بازار طلا دانستنیها همه آنچه باید در مورد ست قاب در جواهرات بدانید
همه آنچه باید در مورد ست قاب در جواهرات بدانید
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/03/23 - 03:57 0 نظر

 

مجموعه قاب‌ها به‌عنوان یک چینش سنتی بسیار عالی شناخته می‌شود. اما طراحانی که در طراحی آن شریک هستند، ایده‌آل برای قطعات مدرن‌تر را در نظر می‌گیرند که باعث جذب نفس جدیدی به این مجموعه می‌شود.

در خانواده تکنیک‌های جواهرسازی، ست قاب یکی از روش‌هایی است که با استفاده از آن سنگ قیمتی را در یک ورق یا نوار فلزی پیچیده و باعث ایجاد توهمی می‌شود که حلقه در یک پیله گرانبها قرار گرفته است.

این روش، به علاوه‌ی محافظت از سنگ در طول زمان، یکی از موثرترین راه‌ها برای جلوگیری از شکستن سنگ است. همچنین، وقتی با نگین‌های گرد یا بیضی شکل ترکیب می‌شود، به خوبی عمل می‌کند.

یکی از مزایای دیگر این روش این است که چین و چروک‌هایی که در حین پیچیدن فلز به وجود می‌آیند، باعث ایجاد توهم می‌شوند که حلقه بزرگتر است، اما باز هم لذت ما را از دیدن آن نمی‌کاهند! تصاویر این روش را به خوبی نشان می‌دهند.

حلقه عشق، الیا

 

برای جواهرات دوخته‌شده با نخ طلا، طراح برچسب Elia Paris از یک ست قاب استفاده کرد تا الماس سیاه را برجسته کند و کلمه LOVE را با جزئیات مشخصی نمایش دهد.

حلقه طلاس، میساهارا

 

"در Misahara، سنگ قیمتی سنتی با Shattuckite با جزئیات آبی مرمری جای خود را داده است. تنظیم بسته برش کابوشن سنگ را افزایش می‌دهد و در عین حال با سنگفرش آبی یاقوت کبود آن، تضادی را ایجاد می‌کند.

انگشتر الماس و یاقوت کبود، Caillou Paris

 

به طور معمول، مدلی با هاله قدیمی به نقطه‌ای می‌رسد. ما خوانش سه‌گانه این حلقه طلای زرد را دوست داریم، با یک یاقوت کبود به عنوان سنگ مرکزی که توسط دو الماس پاسخ داده شده است.

 

بیشتر بدانیم: 5 راه برای ترکیب و مطابقت جواهرات

 

عروس آویز، جنی دی

 

پس از حلقه‌ها، نوبت به آویزها می‌رسد که جذابیت ست قاب کار خود را انجام می‌دهند! ست قاب به عنوان تقویت کننده درخشش الماس عمل می‌کند و به آویز امضا می‌دهد و زنجیر را نرم می‌کند. الماس در آویز مناسب برای هر روزی است!

 

بیشتر بدانیم: 5 مدل جذاب گوشواره طلا برای جشن های عروسی

 

گوشواره بوهو، اوله لینگگارد

 

برای برجسته کردن مروارید بدون اینکه نمایش را بدزدیم، می‌توانیم از ترکیب آن با سنگ‌های قیمتی دیگر استفاده کنیم. به عنوان مثال، برای تداعی تورمالین سبز با مروارید، یک جواهرساز دانمارکی از یک ست حاشیه‌ای استفاده کرد که گوشواره را سبک می‌کند و در عین حال به رویکرد بسیار ظریف خود در جواهرات وفادار می‌ماند. این قطعه، بی عیب و نقص است و به شکلی زیبا، مروارید را برجسته می‌کند.

خرید آنلاین گوشواره طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

خرید گوشواره طلا

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00