بازار طلا دانستنیها انواع گردنبند طلا یقه ای
انواع گردنبند طلا یقه ای
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/10/07 - 11:55 0 نظر

گردنبندهای طلای یقه ای یکی از ترندهای مد هستند که همیشه جذاب به نظر می رسند.

آنها درشکل و اندازه های مختلفی هستند. گرایش گردنبندهای یقه ای از زمان انقلاب فرانسه وجود داشته است، زمانی که آنها فقط نوارهایی بودند که دور گردن پیچیده شده بودند و همچنین بخش بزرگی از عصر جاز هستند. در دهه 90، گردنبندهای یقه‌ای برای زنان در میان همه افراد مشهور، روی هر فرش قرمز رایج بود.گردنبندهای یقه را همه می توانند بپوشند و تقریباً با همه لباس ها ست می شوند. وقتی نمی دانید چگونه یک لباس خاص را شیک ترکنید، یک گردنبند یقه ای برای زنان همیشه یک گزینه عالی است.  گردنبندهای یقه ای برای پوشیدن در طول روز وبرای مهمانی عالی هستند.این نوع گردنبند هر ظاهری را زیباتر می کند و توجه را به ترقوه و صورت شما جلب می کند.این یکی از لوازم اصلی جعبه جواهرات است و ما چند گردنبند یقه ای که باید  خانم ها داشته باشند رامعرفی می کنیم. شما می توانید با توجه به سبک شخصی خود از بین این موارد انتخاب کنید.

گردنبند یقه ای کریستالی

یک گردنبند یقه کریستالی بیشتر شبیه یک گردنبند است، زیرا کاملاً با سنگ های قیمتی پوشانده شده است و درخشندگی و بافت را به آن اضافه می کند. می‌توانید رنگ‌های کلاسیک بیشتری را برای مطابقت با لباس‌های مختلف انتخاب کنید، و یا با رنگ‌های روشن‌تری آن هارا ست کنید.

گردنبند یقه کریستالی

گردنبندهای چوکر

گردنبندهای چوکر نوع کوچکتری از گردنبند یقه ای هستند. بالای استخوان های ترقوه می نشیند و با لباس های یقه U و بدون شانه عالی به نظر می رسد. آنها برای کسانی که دوست دارند استخوان ترقوه خود را برجسته کنند عالی هستند. 

مطالعه بیشتر: آشنایی با محبوبترین مدل های گردنبند طلا زنانه

گردنبندهای چوکر

گردنبند یقه ای فلزی ساده

گردنبندهای یقه فلزی می تواند جلوه ای از زرق و برق را به هر لباس اضافه کند. این گردنبند برای زنان بسیار رایج است. این یک جواهرات ساده و در عین حال قدرتمند است. اگر به دنبال گردنبندی هستید که آن را در نیاورید، این گردنبندانتخاب مناسبی برای شماست.

گردنبند یقه فلزی ساده

گردنبند یقه ای مهره دار

استفاده از اکسسوری های سرگرم کننده و رنگارنگ همیشه یک ایده عالی است. با بازگشت دوباره دهه 90 به سبک، گردنبندهای یقه مهره ای بسیار محبوب هستند. اینها می توانند به صورت مهره های تک رنگ یا مهره های چند رنگ باشند. آن‌ها به هر لباس،رنگی می‌بخشند و آن را بالا می‌برند.

گردنبند یقه مهره دار

گردنبند یقه ای مروارید

مرواریدها و گردنبندهای یقه، هر دو کلاسیک هستند و با اضافه کردن آنها به یکدیگر ترکیبی بی نظیر به شما می دهد. مرواریدها سلطنتی هستند و به چهره درخشندگی می بخشند. گردنبند یقه مروارید نوع مناسبی از گردنبند برای افزودن زیبایی به هر لباسی است. می توانید آن را با ساده ترین لباس ها ست کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب گردنبند مناسب لباس مشکی

گردنبند یقه مروارید

گردنبند یقه ای تنیس

اگر استایل شخصی شما شیک و ظریف باشد، هیچ چیز بیشتر از یک گردنبند یقه تنیس انتخاب مناسبی برای شما نیست. گردنبند یقه تنیس کاملاً از الماس یا الماس آمریکایی ساخته شده است. بدون اینکه خیلی برق دار به نظر برسد، به میزان مناسبی درخشش می بخشد. این نوع گردنبند همچنین هدیه ای عالی برای خانم های زندگی شماست. این یکی از مواردی است که همیشه ارزشمند است.

گردنبند یقه تنیس

خرید آنلاین گردنبند طلا

اگر قصد خرید گردنبند طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه گردنبندهای طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به گردنبندهای طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه گردنبند طلا را انتخاب کنید.

مشاهده گردنبندهای طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00