قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها راهنمای انتخاب گوشواره مناسب فرم صورت
راهنمای انتخاب گوشواره مناسب فرم صورت
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/05/26 - 13:35 0 نظر

تناسب گوشواره با فرم صورت تأثیر زیادی در چهره دارد و با فرم صورت تعادل ایجاد می کند. ما در اینجا نکاتی را در مورد آنچه در انتخاب گوشواره طلا مناسب فرم صورت نیاز دارید بیان می کنیم تا بتوانید آنچه مناسب شما هست خریداری کنید. با ما همراه باشید.

 گوشواره های خود را با فرم صورت خود مطابقت دهید

گوشواره ها روشی فوق العاده برای تقویت چهره شما هستند و بعد از 40 سالگی شما را باکلاس و شیک جلوه می دهند. اما مراقب باشید که با پوشیدن گوشواره هایی که “شیک” هستند اما واقعا مناسب شما نیستند، اشتباه نکنید. هنگام انتخاب یک جفت گوشواره طلا مناسب نکات زیادی را باید در نظر گرفت. در اینجا چند نکته برای درست انتخاب کردن آورده شده است. گوشواره بسته به فرم صورت شما، می تواند صورت شما را پهن، باریک، کشیده یا چاق نشان دهد.

 گوشواره های خود را با فرم صورت خود مطابقت دهید

صورت مثلث وارونه “Triangle Shaped Face”

اگر پیشانی شما وسیع ترین قسمت صورت شما است و تا چانه باریک تر و باریک تر می شود، صورت شما مثلث وارونه است. این شکل شبیه به صورت قلبی شکل است، اما تفاوت در این است که شکل قلب کوتاه تر است. برای ایجاد تعادل در شکل صورت مثلثی وارونه، گوشواره هایی را انتخاب کنید که بر پیشانی پهن تأکید ندارند و توهم عرض را در خط فک ایجاد می کنند. گوشواره لوستر یا اشک”Chandelier or teardrop” به خوبی عمل می کند.

صورت مثلث وارونه

صورت بیضی شکل “Oval Face”

آیا صورت شما مانند تخم مرغ بیضی شکل است؟ تقریباً می توانید از هر شکل گوشواره استفاده کنید، اما گوشواره های مثلثی”triangular” یا میخ های ساده، گونه های دوست داشتنی شما را به بهترین شکل نشان می دهد و چهره شما جذاب تر می شود. مدل موی موجی همراه گوشواره های جواهر انتخاب مناسب برای این افراد می باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید گوشواره طلا

صورت بیضی شکل

صورت گرد” Round Face”

اگر صورت شما دایره ای شکل است، یعنی پهن تر در استخوان گونه و بدون شکل مخروطی در چانه، صورت شما گرد است. گوشواره های افتاده یا آویزان “Drop or dangle” صورت شما را کشیده کرده و آن را لاغرتر نشان می دهد. از پوشیدن گوشواره های دایره ای بزرگ، حلقه ها و گل میخ های دکمه ای که فقط بر گرد بودن آن تأکید می کنند خودداری کنید. همچنین از گوشواره های قطره ای با دیسک گرد آویزان خودداری کنید. گرد بودن گوشواره فقط صورت شما را گردتر نشان می دهد.

صورت گرد

صورت شکل قلب “Heart Shaped Face”

اگر پیشانی شما از گونه های شما پهن تر است و نیمه پایینی صورت شما مانند یک قلب باریک می شود، شما صورت قلبی شکل دارید. در این حالت، شما باید چانه تیز خود را با گوشواره لوستر یا اشک “handelier or teardrop” متضاد کنید. گوشواره هایی که در قسمت پایینی پهن تر از بالا هستند، قسمت پایینی صورت شما را پر می کند، بنابراین صورت شما متعادل تر می شود.

صورت شکل قلب

صورت باریک و بلند “Long and Narrow Face”

اگر صورت باریک و بلندی دارید، گوشواره هایی انتخاب کنید که بر عرض صورت شما تأکید کنند. گل میخ، گوشواره خوشه ای، آویزهای کوتاه، حلقه در اندازه متوسط ​​تا بزرگ ” Studs, clustered earrings, short dangles, hoops in a medium to large size” برای شما مناسب هستند. در هر زمان، گوشواره های گرد صورت شما را پهن کرده و پرتر نشان می دهد.

صورت باریک و بلند “

صورت مربع “Square Face”

افرادی با فک های مربع پهن (پیشانی و خط فک دارای عرض مشابه هستند)، باید لبه های سخت صورت خود را نرم کنند. برای این کار به سراغ گوشواره هایی بروید که متوسط ​​تا بلند با لبه های گرد هستند. اشکال بیضی شکل را نرم می کند و گوشواره های دایره ای و گوشواره های حلقه ای نیز به خوبی عمل می کنند. از گل میخ های مربعی یا هر نوع گوشواره ای با شکل مربع دوری کنید، زیرا فقط باعث تقویت شکل مربع صورت می شود.

صورت مربع “

هر فرم صورت مناسب چه گوشواره ایی است؟

  • تقریباً هر مدل و هر سایز گوشواره مناسب صورت بیضی است.
  • گوشواره های حلقه ای و گرد مناسب صورت های مربعی
  • گوشواره های مربعی یا گوشواره های آویزی، ظریف و باریک مناسب فرم صورت گرد هستند
  • برای فرم قلبی صورت از گوشواره های طرح لوزی یا گوشواره های پهن هم اندازه خط فک استفاده کنید.
  • گوشواره های پرکار و بزرگ مناسب صورت های زاویه دار
  • گوشواره های میخی و چسبان گوش با هر سایزی مناسب فرم صورت گلابی هستند
  • گوشواره های نگین دار و پر زرق و برق و گردنبندهای بزرگ هم انتخاب خوبی برای بدن هایی با فرم گلابی هستند.

هر فرم صورت مناسب چه گوشواره ایی است

چرا نباید در استفاده از اکسسوری جواهرات یا زیورآلات زیاده روی کرد؟

در استفاده از جواهرات و تعدادشان تعادل را رعایت کنید. اولین چیز که در استایل شما دیده می شود و آخرین چیزی که می پوشید اکسسوری های جواهرات هستند. ست کردن درست اکسسوری طلا که انتخاب کرده اید با پوشش و لباس هایتان در مرحله اول باید مورد توجه قرار گیرد. اکسسوری ها باید کامل کننده تیپ و استایل شما به نحوی باشند که وقتی شما با نگاه اول به خود نگاه می کنید، اکسسوری را در تیپ خود اضافه نبینید و آن را تکمیل کننده تیپ خود بدانید.

چرا نباید در استفاده از اکسسوری جواهرات یا زیورآلات زیاده روی کرد

گوشواره را با رنگ چهره خود مطابقت دهید

شما متولد چه فصلی هستید؟ اگر در پوست خود رنگ های گرم (زرد یا هلویی) دارید، این بدان معناست که شما متولد بهار یا پاییز هستید و با استفاده از طلا و فلزات مسی بهترین ظاهر را دارید. اگر ته رنگ صورتی یا آبی در پوست خود دارید، متولد زمستان یا تابستان هستید و رنگ های نقره ای و رزگلد شما را شگفت انگیز جلوه می دهد.

 

خرید آنلاین گوشواره طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید گوشواره طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00