بازار طلا دانستنیها درباره ی جواهرات ICED OUT
 درباره ی جواهرات ICED OUT
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/12/09 - 09:45 0 نظر

وقتی صحبت از جواهرات یخی می شود، معمولاً به هنرمندان و رپرهای هیپ هاپ فکر می کنیم. در کنار عمارت های باورنکردنی و ماشین های سریع، هنرمندان ضبط کننده معمولاً با جواهرات بزرگ الماس پوشانده شده دیده می شوند که در غیر این صورت به عنوان جواهرات یخی شناخته می شوند.

آویزهای یخی با استایل مجلل خود، قطعه ای است که تضمین می کند همه نگاه ها به شما باشد. آیا می خواهید نکات تخصصی در مورد ساخت جواهرات یخی را بدانید، چرا این روند در صنعت جواهرات رونق گرفته است یا چه قطعاتی در حال فروش هستند؟

جواهرات ICED OUT چیست؟

"یخ زده" اصطلاحی است که معمولاً برای اشاره به جواهرات استفاده می شود، از جمله حلقه ها، زنجیرها، دستبندها و ساعت هایی که با الماس های درخشان، زمردهای عظیم و غیره پوشیده شده اند. جواهرات یخی با ده ها یا صدها سنگ قیمتی درخشان ست می شوند تا ظاهری «یخی» ایجاد کنند. جواهرات یخی را می توان با مجموعه ای از سنگ های قیمتی با بسیاری از معروف ترین قطعات که دارای یاقوت و الماس خیره کننده هستند طراحی کرد.

نکات تخصصی در مورد ساخت جواهرات یخی

جواهرات یخ زده قطعاتی هستند که با سنگ های قیمتی پوشانده شده اند و آنها را درخشان می کند و طرح گران قیمت خود را که با الماس تزئین شده به نمایش می گذارد! یک دستبند طلا به خودی خود نشانه ای بارز از وضعیت است.ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما وقتی صحبت از ساخت جواهرات یخی می شود، باید مطمئن شوید که سنگ هایی با کیفیت خوب که برش عالی دارند، همراه با پنجه های ضخیم کافی برای نگه داشتن سنگ ها در جای خود، انتخاب کنید. اطمینان از رعایت این معیارها به شما این امکان را می دهد که یک قطعه برجسته بسازید.

پرفروش ترین قطعات یخی جواهرات کدامند؟

 پرفروش ترین قطعات دستبندهای سبک رولکس و آویزهای سبک هیپ هاپ هستند. دستبند ریاست جمهوری Rolex Style Iced Out یک انتخاب محبوب است که از طلای زرد 9 عیار ساخته شده و با سنگ های مکعبی سفید درجه AAA برش خورده است - قطعه ای که سال به سال در ترند باقی می ماند.

چرا این روند در صنعت جواهرات رونق گرفته است؟

 محبوبیت آنها. با تداوم رشد جهانی، هیپ هاپ تأثیر زیادی بر جامعه و روندهای سبک داشته است، از جمله آوردن جواهرات یخی به خط مقدم صنعت جواهرات. آیا شما از طرفداران حلقه‌های هرمی جواهری هستید یا حلقه‌های رولکس ریاست جمهوری؟ از زنجیرهای پوشیده از الماس و دستبندهای درخشان گرفته تا مدالیون کروبی کوبایی یخ زده کلاسیک، طیف بی‌پایانی از طرح‌های یخی وجود دارد که همه می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند.

 مردم نمی توانند چشمان خود را از شما بردارند، وقتی که شما را به زیبایی نگاه می کنند و با جواهرات یخی پوشیده شده اید. درخشش خیره‌کننده‌ای که این کریستال‌ها ارائه می‌کنند تقریباً غیرممکن است که از دست بدهید - جواهرات یخ‌زده، نهایت زیبایی را به استایل شما می‌دهند!

کارشناسان جواهرات همچنین اظهار داشتند: "جواهرات یخی عمدتاً برای مردان ساخته می شود. زنان دارای چنین طیف وسیعی از جواهرات هستند، اما مردان از نظر تاریخی، انتخاب بسیار کمتری دارند یا مجبورند به دنبال یک قطعه سفارشی بروند. 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00