بازار طلا دانستنیها معرفی برندهای معروف شمش طلا ایرانی
معرفی برندهای معروف شمش طلا ایرانی
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/08/05 - 12:05 0 نظر

پارسیس گُلد ، ایران شمش ، خانه سکه ایران و  ناب فلز اطلس چهار تا از کارخانه‌های سازنده شمش‌های طلا در ایران هستند که که خرید و فروش شمش‌های طلا را انجام می‌دهند.

 علاوه بر شمش‌های طلای خارجی و وارداتی ، شمش‌های ساخته شده توسط کارخانه‌های ایرانی نیز هستند که نقاشی‌های مختلف و زیبایی روی آن حک شده‌اند و بسیار مناسب هدیه دادن یا جمع‎آوری کلکسیون هستند چراکه با گذشت زمان نیز بر ارزش آن‌ها افزوده و نفیستر می‌شوند به اینگونه شمش‌ها که به‌عنوان یادبود استفاده می‌شود ، مدالیون گفته می‌شود.

پارسیس گُلد

تولید کننده انـــواع شمــش هـای خالص طـلا بـا عیـار هـای 995، 999 و 999/9 در وزن های یک گرم تا یک کیلوگرم انواع شمش های خالص نقره با عیارهای 999 در وزن های یک گرم تا یک کیلوگرم .

 

ایران شمش 

ایران شمش تولید کننده شمش های طلا با طرح سیمرغ می باشد که دارای عیار استاندارد 995 از سازمان ملی استاندارد ایران بوده و در بسته بندی های خلاقانه و زیبا برای اولین بار به ثبت سازمان اسناد رسیده است.

خانه سکه ایران

خانه سکه ایران ، تولید کننده متنوع ترین شمش طلا در ایران ، شمش خالص 24 عیار(995) با کد استاندارد T99 برای اولین بار توسط خانه سکه ایران در سازمان ملی استاندارد ایران ثبت شد که به موجب آن مجوز تولید عیار 995 ( شمش خالص ) با ماهیت فرهنگی و هنری گرفته شد.

ناب فلز اطلس

شرکت ناب فلز اطلس در سال 1372 با نام حقیقی مرادی و از سال 1391 با نام حقوقی ناب فلز اطلس فعالیت خود را در زمینه تولید فلزات گرانبها نظیر، طلا 24 تا 18 عیار، نقره ، پلاتین ، پالادیوم ، سلنیوم با درجه خلوص 99% شروع کرده و محصولات خود را با بالاترین کیفیت روانه بازار کرده است.

این شرکت محصولات تولیدی خود اعم از طلا 24 تا 18 عیار و نقره و... را با فاکتور رسمی به فروش میرساند .

این نوع شمش های طلای ایرانی را باید از کجا تهیه کنیم ؟

خرید شمش طلا برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی است اما باید بدانید از کجا شمش را بخرید.

 

پیشنهاد می شود از منابع معتبری که دارای مجوز اتحادیه طلا و جواهر هستند و گواهی استاندارد برای تولید شمش دارند این نوع شمش ها را خریداری کنید.

 

در بازار بازار بزرگ تهران سبزه میدان ، پاساژ اردیبهشت و پاساژ خرداد مغازه‌هایی سر شناس و زیر نظر اتحادیه وجود دارند که می‌توانند در خرید و فروش این نوع شمش‌های طلا به شما کمک کنند.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00