قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا مد و برندشناسی معرفی برندALMASIKA
معرفی برندALMASIKA
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/08/17 - 14:03 0 نظر

 جواهرات  ALMASIKAدر لندن متولد شد و در فروشگاه  colette در پاریس شروع به کار کرد. و اکنون در شیکاگو فعالیت می کند. ALMASIKA برای افرادی طراحی می کند که ذاتا جسور، کنجکاو و با اعتماد به نفس هستند و به دنیای اطراف خود علاقه دارند. جواهرات این شرکت با ظرافتی بی‌دردسر، مورد استقبال افراد برجسته در همه زمینه‌ها قرار گرفته است.

تولد برندALMASIKA

 جواهرات almasika در لندن متولد شد و در فروشگاه  colette در پاریس شروع به کار کرد. و اکنون در شیکاگو فعالیت می کند.

طراحان این شرکت  هنر، طراحی و فرهنگ را ادغام می کنند. این شرکت از سنت‌های جهانی برای طراحی  جواهرات و مجسمه‌سازی که ریشه در نمادها و داستان‌های جهانی دارد استفاده می کند. ادعای این شرکت کشف وجوه اشتراک بین  فرهنگ هاست که از یک فلسفه منحصر به فرد پیروی می کند .

نمونه محصولات برندALMASIKA

نرمی، انحنا و بی زمانی مشخصه زیبایی شناسی  Almasika است که از خطوط انتزاعی و منحنی های ارگانیک که نشان دهنده یک ظرافت معمولی پاریسی است استفاده می کند. گردنبندها با ظرافت موج می خورند، ریسمان دستبندها، گوشواره های تودرتو، جواهرات جاودانه‌ای هستند که با شما زنده می‌شوند و طوری طراحی  شده‌اند که در طول روز، همراه شما هستند. ALMASIKA  از صنعتگران خود عمق، تأمل و بحث می خواهد تا یک گفتگوی هنری و فکری را به راه بیاندازند که هر کدام در پیدایش جواهرات قدرتمند این شرکت نقش دارد.

نمونه محصولات برندALMASIKA

اعتماد به نفس لازمه استفاده از محصولات  برندALMASIKA

 ALMASIKA برای افرادی طراحی می کند که ذاتا جسور، کنجکاو و با اعتماد به نفس هستند و به دنیای اطراف خود علاقه دارند. جواهرات این شرکت با ظرافتی بی‌دردسر، مورد استقبال افراد برجسته در همه زمینه‌ها قرار گرفته است.

بنیانگذار این شرکت می گوید :ما مفتخریم که طرح های منحصر به فرد و متمایز را خلق می کنیم که در دستان استادکار زنده می شود. جواهرات این شرکت در شیکاگو طراحی می شود و با استفاده از طلای 18 عیار ساخته می شوند و همه الماس‌های استفاده شده طبیعی هستند.

مطالعه بیشتر: حقایق جالب طلا و جواهر

نمونه محصولات برندALMASIKA

نشانه شوالیه هنر و ادبیات در دستان بنیانگذار

بنیانگذار و طراح این شرکت، شوالیه درجه هنر و ادبیات  سفر کاترین سار است (Chevalier de l'Ordre des Art et des Lettres)او می گوید همانطور که سفر زندگی ،  من را از پاریس، لندن، ابوظبی به شیکاگوی کنونی رساند، این فلسفه راهنمای من بود که آنچه را که داریم پیدا کنیم. منظور این طراح نقش ها و طرحهایی است که در جواهرات و مجسمه های باستانی است که با ایده گرفتن از آنها جواهراتی مدرن طراحی می کنند.

دولت فرانسه در سال 2022 جایزه شوالیه نشان هنر و ادبیات (Chevalier de l'Ordre des Arts et des Lettres) را به کاترین سار اعطا کرد.

نمونه محصولات برندALMASIKA

نمونه محصولات برندALMASIKA

نمونه محصولات برندALMASIKAنمونه محصولات برندALMASIKAنمونه محصولات برندALMASIKAنمونه محصولات برندALMASIKA

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00