بازار طلا دانستنیها چرا باید فقط جواهرات بدون سرب و نیکل بخریم؟
چرا باید فقط جواهرات بدون سرب و نیکل بخریم؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/10/26 - 10:23 0 نظر

زیورآلات درخشان و مدرن یکی از دوست داشتنی ترین چیزها در بین خانم هاست. آن قطعات ظریف هنری برای ایجاد یک بیانیه سبک کافی است. از آنجایی که جواهرات مد در سال های اخیر مد شده اند، طراحان جواهرات آزمایشی گزینه های زیادی را ارائه می دهند که می توان از بین آنها انتخاب کرد.

انواع جواهرات مد در چند وقت اخیر وارد بازار شده است. این دروازه انتخاب های عالی را در تمام محدوده ها باز می کند. اما چیزهای کمی در چنین جواهرات مدی که در بازار موجود است پنهان است. خطر پنهانی در پشت آن قطعات درخشان نهفته است.تعداد بسیار کمی از مردم واقعاً در مورد چنین جواهراتی آگاه هستند و مفهوم جواهرات بدون نیکل، بدون سرب و بدون کادمیوم را می دانند.

چرا جواهرات شما باید بدون نیکل، کادمیوم و سرب باشد؟

آیا می دانید جواهرات بدون نیکل، سرب و کادمیوم به چه معناست؟ چرا باید نگران جواهرات ساخته شده از این مواد باشید؟

نیکل یکی از شایع ترین منابع آلرژی پوستی است. شدت آلرژی می تواند از خارش پوست، بثورات تا برخی شرایط شدید متغیر باشد. با این حال، اگر به موقع تشخیص داده شود، می توان آن را درمان کرد، اما اگر عفونت با گذشت زمان شدید شود، می تواند برای پوست خطرناک باشد.

قرار گرفتن پوست در معرض کادمیوم و سرب می تواند مسمومیت باشد. ممکن است باعث آسیب جدی به پوست پوشنده شود. قرار دادن چنین جواهراتی در لب می تواند باعث عصبی شدن، خستگی و لرزش شود.اطمینان حاصل کنید که از استفاده از چنین فلزاتی خودداری کنید.

چرا جواهرات شما باید بدون نیکل، کادمیوم و سرب باشد؟

چگونه اطمینان حاصل کنیم که جواهراتی که خریداری می کنید؛ بدون نیکل، کادمیوم و سرب؟

از برندهای معتبر خرید کنید

ترجیحا از برندهای معتبر خرید کنید.  به طور کلی تمام تولید کنندگان جواهرات مارک دار از هنجارها و شرایط خاصی پیروی می کنند. و فروش جواهرات بدون نیکل و بدون سرب یکی از آنهاست. اکثر شرکت ها از این هنجارها صادقانه و با دقت پیروی می کنند تا بهترین محصولات را ارائه دهند.

چگونه اطمینان حاصل کنیم که جواهراتی که خریداری می کنید؛ بدون نیکل، کادمیوم و سرب؟

برچسب ها را بررسی کنید

برچسب محصولات می تواند چیزهای زیادی در مورد جواهرات به شما بگوید. حتما آن را با دقت بخوانید. شرکت هایی که برخی از تست های خاص را انجام داده اند و دستورالعمل های ذکر شده را در حین ساخت رعایت کرده و تست سرب و نیکل را پشت سر گذاشته اند، نسبت به محصولات خود مطمئن خواهند بود. آنها کلمه "بدون سرب و نیکل" یا "هیپوآلرژیک" را با اطمینان در برچسب های خود قرار می دهند.برای سایر برندهای موجود در بازار، اگر برچسبی روی جواهرات پیدا نکردید، حتماً از خانم فروشنده در مورد جزئیات محصول بپرسید. اگر پاسخ مناسبی دریافت نکردید، چنین جواهراتی را نخرید.اگر از اطلاعات روی برچسب راضی نیستید، می توانید خودتان آن را بررسی کنید. 

برچسب ها را بررسی کنید

بااستفاده ازروش هایی که گفته شدمیتوانید به راحتی متوجه شوید که کدام زیورآلات بدون سرب و نیکل هستند و کدام نه.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00