قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها انواع دستبند زنانه
انواع دستبند زنانه
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/27 - 12:56 0 نظر

 در این مقاله با انواع مدل دستبند زنانه آشنا میشوید.

با سابقه ای غنی که به هزاران سال پیش برمی گردد، دستبندها نماد چیزهای زیادی از جمله ثروت، موقعیت، قدرت و زیبایی بوده اند.در اینجا پنج نوع دستبند وجود دارد که می توانید با آن هادستان خودرا زیباترکنید.

النگو (Bangle)

النگو نوعی خاص از دستبند غیر قابل انعطاف بسته است که به اندازه کافی بزرگ است. النگوها در سبک ها، عرض ها و متریال های مختلفی وجود دارند، بنابراین می توانید یکی را برای مطابقت با هر سبک مد پیدا کنید. النگوهای ضخیم برای پوشیدن به تنهایی عالی هستند، در حالی که النگوهای نازکتر برای کنارهم گذاشتن عالی هستند.

النگو (Bangle)

دستبند کاف (Cuff bracelet)

به دستبند های کاف، دستبند های باز و دستبند های پلیسی نیز میگویند. دستبندهای کاف، دستبندهای عریض و ضخیمی هستند که کاملاً بسته نمی شوند. البته امروزه نمونه های باریک و نازک دستبند های کاف هم وجود دارد. دستبند های کاف فاقد قفل و گیره میباشند. دستبندهای کاف وقتی روی مچ دست قرار می گیرند، دارای یک فاصله خالی بجای قفل خواهند بود. دستبند های کاف انعطاف پذیر هستند و قابلیت جمع شدن یا باز شدن دارند.دستبندهای کاف عموماً از فلز مس، برنج، نقره، طلا و چرم ساخته می شوند. خانم ها بیشتر به دستبند کاف طلا، نقره و برنجی علاقه دارند. اما آقایان بیشتر ترجیح می دهند از دستبندهای کاف چرمی استفاده کنند. هنگام استفاده از دستبندهای کاف، سعی کنید زیورآلات دیگر شما ساده باشد. بدین ترتیب دستبندهای کاف شما بیشتر به چشم می آیند. دستبند های کاف پهن دارای ظاهری جسورانه و مطمئن هستند و مناسب مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی میباشند. دستبندهای کاف نازک تر برای پوشیدن روزانه مناسب هستند و برای هر نوع تیپ و لباسی مناسب میباشند.

بیشتر بخوانید: تاریخچه دستبند و استفاده از آن

دستبند کاف (Cuff bracelet)

دستبندهای کششی ( bracelet Stretch )

همانطور که از نام آنها پیداست، دستبندهای کششی از یک طناب الاستیک یا مواد مشابه استفاده می کنند که می تواند منبسط شود تا روی مچ شما قرار بگیرد. دستبندهای کششی با طیف وسیعی از مهره‌های رنگارنگ و سنگ‌های قیمتی ساخته می‌شوند و پیدا کردن قطعات مد روز و مطابق با لباس شما را آسان می‌کنند.

دستبندهای کششی ( bracelet Stretch )

دستبند تنیس (Tennis bracelet)

در حالی که پوشیدن یک رشته نگین دور مچ دست لوکس به نظر می رسد، دستبندهای تنیس فقط برای مراسم رسمی نیستند. دستبندهای تنیس به اندازه کافی راحت هستند که می توان آنها درهمه جا از بیرون رفتن با دوستان، دویدن و حتی بازی تنیس پوشید. واقعیت جالب: در ابتدا به عنوان یک دستبند خط الماس شناخته می شد، نام دستبند تنیس زمانی رایج شد که قهرمان تنیس، کریس اورت، مسابقه ای را متوقف کرد تا به دنبال دستبند طلا گم شده خود بگردد.

مطالعه بیشتر: دستبند تنیس چیست و چرا چنین نامی دارد؟

دستبند تنیس (Tennis bracelet)

دستبند زنجیری (Chain bracelet)

دستبند های زنجیری جز دستبند های شیک مناسب مصارف روزمره اند که از قطعاتی تشکیل شده‌اند که داخل یکدیگر قرار میگیرند و تشکیل زنجیر میدهند. در دستبندهای زنجیری عموماً از قفل لابستر (طوطی) یا فنری استفاده می شود. جنس اغلب دستبند های زنجیری، از برنج، استیل، نقره یا طلا میباشد. دستبندهای برنجی طول های مختلفی دارند که حتی برخی از آنها را میتوانید چندین بار دو مچ دستتان بپیچید. دستبندهای زنجیری، شیک هستند و می توانید در اکثر موقعیت ها و استفاده های روزمره استفاده کنید.

خرید آنلاین دستبند طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید دستبند طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00