بازار طلا دانستنیها چگونه جواهرات خود را با هم ست کنیم
چگونه جواهرات خود را با هم ست کنیم
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/11/19 - 09:35 0 نظر

روندی که همچنان در حال ترند است... روی هم چیدن و لایه بندی جواهرات است. شما می توانید به راحتی زیورآلات مختلف خود را با یکدیگر ست کنید.

ساده ترین قطعات می توانند با هم ترکیب شوند تا ظاهری شیک ایجاد کنند. این مهم است که بدانید چه چیزی خوب کار می کند و به چه نوع جواهراتی در مجموعه خود نیاز دارید.

ترکیب حلقه ها

ترکیب حلقه ها به شما امکان می دهد ظاهر جالب تری ایجاد کنید. می‌توانید با ترکیب حلقه‌های شیک به یک ظاهر ساده و جذاب بپردازید یا می‌توانید حلقه‌های درشتی را روی هم بچینید و ظاهری منحصربه‌فرد ایجاد کنید. یک نکته این است که  خالی بودن یک یا دو انگشت هنگام چیدن حلقه ها بهتر است زیرا نباید در این کار زیاده روی کنید. گاهی اوقات داشتن 3 حلقه و بازی کردن با آن می تواند ظاهر بسیار متفاوتی را ایجاد کند.

خرید آنلاین حلقه طلا

ترکیب حلقه ها

ترکیب دستبند

دستبندها احتمالا ساده ترین نوع جواهرات برای استفاده هستند. شما می توانید تقریباً از هر سبکی از دستبند و فلزات مختلف استفاده کنید. وقتی در مورد ترکیب دستبند صحبت می کنید، ابتدا یک نقطه کانونی را انتخاب کنید. سپس بقیه دستبندهایی که انتخاب می کنید در اطراف آن قرار میگیرند تا ظاهری بافت دار و مد روز ایجاد کنند.

خرید آنلاین دستبند طلا

ترکیب دستبند

ترکیب انواع گردنبندها

حداقل دو مدل گردنبند برای ترکیب کردن مناسب است، اما زیاد بودن تعداد گردنبند و زنجیر ممکن است ظاهر شما را شلوغ کند. از بین شکل ها و اندازه های مختلف مدل مد نظر خود را انتخاب کنید. ابتدا پیشنهاد می کنیم با یک قطعه بلند سبک تر مانند آویز شروع کنید و آن را ساده نگه دارید. زنجیرهای کرب، طناب و سنگاپور معمولاً با هر چیزی مطابقت دارند. سعی کنید زنجیرهای شاه ماهی، گیره کاغذ یا فیگارو را نیز امتحان کنید. این مدل ها همچنین برای پوشیدن به تنهایی یا حتی فقط با یک آویز ساده عالی هستند. 

خرید آنلاین گردنبند طلا

ترکیب کردن جواهرات ممکن است مدتی طول بکشد تا به مدل دلخواه شما برسد، اما این بخشی از سرگرمی است که بدانید چه چیزی خوب و چه چیزی بد است.

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00