بازار طلا دانستنیها انواع مرواریدهای مصنوعی مورد استفاده در جواهرات
انواع مرواریدهای مصنوعی مورد استفاده در جواهرات
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/10/24 - 14:13 0 نظر

مروارید یکی از محبوب ترین سنگ های قیمتی است. آنها برای قرن ها پیش بوده اند. مرواریدها توسط خانواده سلطنتی پوشیده شده اند و جذابیت سلطنت را از خود می بخشند. 

ست های جواهرات مروارید یکی از پیچیده ترین و ظریف ترین جواهراتی است که می توان استفاده کرد. آنها تقریباً تمام لباس ها را تکمیل می کنند و می توانند به صورت روزمره نیز پوشیده شوند.

این جنبه‌ها بازاری برای مروارید ایجاد کرد که مروارید طبیعی نمی‌توانست آن را برآورده کند. این یکی از دلایل اصلی شکل گیری مرواریدهای بدلی است. اینها مرواریدهای مصنوعی  هستند که دقیقاً شبیه مرواریدهای واقعی هستند. آنها در مقایسه با مرواریدهای واقعی به طور قابل توجهی گزینه مقرون به صرفه تری هستند.مرواریدهای مصنوعی  بسیار سبکتر از مرواریدهای واقعی هستند. آنها همچنین بافت بسیار صافی دارند، در مقایسه با بافت مرواریدهای واقعی که ریزتر است. آنها یک رنگ یک نواخت در کل دارند که به ندرت در یک مروارید واقعی یافت می شود. آنها همچنین نسبت به مرواریدهای واقعی گردتر و برای لمس گرمتر هستند.

با انواع مرواریدهای مصنوعی مورد استفاده در جواهرات آشنا شوید:

مروارید حمام شده

مرواریدهای حمام شده را فرشته، میکومو، کوبه، آلوها یا "مروارید پرورشی بهبود یافته" نیز می نامند. مروارید حمام شده یک هسته مادر از مروارید است که با مخلوطی از مینای پلاستیکی، کربنات سرب، میکا و دی اکسید تیتانیوم پوشانده شده و سپس با یک فیلم نایلون رنگین کمانی پوشیده شده است. از این نوع مروارید در بسیاری از ست های مروارید مصنوعی و سایر جواهرات استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: 10 حقیقت شگفت انگیز در مورد مرواریدهای آب شیرین

مروارید بوهمی

مروارید بوهمیان یک مروارید برش خورده و برش خورده است. این یکی دیگر از انواع مروارید مادر مروارید است و در بازار بسیار محبوب است.

مروارید پنبه ای

مروارید پنبه ای را "مروارید اخلاقی مطلق" نیز می نامند. اینها فقط از پنبه و میکا ساخته می شوند. این مرواریدها مرواریدهای اخلاقی کامل نامیده می شوند زیرا مرواریدهای اخلاقی ساخته شده اند. پنبه و میکا به راحتی در دسترس هستند و این روند ساخت این مرواریدها را بسیار آسان می کند.

مروارید شیشه ای

مروارید شیشه ای یک مهره شیشه ای است که با مواد مرواریدی آغشته یا اسپری شده است، یا مهره شیشه ای توخالی پر از مواد مرواریدی است. مروارید Majorica یکی از انواع مروارید شیشه ای است. شبیه‌سازهای مروارید پر از موم، دانه‌های شیشه‌ای توخالی هستند که با essence d'orient پوشیده شده و با موم پر شده‌اند. انواع مختلفی از این شبیه‌سازهای پر از موم که به روش‌های کمی متفاوت تولید می‌شوند، شامل مروارید پاریس، مروارید پاریس، مروارید فرانسوی، مروارید Bourguignon و مروارید ونیزی است.

مروارید مادر مروارید

مرواریدهای مادر مروارید پودر پوسته ناکرئوس خرد شده هستند که به شکل دلخواه متخلخل می شوند. اینها محبوب ترین نوع مرواریدهای مصنوعی هستند.

مروارید پلاستیکی

مرواریدهای پلاستیکی، همانطور که از نامشان پیداست، دارای یک هسته پلاستیکی هستند که با مواد مرواریدی پوشانده شده است تا همان براقیت و درخشندگی یک مروارید واقعی را به آن بدهد. مرواریدهای پلاستیکی نیز رایج هستند، زیرا انواع مروارید ارزان تری هستند. اینها فقط برای 2 تا 3 بار پوشیدن قبل از شروع به ترک خوردن خوب به نظر می رسند.

مروارید رومی

یک مروارید رومی دارای یک هسته آلابستر است که با مواد مرواریدی پوشیده شده است. جنس مروارید از شیشه شیشه ای، essence d’orient یا پودر مروارید است.

صدف مروارید

مروارید صدفی را می توان نزدیک ترین به مروارید واقعی دانست. این بخش‌های بریده‌شده، بریده‌شده و گاهی رنگ‌شده از پوسته‌های نرم تن هستند. به آنها مرواریدهای مادر از مروارید نیز می گویند.

همه این مرواریدها اغلب در جواهرات استفاده می شوند. بسیاری از ست های مروارید، گوشواره های مروارید و دستبندهای مروارید از این نوع مرواریدها استفاده می کنند. حتی هنگام خرید ست های مروارید بدلی، مهم است که به سراغ ست هایی بروید که کیفیت بهتری دارند.

هنگامی که از این مرواریدها به خوبی مراقبت شود، می توانند مدت زمان خوبی نیز دوام بیاورند. بازیگران زن و نمادهای سبک مانند آدری هپبورن و کوکو شانل هر دو ست های مروارید مصنوعی را ترجیح می دهند.

در اینجا برخی از جواهرات مرواریدی وجود دارد که باید داشته باشید:

ست مروارید کلاسیک

ست مروارید کلاسیک لایه ای از مروارید است که به شکل زنجیره ای تشکیل شده است. می توانید ست مروارید تک رشته ای یا لایه ای بپوشید و همچنان زیبا به نظر می رسد. آنها به چهره نور می افزایند و شما را به روشی اثیری درخشش می دهند.

مطالعه بیشتر: معرفی محبوب ترین انواع مروارید

گل میخ مروارید

یکی دیگر از قطعات جاودانه که باید در مجموعه خود داشته باشید، گل میخ های مروارید هستند. گل میخ های مروارید ساده و در عین حال خیره کننده هستند. آنها به خوبی با همه چیز جفت می شوند و همچنین می توانند هر روز با دقت مناسب پوشیده شوند.

دستبند مروارید

یک دستبند مروارید قطعه پولی در هر کیف جواهرات است. این مظهر کلاس است و می تواند فوراً هر لباسی را روشن تر و ظریف تر کند. این خیلی رایج نیست، و شما با یک دستبند مروارید زیبا از بین جمعیت متمایز خواهید شد.

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00