بازار طلا دانستنیها نحوه لایه بندی گردنبند برای ظاهری متفاوت
نحوه لایه بندی گردنبند برای ظاهری متفاوت
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/03/24 - 13:06 0 نظر

گردنبندها بخش مهمی از مجموعه جواهرات هستند. پوشیدن آنها به سادگی میسر است و امروزه افراد مدرن ترجیح می‌دهند هر چیزی را که جذاب و شیک نباشد، استفاده نکنند. لایه بندی گردنبند راهی است برای خارج شدن از استایل یکنواخت و تجربه ظرافت و شیوه‌های مختلف طراحی گردنبند. در این راستا، الهام گرفته از استایل بوهمی و شیک بوهو، گردنبندهای لایه لایه به شیوه مدرنی تبدیل شده‌اند که به خصوص برای زنان در هر سنی جذاب هستند. به جای اینکه به دنبال یک طرح واحد باشند، زنان دوست دارند چند گردنبند مختلف بپوشند.

 

در این مقاله به برخی از روش‌های لایه بندی گردنبند پرداخته شده است. آیا لایه بندی بر اساس استایل بهتر است یا جنس گردنبند و طول آن جذاب تر است؟ در این مقاله چند مدل لایه بندی گردنبند معرفی شده است که می‌توانید هنگام لایه بندی گردنبند خود از آن‌ها الهام بگیرید تا ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

مروارید با زنجیر طلایی 

گردنبندهای مروارید، چه بسته باشند یا به صورت آویز یا زنجیر باشند، می‌توانند با زنجیرهای طلا عالی برای لایه بندی استفاده شوند. تضاد بین رنگ سفید مروارید و رنگ طلا زنجیر، به ظاهر شیکی برای گردنبند می‌بخشد. اضافه کردن مروارید به طلا، کلاس و شیکی غیرقابل انکاری را به مجموعه جواهرات شما اضافه می‌کند. این ظاهر، تقریباً برای همه موقعیت‌ها از جلسات رسمی تا مهمانی‌ها مناسب است. نحوه استایل شما و لباسی که با آن ست می‌کنید، حال و هوای ظاهر شما را تعیین می‌کند. اگر شک دارید، همیشه به دنبال تطبیق پذیری مروارید و حق امتیاز طلا باشید.

مروارید با زنجیر طلایی 

چوکرها با گردنبندهای بلند 

گردنبندهای چوکر با طول‌های مختلف، انتخاب جدیدی برای خانم‌ها هستند تا ظاهری کامل و ظریف‌تری داشته باشند. این لایه بندی گردنبندها، از ظاهر مهمانی‌های پر زرق و برق گرفته تا سنتی‌های مدرن، می‌تواند همه چیز را در خود جای دهد. گردنبندهای چوکر مروارید با گردنبندهای الماس یا آویز سنگی با زنجیر مروارید، از رایج‌ترین لایه‌های گردنبند هستند.

لایه بندی مدرن گردنبندهای استیشن چوکر، ساخته شده از طلا، مروارید و الماس با گردنبندهای بلند مانند گردنبندهای رانی هار و سنگ، برای یک تیپ عروس ضروری است.

 

بیشتر بدانیم:‌ 5 مدل گردنبند طلا چوکر که با لباس های شما عالی به نظر می رسند

 

چوکرها با گردنبندهای بلند 

گردنبندهای نقره با جذابیت، لباس راحتی مناسب هستند.

گردنبندهای نقره در سبک‌ها و طرح‌های بی‌شماری موجود هستند. از گردنبندهای قد چوکر گرفته تا گردنبندهای یقه‌ای و بلند، گردنبندهای نقره مورد علاقه همه خانم‌ها هستند. بهتر است آن‌ها را برای ظاهر کالجی و پاتوق‌های سرگرم‌کننده با دوستان بپوشید. آن‌ها به شما امکان می‌دهند که ظاهر شیکی را برای مهمانی‌ها به ارمغان بیاورید. جزئیات کوچک و زیبایی که به این طول‌ها اضافه شده‌اند، به شما کمک می‌کنند که به استایل خود شخصیت بیشتری ببخشید. قفل‌های کوچک، کلیدها، ستاره‌ها، ماهی‌ها و صدف‌های دریایی، توسط زنان جوان با زنجیر نقره‌ای پوشیده می‌شوند. این طرح‌ها به راحتی می‌توانند با رنگ و جذابیت خود، یک بیانیه مد پر سر و صدایی ایجاد کنند، هر چند با طرح‌هایی بسیار کمینه.

گردنبندهای نقره با جذابیت، لباس راحتی مناسب هستند.

 گردنبند مهره ها و چرم 

گردنبندهای مهره‌ای و گردنبندهای چرمی، بهترین لایه‌ها برای ظاهری زیبا و زنگ زده هستند. ظاهر شیک بوهو به بهترین وجه با لایه‌های مهره و چرم همراه است. ظاهر چوبی مهره‌ها در رنگ‌های مختلف و چرم‌های مشکی و قهوه‌ای، یک جفت مناسب برای خانم‌های جوان دانشگاهی است. اگر دوست دارید چیزی بپوشید که جذاب نباشد و به اندازه کافی شخصیت آن‌ها را بیان کند، می‌توانید با این مدل گردنبند لایه‌باز استفاده کنید. گردنبندهای مهره‌ای به تنهایی، هنگامی که دور گردن قرار می‌گیرند، ظاهری کاملاً جدید می‌دهند که دقیقاً مطابق با روند منحصربه‌فرد بودن است. با این حال، یک گردنبند چوکر با مهره، بهترین سبکی است که باید امتحان کنید.

 

بیشتر بدانیم: روش صحیح ست کردن گردنبند طلا با لباس

 

 گردنبند مهره ها و چرم 

گردنبند با سنگ و مروارید 

گردنبندهای مروارید لایه‌بندی شده با آویزهای سنگی و گردنبند یکی دیگر از سبک‌های لایه‌بندی است که می‌توانید با آن‌ها همراه باشید. این روش لایه‌بندی خاص می‌تواند ظاهری شیک و پیچیده را برای شما فراهم کند که برای مهمانی‌های پرمخاطب و رویدادهای رسمی مناسب است. خانم‌ها می‌توانند بسته به استایل و ترجیحشان برای آن مناسبت، آن‌ها را با لباس‌های شب و لباس‌های کوتاه بپوشند. سنگ‌ها در رنگ‌های مختلف می‌توانند رنگی به ظرافت سفید مرواریدها اضافه کنند. این مدل گردنبند به دلیل ظاهری مجلل، برای مراسم عروسی، مراسم خیریه یا جمع‌آوری کمک‌های مالی مناسب است.

گردنبند با سنگ و مروارید 

اینها چند ایده برای لایه‌بندی گردنبند برای یک نگاه خاص در یک رویداد مهم است. برای داشتن ظاهری غیررسمی و روزانه، با گردنبندهای نقره‌ای جذاب همراه شوید. اگر به یک جلسه یا مهمانی اداری می‌روید، طلا با مروارید ظاهری زیبا، شیک و باشکوه است. چوکر با گردنبندهای بلند در سنگ و الماس، بهترین مد سنتی است. مهره‌ها و گردنبندهای چرمی، وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند، حال و هوای زیبایی را پخش می‌کنند و نادیده گرفتن آن دشوار و چشم‌نواز است. سنگ‌هایی با گردنبند مروارید زیبایی لوکسی هستند که ممکن است بخواهید در رویداد بزرگ بعدی امتحان کنید.

 

خرید آنلاین گردنبند طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

 

خرید گردنبند طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00