بازار طلا دانستنیها ایده های جواهرات برای عکس های قبل از عروسی
ایده های جواهرات برای عکس های قبل از عروسی
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/06/29 - 15:22 0 نظر

عکس های قبل از عروسی در حال حاضر بسیار مد روز هستند. زوج‌های جوانی که در آینده ازدواج می‌کنند، مشتاق هستند که آلبوم عروسی‌شان از همه لحاظ فوق‌العاده باشد که می‌توانند نسل‌ها آن را دوست داشته باشند.

عکاسان هر روز با مفاهیم جدید و ژست گرفتن می آیند تا یک آلبوم موفق و رویایی قبل از عروسی برای این زوج زیبا بسازند. تصمیم گیری در مورد لباس های قبل از عروسی یکی دیگر از کارهای دشوار است. این سردرگمی شما را احاطه کرده است که آیا رنگ‌های همخوان بپوشید، کنتراست داشته باشید، مطابق با شخصیت خود بپوشید یا فقط مثل یک تعطیلات معمولی باشید.

در حالی که متوجه شده اید که چه چیزی و کجا در عکسبرداری قبل از عروسی خود بپوشید، ما اینجا هستیم تا روز شما را با جواهرات طراح برای هر تم و لباسی بدرخشیم. نگاهی به آن بیندازید و متوجه خواهید شد.

تم سلطنتی

اگر از طرفداران معماری هستید و میل به عکسبرداری بزرگتر از زندگی قبل از عروسی در یک قصر سلطنتی یا گراند هاولی دارید یا به دنبال ایده های قدیمی در ظاهر عروس و داماد سلطنتی هستید، مروارید بهترین انتخاب شماست. مرواریدها درجه یک و مجلل هستند و بخشی از میراث سلطنتی بوده اند. یک ست گردنبند مروارید سلطنتی و مجلل را با ساری لنگا یا ابریشمی برای عکسبرداری قبل از عروسی خود ست کنید.

ایستگاه های تپه

مناظر تپه ای عاشقانه ترین و به یاد ماندنی ترین عکس ها را با آینده شما فراهم می کند. می‌توانید در عکاسی قبل از عروسی در ایستگاه تپه خلاقانه عمل کنید. می توانید با عشق خود آن را مانند یک سفر عاشقانه یا اکتشاف با نیمه بهترتان جلوه دهید. یک لباس بلند تلفیقی با جواهرات معمولی بهترین عملکرد را در صورتی خواهد داشت که شما در یک عکس عاشقانه هستید.
یا می‌توانید یک لباس غیررسمی تصادفی مانند ژاکت و کت بلند با یک آویز ساده انتخاب کنید، اگر می‌خواهید آن را مانند یک کاوش سرگرم‌کننده در یک ایستگاه تپه‌ای برفی جلوه دهید.


مکان های تاریخی

اگر به عاشقانه های مدرسه قدیمی اعتقاد دارید، ممکن است برای عکسبرداری قبل از عروسی خود از مکان های تاریخی مانند تاج محل یا امامبارا دیدن کنید. این مکان ها سطح نسبتاً جذابی از جذابیت تاریخی را به عکس شما اضافه می کنند. به دنبال یک ظاهر قومی مانند یک لباس سنتی بلند یا کت و شلوار سالوار با دوپاتای بلند و سبک باشید که می تواند در هنگام ژست گرفتن در هوا جریان داشته باشد. جواهراتی با ظاهر عتیقه با عناصر ترکیبی کمی برای تکمیل ظاهر خود انتخاب کنید.

سواحل

این ممکن است اولین انتخابی باشد که هنگام برنامه ریزی برای عکسبرداری قبل از عروسی به ذهن شما می رسد و واضح است. سواحل رمانتیک ترین و اتفاقی ترین مکان هایی هستند که با شریک زندگی خود می توانید از آن بازدید کنید. دریای آرام و غروب خورشید در اوج روز شما را می سازد! از آنجایی که سواحل جوان‌ترین و پر از زندگی‌ترین مکان‌ها هستند، لباس گرمی انتخاب کنید که حال و هوای ساحل را به خود جلب کند. دامن های ماکسی چاپ شده با تاپ های برش یا لباس های بوهمی را امتحان کنید و با یک کلاه و یک گردنبند طراوت به آن ها اضافه کنید تا جلوه ای عالی را به آن اضافه کنید.


سواحل همچنین مکانی عالی برای چیزهای رمانتیک تر و شدیدتر هستند. برای زوج‌هایی که به چیزی رمانتیک‌تر و عمیق‌تر می‌روند، اجازه دهید لباس‌ها دراماتیک و در تضاد با حال‌وهوای ساحلی مانند لباس‌های مجلسی بزرگ و روان همراه با یک ست گردن‌بند کریستالی رنگارنگ باشند.


مقصد خارجی

مقاصد خارجی مانند پاریس، یونان، مستعمرات فرانسه، سوئیس و غیره برای سفرهای تعطیلات قبل از عروسی بسیار محبوب هستند. بسته به موضوع عکستان می توانید هر لباسی بپوشید. برای تم سلطنتی، به سراغ جواهرات مروارید یا سنگی لوکس بروید، برای تم رمانتیک غربی - یک ست گردنبند و گوشواره به سبک معاصر و برای ظاهری توریستی، به سراغ آویز ساده یا فقط گوشواره بروید.


تم داخلی

اگر شما از آن دسته زوج هایی هستید که به جای بیرون رفتن از خانه، ساعت ها به گپ زدن و تماشای پرخوری در خانه می پردازند، عکس های داخل خانه قبل از عروسی باید در لیست شما باشد. یا، باید امسال در همه گیری همه گیر به شاخه های قبل از عروسی در داخل خانه تکیه کنید. شاخه های داخل خانه برای نشان دادن روال روزانه شما با عزیزتان بهترین هستند. با یک تاپ کلاسیک سفید و جین یا شورت آبی آن را کاملاً ساده نگه دارید و با یک آویز کوچک یا گوشواره های میخی کمی به آن اضافه کنید. این یک انتخاب عالی برای عکسبرداری بازیگوش و غیررسمی قبل از عروسی است. همچنین می توانید به سراغ یک قطعه احساسی یا جواهرات میراثی بروید.


همیشه قبل از برداشتن لباس و جواهرات، مکان و موضوع عکاسی را در نظر داشته باشید. باید مضمون و مکان را تکمیل کند و آن را کاملاً با هم ترکیب نکند. آن را با لباس، آرایش و لوازم جانبی خود متعادل کنید. اطمینان حاصل کنید که تمرکز فقط روی شما دو نفر است.

 

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00