بازار طلا دانستنیها جواهرات The Roaring Twenties - گردنبند طلا دست ساز
جواهرات The Roaring Twenties - گردنبند طلا دست ساز
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/07/23 - 12:01 0 نظر

جواهرات خروشان دهه بیست تجسم معنایی بود که مورد توجه قرار می گرفت. دختران فلپر همه چیز در مورد طرح های پر زرق و برق، چشم نواز و مهره های بزرگ بودند. گردنبندهای منحصر به فرد در این دوران بلند و آبشاری بودند که اغلب از مهره، مروارید و منگوله ساخته می شدند. برای اولین بار، زنان بیش از مواد مورد استفاده به طرح های تزئینی توجه داشتند. به‌جای گردن‌بندهای ظریف گران‌قیمت، دختران فلپر می‌خواستند گردن‌بندهایی با طول بیش از 20 اینچ یا حداقل در طرح‌های روشن و درشت داشته باشند.

ایده های سبک …

گردنبندهای خروشان دهه بیست به طور معمول در یکی از سه طرح موجود بودند. آنها یا بلند با مروارید / مهره، منگوله دار یا بیش از حد برجسته و درشت بودند. طرح‌های Roaring 20s در حال بازگشت هستند و هر یک از این طرح‌ها می‌تواند همراهی مناسبی برای لباس‌های شب و روز باشد. بیایید نگاهی به آنچه در خارج وجود دارد بیندازیم…

آویز استیتمنت با طناب های ساتن پیچ خورده در دسته بندی درشت و بیش از حد، این گردنبند دست ساز باورنکردنی را به شما تقدیم می کنم. این گردنبند به سبک آرت دکو یک قطعه هنری پوشیدنی است. از این برای آرایش لباس‌های روزانه‌تان یا به‌عنوان اکسسوری برای زرق و برق فرش قرمزتان استفاده کنید. گزینه های این قطعه بی حد و حصر است و به شما این امکان را می دهد که دختر فلپر درونی خود را برای هر مناسبتی کانال کنید.

بیانیه آویز با طناب های ساتن پیچ خورده

بیانیه آویز با طناب های ساتن پیچ خورده

گردنبند کریستالی آبشاری

همراه با دسته مهره/مروارید، این گردنبند آبشاری باورنکردنی است. این طرح سبک سلطنتی و گتسبی را به نمایش می گذارد و راهی عالی برای آرایش هر نوع لباسی است. چه دوست دارید آن را با تی شرت و شلوار جین بپوشید یا با لباس مجلسی، این گردنبند پرده به نظر نمی رسد.

گردنبند منحصر به فرد هنری مکرامه با منگوله

طرح نهایی دهه 20، گردنبند منگوله دار است. منگوله ها یک راه سرگرم کننده برای ادویه کردن هر لباسی هستند. منگوله ها در دهه 1920 یعنی خودت بودن و خوش گذرانی بودن به معنای بال زدن بود. این گردنبند خروشان دهه بیست یک تهدید سه گانه است. نه تنها منگوله دارد، بلکه دارای مهره ها و طرحی درشت است. شما بیشتر از این دهه 1920 نخواهید داشت.

مطالعه بیشتر: آشنایی با محبوبترین مدل های گردنبند طلا زنانه

خرید آنلاین گردنبند طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و بدون هیچ هزینه ای درب منزل دریافت کنید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید گردنبند طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00