بازار طلا دانستنیها چگونه از جواهرات Roaring Twenties برای زندگی مانند گتسبی در سال 2020 استفاده کنیم
چگونه از جواهرات Roaring Twenties برای زندگی مانند گتسبی در سال 2020 استفاده کنیم
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/08/02 - 13:17 0 نظر

هر چند وقت یکبار، ما تغییرات مشخصی را در علایق مد تجربه می کنیم که توسط چیزی خاص ایجاد می شود.

با نزدیک شدن به پایان سال 2019، ما رسماً در آستانه ورود به دهه بیست برای اولین بار در یک قرن هستیم. انرژی پیرامون این دوره جدید در همه جا در رسانه های اجتماعی وجود دارد، و این بدان معناست که خرده فروشان در همه جا برای برآورده کردن علاقه ناگهانی بالا می روند. دهه بیست، دورانی بود که به مد، موسیقی و مهمانی ها معروف بود. جای تعجب نیست که همه برای بازگشت به این حس شگفت انگیز آماده هستند و ما از دیدن آن در بازار جواهرات بسیار هیجان زده هستیم.

جواهرات roaring 20s از جواهراتی تشکیل شده است که از جواهرات سبک اصلی دهه بیست الگوبرداری شده اند. دختران فلاپر و مجری های نخبه به طور یکسان به این شهرت دارند که بهترین لباس های خود را برای نوشیدن، رقصیدن و آنقدر تفریح می پوشند که تقریباً گناه بود. این چیزی است که آن را بسیار عالی می کند که این سبک از جواهرات در حال بازگشت است. این پر جنب و جوش، جسورانه و فراتر از سرگرمی است. در کارگاه Beadsu، ما خوشحالیم که جواهرات خروشان دهه بیست را در اختیار شما قرار می دهیم که شما را آماده می کند تا به آن مهمانی شگفت انگیز شب سال نو برای استقبال از دهه بیست مدرن بروید.

هنگام ارجاع به دهه بیست، چیزهای کمی نمادین تر از گتسبی بزرگ وجود دارد. این رمان کلاسیک مملو از تمام شکوهی است که دهه بیست ارائه می کرد. جی گتسبی به میزبانی مهمانی‌های شگفت‌انگیز که در آن‌ها همه می‌خوردند، می‌نوشیدند و می‌رقصیدند، یک شب قبل از بازگشت به خانه شهرت داشت. همانطور که در این عصر جدید جشن ها و انحطاط خوش آمد می گوییم، پوشیدن جواهرات با مضمون دهه بیست راهی عالی برای نشان دادن تعهد شما به حرکت رو به جلو با لذت و شکوه است. هنگام برشته کردن شامپاین با دوستان و لذت بردن از جنب و جوش این دوره جدید، از لذت بردن از جواهرات مناسب لذت خواهید برد.

بیشتر بخوانید: 5 دلیل برای اینکه طلا و جواهرات بهترین گزینه برای هدیه دادن هستند

برای لذت بردن از سبک خروشان دهه بیست، لازم نیست میلیونر باشید. گتسبی ممکن است خانه و ثروت شگفت انگیز خود را داشته باشد، اما شما اینترنت دارید و کارگاه Beadsu جواهرات دست ساز زیادی دارد که به شما کمک می کند تعادل بین چشم نواز و ظریف را پیدا کنید. از پوشیدن لباس‌های خود برای نشان دادن انرژی جی گتسبی در سال جدید بسیار لذت خواهید برد. ما امیدواریم که شما حتی ممکن است حرکتی برای ایجاد ثروت خود انجام دهید. صرف نظر از اینکه این کار را انجام می دهید یا نه، ما از دیدن اینکه چقدر شگفت انگیز به نظر می رسید هیجان زده هستیم.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00