بازار طلا دانستنیها ساختار گردنبندهای چوکر
ساختار گردنبندهای چوکر
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/11/25 - 13:26 0 نظر

چوکرها از نظر طول کوتاه ترین گردنبندها به حساب می آیند زیرا بسیار نزدیک به گلو هستند.

این مدل به عنوان یک ست گردنبند محکم و بدون انعطاف در طراحی ظاهر می شوند. در این مقاله ساختار گردبند های چوکر و مواد مورد استفاده در ساخت آنها را می‌شناسیم.

ساختار

چوکرها حدود 16 اینچ طول دارند و به دور گردن بسته می شوند و فضای بسیار کمی برای حرکت کل گردنبند وجود دارد، به همین دلیل این نام را به خود اختصاص داده است. اگرچه این ست‌های گردنبند محکم به نظر می‌رسند، اما زمانی که مدل‌بندی شده باشند، می‌توانند یکی از انعطاف‌پذیرترین ست‌های گردنبند باشند.

مواد مورد استفاده برای ست های چوکر

گردنبندها به طور کلی قرن هاست که برای جذابیتی که به ظاهر می بخشند استفاده می شوند و ست های گردنبند چوکر به طور کلی مدت هاست که محبوبیت داشته اند. بیایید اکنون مواد مختلفی را که برای ساخت ست های گردنبند چوکر استفاده می شود را بررسی کنیم.

گردنبند چوکر مخملی

گردنبندهای چوکر مخملی برای استفاده در گردش های غیررسمی مناسب هستند، این چوکرها حس لوکس بودن را دارند و می توان آن ها را با روسری، دامن و لباس های تابستانی ست کرد. اگرچه چوکرهای مخملی در چند سال گذشته محبوبیت خود را از دست داده بودند، اما گفته می شود در سال جدید مجددا در بین مدل های پرطرفدار قرار خواهند گرفت.

گردنبند چوکر مخملی

گردنبند چوکر طلا

ترکیب طلا به عنوان فلز سازنده و چوکر به عنوان طرح عالی است. کلاسی که طلا برای جواهرات به ارمغان می آورد چیزی است که نمی توان با آن رقابت کرد. علاوه بر این، طلا با قابلیت طراحی به روش های مختلف و توانایی آن برای افزودن جذابیت به هر لباسی باعث می شود این ترکیب را از دست ندهید!

بیشتر بخوانید: بهترین مدل های گردنبند طلا برای استفاده روزمره

گردنبند چوکر طلا

گردنبند چوکر الماس

الماس مظهر ظرافت و زیبایی است. ست های گردنبند چوکر الماس در بین عروس خانم ها محبوب هستند زیرا به راحتی استفاده می شوند و ظاهری زیبا دارند. 

گردنبند چوکر الماس

گردنبند مروارید چوکر

مرواریدها زیبا هستند و حس ظرافت را به کلیت مد می بخشند. از مروارید می توان برای ساخت ست های گردنبند چوکر استفاده کرد، آنها را می توان فقط با مروارید درست کرد یا می توان آنها را با مواد دیگر ترکیب کرد تا جذابیت بیشتری به ظاهر اضافه کند.

گردنبند توری چوکر

چوکرهای ساخته شده از تور احتمالاً رایج ترین چوکرهایی هستند که این روزها استفاده می شود. پارچه مشکی ظاهر کلی را بسیار ظریف و در عین حال زیبا می کند که آن را برای امتحان کردن با لباس های مختلف عالی می کند. گردنبندهای چوکر توری معمولاً با پیراهن ها و مانتوها استفاده می شوند.

گردنبند توری چوکر

گردنبند چوکر چرم

چرم، احتمالاً قدیمی ترین ماده ای است که تاکنون برای ساخت گردنبند استفاده شده است و هنوز هم برای گردنبندهای چوکر استفاده می شود. چوکرهای چرمی ظاهری خام دارند که برای جلسات غیر رسمی مناسب است.

گردنبند چوکر چرم

گردنبند مهره چوکر

این مواد ساده و در عین حال رنگارنگ یک ست گردنبند چوکر شگفت انگیز را می سازد. مهره ها پرکاربردترین مواد برای ست های گردنبند چوکر و به طور کلی جواهرات هستند که دلیل آن موجود بودن آنها در رنگ ها و اندازه های مختلف است.

گردنبند مهره چوکر

به غیر از مواد پایه، عناصر دیگری را می توان به گردنبندهای چوکر اضافه کرد تا نوار بند جذاب تر و پیچیده تر به نظر برسد.

آویز

آویزها را می توان به مجموعه های چوکر اضافه کرد تا کل ظاهر را برجسته کند و در عین حال می توانید خلاقیت خود را ارائه دهید. 

زنجیر

این ترکیب برای ظاهری پیچیده است. زنجیر ممکن است مکمل ست چوکر باشد و در عین حال ویژگی های اولیه یک طراحی را حفظ کند.

زنجیر

خرید آنلاین گردنبند طلا

اگر قصد خرید گردنبند طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه گردنبندهای طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به گردنبندهای طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه گردنبند طلا را انتخاب کنید.

مشاهده گردنبندهای طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00