بازار طلا دانستنیها راهنمای انتخاب انگشتر پشت حلقه
راهنمای انتخاب انگشتر پشت حلقه
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/10/25 - 13:16 0 نظر

جواهرات از دیرباز بخشی از تمدن بشری بوده است و قدمت قدیمی ترین جواهرات شناخته شده به 25000 سال پیش بازمی گردد. در طول هزاره ها و در میان فرهنگ های مختلف، برخی از اصول سبک جواهرات همچنان باقی مانده است.

یک روند فعلی که حداقل به قرن شانزدهم برمی گردد، روی هم چیدن حلقه ها است. پشت حلقه چیست و چگونه می توانید حلقه خود را بسازید؟ در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین انگشتر پشت حلقه را مشاهده می کنید.

انگشتر پشت حلقه چیست؟

پشت حلقه مجموعه ای از چندین حلقه هماهنگ است که در یک یا چند انگشت در یک زمان پوشیده می شوند. این می تواند به معنای چهار حلقه در یک انگشت، هشت حلقه در چهار انگشت یا بیست حلقه در سراسر ده انگشت باشد.از آنجایی که پوشیدن و استایل کردن جواهرات یک تجربه فردی و خلاقانه است، نحوه پوشیدن پشت حلقه کاملاً به شما بستگی دارد.

وقتی صحبت از روی هم چیدن حلقه‌ها می‌شود، رایج‌ترین مثال، صرفاً روی هم چیدن حلقه نامزدی با یک حلقه عروسی است. گاهی اوقات این دو حلقه به گونه ای طراحی می شوند که از نظر شکل، سبک یا رنگ مکمل یکدیگر باشند. اگر در زمان های مختلف خریداری شوند، ممکن است کاملاً با یکدیگر متفاوت باشند، اما همچنان به عنوان یک مجموعه عالی به نظر می رسند. حلقه های روی هم یک راه شیک و خلاقانه برای رساندن مجموعه جواهرات شما به سطح بعدی است.

پشته حلقه چیست؟

چگونه یک پشت حلقه جذاب انتخاب کنیم

هنگام ساخت پشت حلقه، ایده خوبی است که طرح رنگ خود را مشخص کنید. آیا حلقه ای دارید که هر روز از آن استفاده می کنید، مانند حلقه نامزدی یا حلقه عروسی؟ این را هنگام انتخاب حلقه‌های روی هم در نظر داشته باشید، زیرا ممکن است بخواهید حلقه‌هایی را انتخاب کنید که با حلقه‌هایی که قبلاً می‌پوشید مطابقت یا کنتراست داشته باشند.

در مرحله بعد، می‌خواهید پشت حلقه پایه خود را ایجاد کنید، که می‌توانید آن‌ها را با هم ترکیب و مطابقت دهید یا یک یا چند طرح رنگارنگ یا بیشتر به آن اضافه کنید. شروع با حلقه‌های نواری نازک و ساده که برای چیدن در نظر گرفته شده‌اند، راهی عالی برای شروع ساختن پشت حلقه‌های پایه شماست.

مطالعه بیشتر: جدیدترین مدل های انگشتر طلا در سال 2022

مدل های مختلف انگشتر پشت حلقه را امتحان کنید

اگرچه یک پشت انگشتر کاملاً طلایی یا کاملاً نقره ای همیشه ظاهری کلاسیک دارد، با این حال می تواند یک راه عالی برای هماهنگی انگشتر پشت حلقه شما با جواهرات دیگر شما باشد و گزینه های بی پایانی در طراحی ظاهر روزانه خود به شما می دهد.

هنگامی که مجموعه کاملی از حلقه‌های انباشته را انتخاب کردید، وقت آن است که قطعات جالب‌تری را وارد کنید. انتخاب حلقه‌هایی با سنگ‌های بزرگ‌تر یا نوارهای پهن‌تر می‌تواند راهی عالی برای زیباتر کردن پشت حلقه‌های شما باشد. می‌توانید یک یا چند انگشتر دارای سنگ‌های قیمتی را برای افزودن رنگ‌های جذاب به پشت حلقه ی خود انتخاب کنید.

قرار دادن حداقل یک حلقه در هر انگشت می تواند راهی عالی برای برجسته کردن پشت حلقه شما باشد. ترفند انجام این کار داشتن مجموعه ای از اندازه های انگشتر است که متناسب با انگشتان مختلف شما باشد.

هنگام طراحی پشته حلقه خود ازامتحان کردن نترسید

داشتن مجموعه‌ای خوب از حلقه‌های متنوع در اندازه‌های مختلف همیشه به شما کمک می‌کند تا با پشت حلقه‌های خود خلاق‌تر باشید و به شما امکان می‌دهد مرتباً آنها را عوض کنید.

پشته حلقه شما باید سبک منحصر به فرد شما را منعکس کند و باید مجموعه ای از حلقه ها باشد که بهترین ظاهر را برای شما می سازد. از تغییر پشت حلقه خود برای ظاهری جذاب که برای همه موقعیت ها مناسب است نترسید.

یا اینکه پشته حلقه های خود را مرتباً تغییر دهید.

خرید آنلاین انگشتر طلا

اگر قصد خرید انگشتر طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه انگشترهای طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کرده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید و حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به انگشترهای طلا در سایت بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه انگشتر طلا را انتخاب کنید.

مشاهده انگشترهای طلا موجود در سایت بازار طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00