قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا دانستنیها النگوهای مروارید، یک سنت پر زرق و برق
النگوهای مروارید، یک سنت پر زرق و برق
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/01/28 - 11:44 0 نظر

النگوهای مروارید نوعی از جواهرات هستند که به صورت سیم نازک به یکدیگر بافته شده است. النگوهای ساخته شده از مروارید طراحی معاصر النگو و افزودنی جدید به جواهرات مروارید هستند. 

شکل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف مرواریدهای نخی شده در سیم، یک النگو گرد می‌سازند. جدید بودن طرح و استایل النگوهای مرواریدی باعث محبوبیت آن در بین جوانان شده است. النگوهای مروارید صاف، ایمن و راحت هستند و برای پوشیدن روزانه مناسب هستند. با این حال، ظرافت و زیبایی مرواریدها، آنها را بیشتر با لباس های سنتی یا مهمانی مرتبط می کند.

اهمیت النگو مروارید

مروارید نماد پاکی، بی گناهی و ایمان است، در حالی که النگو برای هندوها نماد یک "زن کامل" است. بنابراین پیوند مروارید با النگو نشان دهنده ظرافت جمعی زنان و سبک زندگی او است. النگوهای مروارید توسط خانم ها در مراسم عروسی به دلیل زیبایی زنانه شان استفاده می شود. این عقیده وجود دارد که مروارید برای صاحب خود عقل و ثروت می آورد. به عنوان یک سنگ قیمتی، تأثیر خوبی بر مغز دارد و بر فرکانس افکار مثبت تأثیر می گذارد.

طراحی النگوهای مرواریدی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید

النگوهای مرواریدی در طرح ها و طرح های مختلف موجود هستند. از انواع ساده و شیک گرفته تا پیچیده و درخشان. هر طرح، سبک و الگوی جذابیت خاص خود را دارد که مناسب یک سبک یا سبک دیگر است. بیایید نگاهی به برخی از این طرح ها بیندازیم.

النگو مروارید تک رشته

یک النگو مروارید تک رشته دارای یک رشته مروارید است که در النگو قالب گیری شده است. سادگی النگوهای مروارید تک رشته منحصر به فرد بودن سبک آنهاست. این به آنها طیف گسترده ای از سبک ها را ارائه می دهد. آنها را می توان در یک مراسم رسمی مانند یک مهمانی اداری و همچنین با لباس کوتاه مشکی شما در یک مهمانی در شب پوشید. 

النگو مروارید تک رشته

النگو مروارید چند رشته ای

بیش از یک رشته مروارید که در یک النگو پیچانده شده است، یک النگو مروارید چند رشته است. رشته های مروارید به صورت چرخشی دور مچ دست پیچیده می شوند. به طور کلی توسط دختران در یک دست پوشیده می شود، آنها مورد علاقه دختران نوجوان هستند. خانم‌های جوان دوست دارند آن‌ها را با لباس‌های سنتی خود مانند دستبند ست کنند.

بیشتر بخوانید: انواع مرواریدهای مصنوعی مورد استفاده در جواهرات

النگو مروارید چند رشته ای

النگو مروارید و طلا

مروارید در روکش طلا چیزی است که یک النگو مروارید و طلا را می سازد. مرواریدها در اندازه ها و رنگ های مختلف در جعبه ای از طلا چیده شده اند. این سبک غنی از النگو به بهترین وجه با ظاهر سنتی جفت می شود. آنها با ساری و لنگا و همچنین جواهرات عروس پوشیده می شوند. النگوهای مروارید و طلا مورد علاقه خانم های بزرگسال است. راحتی و ظرافتی که ارائه می دهند آنها را به انتخاب خوبی برای پوشیدن روزانه نیز تبدیل می کند.

 

خرید النگو طلا

 

النگو مروارید و طلا

النگو مروارید و الماس

مرواریدهایی که با الماس های براق به صورت النگو چیده شده اند، النگوهای مروارید و الماس هستند. مرواریدها با الماس و کریستال آمریکایی تزئین شده اند تا ظاهری مجلل داشته باشند. آنها یک هدیه عروسی عالی برای عروس هستند و اغلب بخشی از جواهرات عروس هستند. النگوهای مروارید و الماس بهترین آنها را با هر مراسم سنتی یا عروسی هندی هماهنگ می کند. به نظر می رسد آنها به عنوان اکسسوری با لباس عروس سفید عالی هستند - مکملی عالی برای یکدیگر.

مطالعه بیشتر: 10 حقیقت شگفت انگیز در مورد مرواریدهای آب شیرین

النگو مروارید و الماس

النگوهای مروارید رنگارنگ

النگوهای مروارید رنگارنگ النگوهایی هستند که از مرواریدهای رنگارنگ تشکیل شده اند. رنگ مرواریدها با شرایطی که در طبیعت شکل می گیرند مشخص می شود. با استفاده از زیبایی مروارید به نفع خود، مرواریدهای رنگارنگ به النگو تبدیل می شوند. مروارید تک رنگ یا رشته ای از مرواریدهای چند رنگ در النگو دو نوع از این دسته هستند. می توانید رنگ النگو را با لباس هماهنگ کنید یا با رنگ آن تضاد کامل داشته باشید.

النگوهای مروارید رنگارنگ

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00