده می شود.

مطالعه بیشتر: جدیدترین مدل های گردنبند در سال 2022

تفاوت آویز و گردنبند

ست های آویز و ست های گردنبند به طور قطعی یک تفاوت اساسی دارند. یکی می تواند یک زنجیر ساده و زیبا با یک پلاک باشد، و یا می تواند بیشتر زینتی باشد که برای آراستن خود استفاده می شود. آویزها را می توان در هر جایی از بدن پوشید در حالی که گردنبندها را  دور گردن می پوشند. اخیراً می توان گفت که ست های آویز شکل ساده ست های گردنبند هستند. ست های گردنبند نسبت به ست های اویز، طرح های پیچیده با آویزهای جدانشدنی را تجربه می کنند، آنها دارای زنجیره ای با طرح های واقعی و اساسی هستند. ما باید این را در نظر بگیریم که ست های گردنبند و ست های آویز ممکن است معتبر باشند یا نباشند. آویزها را می توان صرف نظر از زنجیری که قرار است با آن پوشیده شود، خریداری کرد. شما می توانید هر یا تعداد زیادی آویز را به دلخواه خود بخرید، خواه فلز باشد یا نگین بسته به سلیقه خود در یک زنجیره پایه. از طرف دیگر ست های گردنبند را نمی توان با آویز متصل خریداری کرد. اگرچه برای ما مهم است که بدانیم گردنبندها اصطلاحات عمومی هستند که زیر آن زنجیرها قرار دارند. آویزها موجودیت های مستقلی هستند که با گردنبند استفاده می شوند.

تفاوت آویز و گردنبند

 ست گردنبند یا ست آویز

بیایید درک این موضوع را در نظر بگیریم، ست گردنبند و ست آویز هر دو ترجیحاً مطابق با راحتی آنها پوشیده می شوند. ست های گردنبند و ست های آویز مطابق مناسبت، تقاضا و مد پوشیده می شوند. هر دوی آنها می توانند ساده، شیک، فانتزی و به طور مشخص در لباس و مراسم مهم باشند. در حال حاضر، انتخاب آنچه برای شما مناسب است بر اساس ترجیح شما مهم است.

 

 

بیشتر بخوانید: آشنایی با محبوبترین مدل های گردنبند طلا زنانه

تفاوت آویز و گردنبند

مد چیزی است که شما را راحت تر می کند. شما استایل خود را تعریف می کنید و بسته به اینکه چه چیزی را راحت بپوشید، بیانیه استایل خود را بنویسید. ست گردنبند یا آویز،همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد. هر دوی آنها ثروت را تعریف می کنند و استانداردهای زندگی شما را بالا می برند. بهترین را برای خود انتخاب کنید، لباسی را که راحت است بپوشید. تصمیم بگیرید چه چیزی را دوست دارید: ست های آویز یا ست های گردنبند.

خرید آنلاین گردنبند طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید گردنبند طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00