بازار طلا دانستنیها معرفی قسمت های محبوب برای پیرسینگ گوش
 معرفی قسمت های محبوب برای پیرسینگ گوش
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/28 - 12:47 0 نظر

سوراخ کردن گوش می‌تواند هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده باشد، اما در مراحل اولیه نیز به مراقبت شدید نیاز دارد. مراقبت از گوش تازه سوراخ شده برای جلوگیری از عفونت و بهبود سریع بسیار مهم است. مهم است که قسمت های مختلفی را که سوراخ کردن گوش برای استفاده از گوشواره امکان پذیر است، بدانید.
 

در اینجا چند نقطه محبوب وجود دارد که در آن سوراخ کردن گوش انجام می شود:

لاله گوش

این احتمالا اولین سوراخی است که تا به حال انجام می دهید و یکی از رایج ترین گزینه های سوراخ کردن گوش برای مردان و زنان است. لاله گوش در پایین گوش قرار دارد. سوراخ کردن لاله گوش به سرعت بهبود می یابد و به راحتی تمیز می شود.

لاله گوش

مارپیچ

دومین ناحیه پرطرفدار سوراخ کننده گوش بعد از لاله گوش. مارپیچ بافت منحنی در بالای گوش است، این ناحیه در مقایسه با لاله گوش سخت است و زمان قابل توجهی طول می کشد تا بهبود یابد و تمیز نگه داشتن آن کمی دشوار است.

مارپیچ

تراگوس

این ناحیه درست بالای لاله گوش قرار دارد و قسمت سخت گوش است. این سوراخ کردن غیر معمول است و مراقبت از آن دشوارتر است.

تراگوس

اکنون که نواحی مختلفی را که سوراخ کردن گوش در آنها امکان پذیر است را می شناسید، گام بعدی این است که از رعایت موارد زیر اطمینان حاصل کنید:

1. اطمینان حاصل کنید که فردی که گوش شما را برای گوشواره بعدی شما سوراخ می کند یک متخصص معتبر باشد.

2. اطمینان حاصل کنید که از تجهیزات مناسب استفاده شده است.

3. از استریل بودن تجهیزات اطمینان حاصل کنید.

4. از ضد عفونی بودن کارگاه اطمینان حاصل کنید.

بهتر است توجه داشته باشید که سوراخ شدن گوش زمان زیادی طول می کشد تا بهبود یابد، سوراخ کردن لاله گوش حدود 2 تا 3 ماه طول می کشد تا به طور کامل خوب شود، در حالی که سوراخ کردن گوش روی مارپیچ و تراگوس حدود 10 ماه طول می کشد تا بهبود یابد.

همچنین خوب است بدانید که ورم و قرمزی چند روز طول می کشد تا بهترشود و خارش در روزهای اولیه شایع است. مراقبت از یک پیرسینگ طلا تازه آنقدر که به نظر می رسد ترسناک نیست، با یک رعایت ساده، این فرآیند در دراز مدت بسیار آسان و موثر است.

مطالعه بیشتر: بهترین سن سوراخ کردن گوش کودک و توصیه‌هایی برای کاهش درد آن

خرید آنلاین پیرسینگ طلا

اگر قصد خرید پیرسینگ طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه پیرسینگ های طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به پیرسینگ های طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از دکمه ی فیلتر محصولات بخش دسته بندی ها گزینه ی پیرسینگ طلا را انتخاب کنید.

مشاهده پیرسینگ های طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00