بازار طلا دانستنیها 5 نکته مهم در خرید گوشواره طلا
5 نکته مهم در خرید گوشواره طلا
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/07/14 - 12:47 0 نظر

خرید گوشواره طلا زنانه یکی از مواردی است که خانم‌ها بسیار به آن دقت می‌کنند؛ چرا که اگر انتخاب درستی داشته باشید، زیبایی شما را دوچندان می‌کند.

جواهرات زنانه به هر پوششی، زیبایی و جلوه خاصی می‌دهند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با 5 روش انتخاب گوشواره طلا زنانه آشنا کنیم تا در انتخاب گوشواره طلا بهترین انتخاب را داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله همراهمان باشید.

مهم‌ترین نکات انتخاب گوشواره طلا زنانه

گوشواره طلا زنانه در زیبایی تیپ و استایلتان تأثیر بسیاری داشته و در نتیجه باید به هنگام خرید دقت زیادی به خرج دهید. شاید تصور کنید تنها زیبایی یک گوشواره کافی است، اما چنین نبوده و نکات پنهانی برای افزایش جذابیتتان وجود دارد. به همین سبب در ادامه به 5 مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم تا گوشواره‌ای زیبا برای خود انتخاب کنید.

1. مدل و رنگ مو

در زمان انتخاب گوشواره طلا زنانه حتماً باید به مدل موی خود دقت کنید. اگر موهای مجعد دارید، سراغ خرید گوشواره‌های حالت دار، منحنی و پیچ‌دار بروید. امّا اگر موهای بلند دارید، بهتر است از گوشواره‌های بزرگ‌تر استفاده کنید تا در میان موهای شما به‌خوبی دیده شود. البته حالت آن نباید به‌گونه‌ای باشد که در مو گره بخورد.در مرحله بعد، رنگ مو حائز اهمیت است. مثلاً طلای زرد در موهای قرمز یا تیره بسیار زیبا به نظر می‌رسد، امّا برای موهای بلوند مناسب نیست و خود را به‌خوبی نشان نمی‌دهد. همچنین طلای سفید یا پلاتین هم با موهای بلوند روشن یا نقره‌ای دوست‌داشتنی می‌شود.

مهم‌ترین نکات انتخاب گوشواره طلا زنانه

2. فرم صورت

 فرم صورت

در انتخاب و خرید  هر چیزی که در ظاهرتان تأثیر دارد، حتماً باید به فرم صورتتان توجه کنید و انتخاب گوشواره طلا زنانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این قسمت، تصویر انواع شکل‌های صورت را مشاهده می‌کنید. اگر نمی‌دانید صورتتان چه فرمی دارد، در ادامه هر یک را توضیح و گوشواره مناسب را پیشنهاد کرده‌ایم.

صورت بیضی‌شکل

پیشانی خانم‌هایی که صورت بیضی‌شکل دارند، بسیار بلند است. همچنین صورت این افراد از قسمت گونه‌ها تا چانه باریک می‌شود؛ بنابراین کسانی که دارای این نوع چهره هستند، باید خوشحال باشند؛ چون دیگر در انتخاب گوشواره طلا زنانه به مشکل بر نمی‌خورند و هر مدلی به چهره آن‌ها می‌آید.

فقط به این نکته دقت کنید که گوشواره‌های آویز و بیضی‌شکل، زیبایی ظاهر شما را دو چندان می‌کنند. زیرا چنین گوشواره‌هایی، توجه‌ها را به سمت چهره کشیده شما جلب می‌کند.

صورت گرد

پهن‌ترین نقطه در کل استخوان صورت، متعلق به افرادی است که صورت گرد دارند و قسمت فک آن‌ها باریک است. بهترین انتخاب برای این دسته از افراد، گوشواره‌های هندسی بلند است.

گوشواره‌های آویزان و قطره‌ای شکل نیز برای این مدل صورت‌ها انتخاب مناسبی خواهد بود. افرادی با صورت گرد بهتر است بیشتر دنبال انتخاب گوشواره طلا زنانه ظریف بروند و از خرید مدل‌های حجیم و بزرگ خودداری کنند.

صورت قلبی شکل

پیشانی‌های بسیار پهن در صورت‌های قلبی شکل دیده می‌شود و گونه‌های این افراد به سمت چانه خم شده است. برای صورت‌های قبلی شکل، گوشواره‌های بلند که دارای خطوط و منحنی‌های زیبا هستند، بسیار مناسب است.

