بازار طلا دانستنیها ترندهای جواهرات زمستانی 2020
ترندهای جواهرات زمستانی 2020
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/06/22 - 15:32 0 نظر

زمستان می‌تواند برای زنانی که به مد و استایل علاقه‌مندند، یک چالش باشد. این فصل، نه تنها انتخاب لباس را محدود می‌کند، بلکه باعث می‌شود در استفاده از جواهرات و لوازم جانبی محدودیت‌هایی را تجربه کنید. با لباس‌های لایه‌بندی شده مانند ژاکت‌ها، کت‌ها، روسری‌ها و کلاه‌ها، استفاده از جواهرات برای بیشتر افراد عملیت کمتری به خود می‌گیرد.

 

با این حال، با دید دیگری به این موضوع نگاه می‌کنیم. زمستان می‌تواند زمانی مناسب برای افزایش سبک و شیک‌تر شدن شما باشد! در این راهنما، درباره استفاده از جواهرات در زمستان صحبت خواهیم کرد و متوجه خواهیم شد که پوشیدن جواهرات در این فصل چقدر مهم است و چگونه می‌توانید در زمستان همچنان شیک و راحت باشید.

گردنبند طلا

تکه‌های گردنی مورد علاقه‌تان را در زیر لایه‌های لباس پنهان شدن، واقعاً ناخوشایند است. هرچند گردنبندهای بلند می‌توانند گرما را در روزهای سرد فراهم کنند، اما ممکن است جواهرات شما را پنهان کنند. برای جلوگیری از این مسئله، توصیه می‌کنم یک گردنبند بلند را با یک تاپ یا گردنبند بلند جفت کنید. همچنین می‌توانید از آویزها یا گردنبندهای زنجیره‌ای استفاده کنید و آنها را روی یک تاپ یا گردنبند بلند بپوشید. زمستان زمانی عالی برای لایه‌برداری جواهرات است، همزمان با لباس. همچنین می‌توانید یک گردنبند یا آویز با شکل V را با پلیور یا پیراهنی با یقه V ست کنید.

 

 

گردنبندهای چوکر

گردنبندهای چوکر نیز جزو بهترین جواهرات زمستانی برای اکثر خانم ها هستند. چوکرها برای مدت طولانی مد بوده اند و در زمستان امسال، با ست های چوکر هوشمند روی کت یقه دار مد روز باشید یا بالای یک تاپ یقه بلند بپوشید. همچنین می توانید یک چوکر را با یک گردنبند بلند ست کنید تا ظاهری شیک تر داشته باشید.

 

گردنبندهای چوکر

گوشواره بزرگ

گوشواره‌های بزرگ می‌توانند بهترین اکسسوری برای ایجاد احساس شیک و زیبایی در زمستان باشند. اگر فضای کافی برای گردنبند در دسترس نیست، گوشواره‌ها نقش مهمی در تنظیم سبک بازی شما ایفا می‌کنند. گوشواره‌های بزرگ یا جواهرات رسمی بهترین انتخاب برای این فصل هستند. آنها به طور کامل با هودی، ژاکت، کت بلند، شال و حتی کلاه ست می‌شوند. این یک روند محبوب در صنعت مد بین‌المللی است و روز به روز روندهای جدیدی پیدا می‌کند. گوشواره‌های منگوله‌ای بلند، طرح‌های پیچیده، گوشواره‌های میناکاری شده، گوشواره‌های هندسی و حلقه‌های بزرگ انواعی از گوشواره‌هایی هستند که برای زمستان مورد علاقه شما می‌باشند.

مطالعه بیشتر: آشنایی با انواع گوشواره و قفل های آنها

گوشواره بزرگ

گوشواره میخی

 آویزان یا گوشواره‌های بلند باعث ایجاد ظاهری شیک و جذاب می‌شوند، اما نباید از قدرت گوشواره‌های میخی غافل شویم. گوشواره‌های میخی همواره با کلاس و ظرافتی از جواهرات برخوردارند. آنها به راحتی قابل پوشیدن هستند و با لباس شما گره نمی‌خورند. با توجه به فعالیت‌های زیادی که در نزدیکی ناحیه گردن با روسری و کلاه دارید، گوشواره‌های میخی بسیار راحت هستند. دیگر نیازی نیست نگران جا زدن گوشواره‌های بزرگ در گوش باشید و می‌توانید با گوشواره‌های میخی به شکلی مینیمال و به روز باشید.

اگر به دنبال چیزی پیچیده و رسمی هستید، گوشواره‌های مروارید بزرگ و جسور را با لباس‌های اداری رسمی، لباس‌های مجلسی یا ساری بلند انتخاب کنید تا ظاهرتان را متعادل کنید. گوشواره‌های میخی مروارید بهترین گزینه برای یک مهمانی رسمی یا یک جشن شام است.

اما اگر در جشن یا مراسمی شرکت می‌کنید، می‌توانید با گوشواره‌های الماس درخشان یا گوشواره‌های کریستالی با لباس‌های فانتزی یا هر لباس سنتی، ظاهری درخشان داشته باشید.


جواهرات رنگارنگ 

زمستان ها یک زمان یکنواخت از سال با رنگ های تک رنگ و بسیاری از رنگ های تیره مانند مشکی، خاکستری و آبی است. با رنگ های روشن و پر جنب و جوش در جواهرات زمستانی، ظاهر خود را شاد کنید. لباس های مشکی را با جواهرات نقره ای یا طلایی ترکیب کنید. همچنین می‌توانید از کریستال‌های رنگی یاقوت، زمرد یا یاقوت کبود استفاده کنید تا با مجموعه‌های زمستانی خود ترکیب کنید. جواهرات سنگ های قیمتی کاملا مکمل لباس های زمستانی هستند.

جواهرات رنگارنگ 

خرید آنلاین طلا

 

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00