بازار طلا دانستنیها جذاب ترین جواهرات به سبک زنان پاریس
جذاب ترین جواهرات به سبک زنان پاریس
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/11/17 - 12:23 0 نظر

همه ما در مورد سبک پاریسی کمی کنجکاویم. در اینجا، نحوه دستیابی به سبک جواهرات پاریسی را که بسیار شیک و پر زرق و برق است، توضیح خواهیم داد.

زنان فرانسوی معمولاً قانون «کمتر، بیشتر است» را به کار می‌گیرند و لباس‌های ساده می‌پوشند و در عوض با جواهراتی به سبک پاریسی بیرون می روند.در زیر لیستی از قطعاتی است که فکر می کنیم به تکمیل  ظاهر پاریسی کمک می کند! سبک فرانسوی مملو از زنجیرهای طلایی، حلقه‌های شیک، میخ‌های کوچک و گوشواره‌های حلقه‌ای و در کل قطعات ظریف است. ظاهر بسیار کلاسیک با  سبک های مدرن است که آن را ظریف و بدون زحمت شیک می کند.

نحوه دستیابی به سبک جواهرات پاریسی

گوشواره لوستر

برای اضافه کردن این جذابیت، گوشواره های لوستری در هر مجموعه پاریسی ضروری است. گوشواره‌های قطره ای را به شما توصیه می کنیم . آنها چشم نواز هستند و قطعا یکی از اصلی ترین لوازم مد هستند که هر زنی باید آن را در جعبه جواهرات خود بگنجاند.

خرید آنلاین گوشواره طلا

گوشواره لوستر

جواهرات مروارید

کوکو شنل، به‌خاطر رشته‌های مرواریدی که می‌پوشید شناخته می‌شد و به یک نماد شناخته شده برای استایل ساده و در عین حال خیره‌کننده‌اش تبدیل شده بود. مرواریدها شیک هستند و نمایانگر سبک پاریسی هستند. 

جواهرات کروسانت

بهترین ها را برای آخرین جواهرات کروسان شکل می گذاریم! جای تعجب نیست که  این قطعه بسیار محبوب بوده است. HOJ این جواهر را در طرح های مختلف انگشتر و گوشواره طراحی می کند.

جواهرات کروسانت

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00