انتخاب این مدل گوشواره‌های طلای زنانه، باعث متعادل‌تر دیده شدن صورت شده و موجب جلب‌توجه دیگران به گونه، خط فک و چشم‌ها می‌شود.

صورت مربع

این مدل صورت‌ها در قسمت فک و گونه باریک نیستند. برای صورت‌های مربع انتخاب گوشواره طلا زنانه به سبک حلقه‌ای و کشیده بسیار مناسب است.

افراد دارای صورت مربع نباید از مدل‌های گرد استفاده کنند و باید حتماً سراغ گوشواره‌های سایز بزرگ و حلقه‌ای بروند.

صورت مستطیلی یا باریک

صورت‌های مستطیلی نسبت به صورت‌های مربعی، کشیده‌تر هستند. افرادی که فرم صورتشان مستطیلی است، باید از گوشواره‌های بلند و آویزان استفاده کنند.

مزیت گوشواره‌های بلند این است که طول صورت را به طور کامل می‌پوشاند. مثلاً گوشواره‌های قطره‌ای بلند باعث زیباتر شدن حالت گونه می‌شود.

بیشتر بخوانید: تاریخچه پیدایش گوشواره

3. گردن و لاله گوش

طول گردن از دیگر عوامل مؤثر در انتخاب گوشواره طلا زنانه است. اگر گردن کوتاه‌تری دارید، پیشنهاد می‌کنیم از گوشواره‌هایی استفاده کنید که نزدیک به لاله گوش باشند. مثلاً یک گوشواره طلای چسبان یا ساده این کار را انجام می‌دهد.

اندازه لاله گوش یکی دیگر از ویژگی‌های است که باید هنگام خرید گوشواره به آن توجه کنید. گوشواره‌ها باید همیشه متناسب با اندازه لاله گوش شما باشند.

اگر سال‌هاست که گوش خود را سوراخ کرده‌اید، شاید متوجه شده باشید که سوراخ‌های شما بزرگ شده است. در این مورد، بهتر است گوشواره‌هایی را انتخاب کنید که طرح آن گوش را بپوشاند و دارای قلاب بلند نباشد. چرا که قلاب ساده و بلند، گوش را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و این ظاهر آن‌چنان جذاب نیست.

 گردن و لاله گوش

4. پیرسینگ‌های متعدد

درصورتی‌که گوش شما دارای چندین سوراخ است، باید گوشواره‌های طلایی انتخاب کنید که هماهنگی خوبی با هم داشته باشند. انتخاب یک گوشواره طلای ساده در سوراخ بالایی گوش، باعث درخشش بیشتر گوشواره‌های دیگر می‌شود. دقت به این مسئله، زیبایی صورتتان را چندین برابر می‌کند.

4. پیرسینگ‌های متعدد

5. مکان مورد استفاده

در زمان انتخاب گوشواره طلا زنانه باید به این موضوع فکر کنید که قرار است چه زمانی آن را استفاده کنید. اگر گوشواره‌های خود را در مکان‌های عمومی استفاده می‌کنید، انتخاب گوشواره طلای زنانه که ظاهری ساده و شیک دارد، احتمالاً بهترین انتخاب خواهد بود. مثلاً گوشواره‌های طلای مدل کلاسیک برای این موقعیت‌ها بهترین انتخاب هستند. امّا زمانی که می‌خواهید به جشن یا مهمانی بروید، بهتر است از گوشواره‌هایی با طرح‌های شلوغ‌تر استفاده کنید.

مطالعه کنید: راهنمای خرید گوشواره طلا

5. مکان مورد استفاده

نتیجه‌گیری

در این مقاله با 5 روش عالی برای انتخاب گوشواره طلا زنانه آشنا شدید که کارتان را در خرید بسیار ساده خواهد کرد. برای انتخاب بهترین گوشواره باید به مدل مو، فرم صورت، گردن و موارد دیگر بسیار دقت کنید. رعایت نکات این نوشته، خرید را لذت‌بخش و در نهایت ظاهرتان را زیباتر خواهد کرد.

نتیجه‌گیری

خرید آنلاین گوشواره طلا

اگر قصد خرید گوشواره طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه گوشواره های طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و در انتها برای خرید با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید و حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به گوشواره های طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه گوشواره طلا را انتخاب کنید.

مشاهده گوشواره های طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00