بازار طلا دانستنیها راهنمای نهایی برای مدل دادن به دستبند شما
راهنمای نهایی برای مدل دادن به دستبند شما
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/06/01 - 15:24 0 نظر

مچ دست نازک ترین قسمت بدن ما است که می توانیم آن را تزئین کنیم. بنابراین، این وظیفه ما می شود که نکات مثبت را برجسته کنیم. از آنجایی که زنان بسیار رسا هستند، مچ دست و دست نیز به عنوان "منطقه بیان" بدن آنها شناخته می شود. آنها هنگام صحبت و بیان خود قابل مشاهده هستند. مچ بند ها نه تنها برای خودمان قابل مشاهده هستند، بلکه یک اکسسوری عالی هستند که می توانند تاثیر واقعی بر روی لباس ما بگذارند.

با این وجود، دستبندها همچنان یکی از اکسسوری های زیبا و جاودانه یک زن هستند. آنها تعادل کاملی از کلاس و زرق و برق را به ظاهر شما اضافه می کنند.

در اینجا نکات و ترفندهایی وجود دارد که باید هنگام جفت کردن دستبند در نظر بگیرید.

محیط خود را در نظر بگیرید

همیشه قبل از انتخاب دستبند برای پوشیدن، موقعیت و محیط را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید آن را در محل کار یا محل تحصیل خود بپوشید، از دستبندهای بزرگ و آویزان که سر و صدای زیادی ایجاد می کنند و ممکن است کارتان را مختل کنند، خودداری کنید. شما نمی خواهید تمرکز خود را از دست بدهید.

دستبندی که در محل کارتان می پوشید باید با کلاس و هوشیاری باشد و شخصیت شما را نشان دهد. اگر لباس شیک می پوشید، از یک دستبند با طراحی خنثی و ساده استفاده کنید و برعکس.

به همین ترتیب، اگر در یک مهمانی شام، قرار ملاقات یا ملاقات با دوستانتان هستید، از یک دستبند زیبا که به لباس شما جلوه و درخشندگی می‌بخشد، خودداری نکنید.

ساده و کلاسیک

کلاسیک ترین ظاهر یک لباس مشکی ساده با یک دستبند نقره ای یا طلایی است. همچنین می‌توانید با یک دستبند و گوشواره‌های مشابه، ظاهری کلاسیک داشته باشید. یک گردنبند همیشگی همسان یا یک دستبند کریستال سواروسکی اضافه کنید و سرها را به هر کجا که می روید بچرخانید.

بیشتر بخوانید: انواع دستبند طلا النگویی

ترکیب و مطابقت

یک تکنیک برای همیشه قابل اجرا، اما در اینجا هدف این نیست که بازوهای خود را با دستبندهای زیادی پر کنید. اگر می خواهید آن را کلاسیک و شیک نگه دارید، یک دستبند در یک بازو برای تکمیل ظاهر کافی است. با این حال، اگر می خواهید آزمایش کنید، چند دستبند با رنگ ها، طرح ها یا عرض های مختلف بپوشید. دستبندهای متعدد با نوع لباس مناسب نیز می توانند زیبا به نظر برسند.

همانطور که قبلا ذکر شد، با هیچ وسیله جانبی زیاده روی نکنید.  چیدن چند عدد خوب است، اما بین دستبندهایی که به زیبایی روی هم چیده شده اند و بارگذاری بیش از حد آن تفاوت وجود دارد.

روی یک ماده/رنگ نگه دارید

ترکیب و تطبیق رنگ‌ها به طرح دستبند شما جذابیت می‌بخشد، اما همیشه باید به یک طرح رنگ پایبند باشید. به عنوان مثال، مخلوط کردن دستبندهای نقره و طلا ممکن است برای شما جذاب باشد، اما برای دیگران به نظر کثیف می‌رسد و ممکن است نتایج مطلوبی را به همراه نداشته باشد. با این حال، ترکیب یک دستبند طلا با یک النگوی قهوه‌ای تیره یا یک دستبند رزگلد می‌تواند ظاهر شما را به سطح بالاتری برساند.

تناسب خود را پیدا کنید

پیدا کردن دستبندی که به طور کامل روی مچ دست شما قرار بگیرد، همانند پیدا کردن یک دستبند زیبا بسیار مهم است. آن باید به آسانی در مچ دست شما جا بیفتد. اگر دستبند خیلی تنگ باشد، ممکن است مچ دست شما به نظر بزرگتر برسد. به همین ترتیب، اگر دستبند شما خیلی بزرگ باشد، ممکن است برای شما آزاردهنده و ناراحت‌کننده باشد. مهم نیست که دستبند چقدر زیبا باشد، بلکه مناسب بودن آن برای اندازه مچ دست شما اهمیت دارد.

مراقب آستین های خود باشید

اگر آستین کامل یا پیراهنی با آستین بلند می‌پوشید، بهتر است از پوشیدن دستبند خودداری کنید. ممکن است بخواهید آستین‌های خود را بالا بکشید تا دستبند زیبای خود را به نمایش بگذارید، اما این تلاش ارزشمندی ندارد. بهتر است به جای آن، انتخاب لباس‌هایی با آستین کوتاه یا بدون آستین کنید تا بهترین استفاده را از دستبند خود ببرید.

دستبندها یک اکسسوری عالی برای تکمیل ظاهر در کنار ظاهری باکلاس و هوشیار هستند. هیچ دلیلی وجود ندارد که از پوشیدن آن اجتناب کنید.

امیدوارم این راهنما به شما کمک کرده باشد تا کمی بیشتر در مورد نحوه پوشیدن دستبند یاد بگیرید.

خرید آنلاین دستبند طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید دستبند طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00