بازار طلا دانستنیها گوشواره استیل | چرا فولاد ضد زنگ برای گوشواره خوب است؟
گوشواره استیل | چرا فولاد ضد زنگ برای گوشواره خوب است؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/03/24 - 03:56 0 نظر

 

فولاد ضد زنگ یک جنس بسیار پایدار و مقاوم است که به راحتی کدر نمی‌شود و 100 درصد ضد آب است. بنابراین، این بهترین ماده برای ساخت گوشواره است. به علاوه، گوشواره‌های فولادی ضد زنگ دارای مزیت‌های بیشتری نسبت به سایر مواد هستند. 

فولاد ضد زنگ چیست؟

 

فولاد ضد زنگ، یک فلز می‌باشد که حاوی کروم است و از کدر شدن یا زنگ زدگی فلز جلوگیری می‌کند. به همین دلیل، فولاد ضد زنگ به عنوان ماده‌ای ایده‌آل برای ساخت جواهرات شناخته شده است. همچنین، فولاد ضد زنگ یک فلز بسیار سخت است که جواهرات استیل ضد زنگ را از خراش‌خوردگی جلوگیری می‌کند، آن‌ها را زیبا و براق نگه می‌دارد و صاف می‌کند. همچنین، این فولاد بسیار پایدار، بدون آلرژی و قابل بازیافت است. 

آیا فولاد ضد زنگ برای گوش های حساس خوب است؟

 

فولاد ضد زنگ، یک ماده عالی برای گوش‌های حساس است، زیرا ضد حساسیت بوده و 100 درصد بدون حساسیت است. همچنین، فولاد ضد زنگ نسبت به سایر مواد و مایعات واکنش کمتری نشان می‌دهد، که باعث می‌شود پوشیدن آن در برابر تحریک فلزات دیگر، ایمن‌تر باشد. عنصر اصلی که می‌تواند تحریک کننده باشد، نیکل است، بنابراین بررسی مجدد اینکه آیا گوشواره‌های شما حاوی آن هستند یا نه، اولین قدم برای تهیه گوشواره‌هایی است که گوش شما را تحریک نمی‌کند و می‌توانید آن‌ها را در طول روز استفاده کنید.

 

بیشتر بدانیم: 5 مدل جذاب گوشواره طلا برای جشن های عروسی

 

آیا عرق فولاد ضد زنگ را خراب می کند؟

 

گاهی اوقات، به دلیل خستگی، ممکن است برای شما سخت باشد گوشواره‌های خود را بیرون بیاورید. اما شاید این را ندانسته باشید که در زمان خواب، بدن ما تمایل زیادی به از دست دادن رطوبت (عرق) دارد. بنابراین، ممکن است بپرسید که آیا عرق می‌تواند فولاد ضد زنگ را خراب کند؟ در واقع، عرق می‌تواند دلیل اصلی کدر شدن گوشواره‌های شما باشد. عرق باعث سبز شدن گوشواره‌ها و پوست شما می‌شود. اما خوشبختانه، این مشکل در گوشواره‌های استیل ضد زنگ وجود ندارد، زیرا آن‌ها 100 درصد ضد آب هستند. به عبارت دیگر، شما می‌توانید با آرامش خاطر و بدون ترس از سبز شدن گوشواره‌های خود، به رختخواب بروید.

آیا می توانم با گوشواره های فولادی ضد زنگ بخوابم؟

بله، می‌توانید بدون ترس از کدر شدن گوشواره‌های استیل خود، با آن‌ها به راحتی خوابیده و استراحت شب خوبی داشته باشید. اما با این حال، پوشیدن گوشواره‌های ناراحت کننده هنوز می‌تواند استراحت شب خوب شما را مختل کند. در واقع، هر بار که دور گردن شما می‌چرخد، پشت گوشواره‌ها به پهلوی گردن شما ضربه می‌زند. در اینجا چندین گزینه برای گوشواره‌هایی که بهترین گزینه برای خوابیدن هستند، آورده شده است:

  • گوشواره‌های حلقه‌ای و ظریف فولاد ضد زنگ، به دلیل شکل حلقه‌ای که به گردن شما چسبیده که هیچ میله‌ای سیخ داری به گردن شما نمی‌چسبد، احتمالاً بهترین گزینه برای شما هستند.
  • گوشواره‌های با پیچ صاف یا گرد، نیز به عنوان گزینه‌های دیگر برای راحتی خوابیدن هستند.
  • در نهایت، اگر گوشواره‌های شما برای خوابیدن مناسب نیستند، بهتر است آن‌ها را روی میز کنار تخت بگذارید.

به هر حال، باید یادآوری شود که گوشواره‌هایی که باعث ناراحتی و درد در گوش شما می‌شوند، باید در هنگام خوابیدن بیرون شوند.

آیا می توانم با گوشواره های استیل دوش بگیرم؟

مشکلاتی مانند تار شدن گوشواره‌ها، لکه دار شدن آن‌ها و حتی تغییر رنگ آن‌ها می‌تواند برای افرادی که گوشواره‌هایشان از جنس موادی ضعیف تر هستند، مشکل ساز باشد. با این حال، با انتخاب جواهرات از جنس استنلس استیل، می‌توانید به راحتی از این مشکلات جلوگیری کنید. جواهرات استنلس استیل بسیار مقاوم هستند و با توجه به دوام آن‌ها، می‌توانید به راحتی از آن‌ها در هر شرایطی استفاده کنید، از جمله حمام و استخر. با این حال، همانطور که اشاره شد، استفاده از گوشواره‌های استنلس استیل در استخر مشکلی ندارد، اما باید از ورود آن‌ها به آب کلردار برای مدت طولانی جلوگیری کنید تا از تغییر رنگ و خرابی آن‌ها جلوگیری شود.

 

خرید آنلاین طلا

اگر قصد خرید طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا از مجموعه محصولات طلا و جواهر با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید با رعایت تمام جوانب ایمنی و شفافیت با فروشنده طلا و جواهر ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری خرید کنید.

 

خرید گوشواره طلا

 

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00