بازار طلا دانستنیها طرح جواهرات باستانی که در سال 2022 مد شده اند
طرح جواهرات باستانی که در سال 2022 مد شده اند
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/04/13 - 14:19 0 نظر

 تاریخ ما به ما می آموزد که تمدن های باستان از جواهرات قدردانی می کردند و از طلا برای برجسته کردن زیبایی طبیعی پوشندگان آن استفاده می شده.

 تاریخ ما به ما می آموزد که تمدن های باستان از جواهرات قدردانی می کردند و از طلا برای برجسته کردن زیبایی طبیعی پوشندگان آن استفاده می شده. در آن زمان، قطعات جواهرات نماد پیام های مختلفی مانند امنیت، خرد، ظرافت و رفاه بودند. جواهرات قومی شامل مصنوعات فرهنگ های سنتی است. آنها بسیار متنوع شده اند و در انواع مختلف موجود هستند. با مدرنیزه شدن، این جواهرات قومی دارای برخی ظرافت، زیبایی و جذابیت بیشتری هستند. ما، در بازار طلا، برخی از گرایش‌های جواهرات قومی بسیار مد روز را فهرست کرده‌ایم که می‌توانید با آنها آشنا شوید و آنها را  بررسی کنید تا از آنها در مجموعه جواهرات خود اضافه کنید.

 1)اکسسوری های گل

 اکسسوری های گل یکی از ترندهای فعلی برای هر مراسم، جشن یا جشنواره است. این اکسسوری ها از طبیعت الهام گرفته شده است. در حالی که برخی ممکن است فکر کنند که فقط عروس‌ها یا عروس‌های آینده می‌توانند در مراسم عروسی یا مراسم عروسی خود از جواهرات گل استفاده کنند، اما هیچ محدودیتی برای پوشیدن زیور آلات گل وجود ندارد. حتی اگر ساقدوش عروس، دوست یا یکی از اقوام عروس هستید، می توانید جواهرات گل بپوشید.

 1)اکسسوری های گل

2)زیورآلات آینه ای

زیورآلات آینه ای به دلیل زیبایی و تطبیق پذیری، یک افزودنی پرشور به مجموعه جواهرات شماست. تکه های ریز آینه بر روی جواهرات فلزی مختلف چسبانده می شوند تا چنین جواهرات شگفت انگیزی بسازند. نه تنها آینه، بلکه جواهرات اکسید شده مانند گونگرو و زنجیر، سنگ های قیمتی مانند یاقوت، و آویزهای نقره و غیره نیز به این سبک جواهرات اضافه شده اند تا آن را خیره کننده تر کنند. چه کسی می تواند چنین اکسسوری زیبایی را دوست نداشته باشد؟

2)زیورآلات آینه ای

 3) جواهرات صدفی

 این جواهرات در درجه اول از صدف های دریایی، پوسته نرم تنان دریایی ساخته شده است. ساخت این نوع زیورآلات نوعی کاردستی صدفی است. سنگ قیمتی به نام "آبالون" هزاران سال است که در جواهرات استفاده می شود و همچنان در طرح های مدرن محبوب است. جواهرات صدفی در دهه 90 بسیار محبوب شدند و اکنون به عنوان یک اکسسوری قومی مورد استفاده قرار می گیرند. این واقعاً منعکس کننده این است که چگونه مد می تواند در هر مکانی جا بیفتد و در عین حال بسیار خوب به نظر برسد. محبوب ترین شکل صدف های دریایی که برای ساخت جواهرات و جعبه ها به طور یکسان استفاده می شود صدف های دریایی نرم تن هستند.

 3) جواهرات صدفی

  4) جواهرات پر

 پرها نماد اعتماد، افتخار، قدرت، خرد، قدرت، آزادی و موارد دیگر هستند. این ترند مدتی است که در باند فرودگاه ها در حال افزایش است. بهترین بخش در مورد این ترند این است که می توان آن را با هر لباسی پوشید. هنگامی که پرها با کمی پیچ و تاب قومی اضافه می شوند، ظاهر شما را بهبود می بخشند و شما را تماشایی می کنند.

  4) جواهرات پر

 5) جواهرات سکه

 گردنبندهای سکه ای در طول تاریخ پوشیده می شدند تا برای صاحبش شانس و اقبال داشته باشند. آنها به عنوان "نشان عشق" در نظر گرفته می شدند و با پیام های خاص و معنی دار حک می شدند و یا توسط گیرنده برای شانس حمل می شدند یا به عنوان جواهرات معنادار اقتباس و پوشیده می شدند. این سکه‌ها از تنها بخشی از یک گردنبند، به قطعات تزئینی مختلفی تبدیل شده‌اند که مورد علاقه میلیون‌ها نفر است. این جواهرات قومیتی بسیار مطلوب است و باعث می شود در مراسم و جشن های مختلف خیره کننده به نظر برسید.

 5) جواهرات سکه

 

6) جواهرات معبد

 این جواهرات قومیتی در اشکال مختلف خدایان و الهه ها طراحی شده است. آنها را با طلا هایی ساخته شده بودند که در اصل با سنگ ها و جواهرات قیمتی تزئین  می شدند. صنعتگران معمولاً از معابد بسیاری در جنوب هند الهام می‌گیرند که با دست ساخته شده‌اند. بهترین بخش این است که می توانید به راحتی این جواهرات را با لباس های قومی مختلف ست کنید.

 7) جواهرات قبیله

 جواهرات قبیله ای سبکی است که از زیبایی شناسی قبایل وحشی و دوران باستان الهام گرفته شده است. این یکی از منحصر به فردترین و جذاب ترین جواهرات در هند است. اساساً قبایل از مواد ساده خاکی مانند استخوان، چوب، خاک رس، صدف و فلز خام ساخته شده بودند. تکامل این روند جواهرات به یکی از لوازم جانبی محبوب واقعاً قابل توجه است. این جواهرات جسورانه است و به همین دلیل با لباس های مینیمالیستی همراه می شود.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00